K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuo transvihamielistä kieltä käyttävä maisterihan se shippiharhainen on. Mun silmäni kyllä näkevät että siinä kuvassa on Sonny Charlton. Tässä uudessa kuvassa sen sijaan ovat Bojan ja Sadie Ljubljanassa. Se on se Bojanin kotikaupunki jossa Jere ei ole koskaan käynyt.
Sonny Charlton oli tuolloin Amsterdamissa lomalla. Meni sinne lennolla 372 kahta päivää ennen kuin toi kuva on otettu. Ei voi olla kuvassa siis. Se on Sadie.
 
vierailija
Tuo transvihamielistä kieltä käyttävä maisterihan se shippiharhainen on. Mun silmäni kyllä näkevät että siinä kuvassa on Sonny Charlton. Tässä uudessa kuvassa sen sijaan ovat Bojan ja Sadie Ljubljanassa. Se on se Bojanin kotikaupunki jossa Jere ei ole koskaan käynyt.
Hän sanoi trans siksi, että mä sanoin, että Sonny on mies tai korjannut itsensä sellaiseksi. On niin naisen näköinen, ettei voi olla ihan varma, onko syntyjäänkin mies.
 
vierailija
Tuo transvihamielistä kieltä käyttävä maisterihan se shippiharhainen on. Mun silmäni kyllä näkevät että siinä kuvassa on Sonny Charlton. Tässä uudessa kuvassa sen sijaan ovat Bojan ja Sadie Ljubljanassa. Se on se Bojanin kotikaupunki jossa Jere ei ole koskaan käynyt.
No tätähän me emme tiedä varmasti mistä kuva on ja lisäksi kuva ei kyllä ihan uusi ole, mitään suhdekuvitelmaa siitä ei pysty kehittämään.
 
vierailija
On kyllä mennyt tämäkin paikka ihme jankkarellaksi. Turha meidän on kuvan perusteella kiistellä ovatko pari vai ystäviä. Eri asia jos siinä pussattaisi tai muuten oltaisi kuin pari.
 
vierailija
Niinpä, sitä samaa ihmettelin! Onneks paita paljastu fanilahjaks, koska muuten se todennäköisesti eläisi shippaajien keskuudessa edelleen K:n isän lahjana poikansa rakkaalle yöpaidaksi kun he siskonpedissä yöpyivät. 🫣
Oliko se paidan ihmettely peräti jollain discordvideolla? Ne pähkäili mikä juttu se oli ja miksi siinä oli enemmän kuin 4 naamaa tms. Sen lahjoittaja kertoi tumpussa tai twitterissä siitä myös.
 

Yhteistyössä