vierailija
Mitkä shippiharhat? Ei kuvassa Sadie ole vaikka kuinka pakotat.Yrittää provota raukka. Hätääntyy kun alkaa shippiharhat murentua eikä muuta osaa.
Mitkä shippiharhat? Ei kuvassa Sadie ole vaikka kuinka pakotat.Yrittää provota raukka. Hätääntyy kun alkaa shippiharhat murentua eikä muuta osaa.
Harhanen se sekin shippi onAnteeksi mitkä? Mä oon team Bojan&Sadie. Sekö shippi?
Ei täällä kuule shipata. Se on raakaa faktaa faktan perään.Harhanen se sekin shippi on
Joo Härtsä kuvas sen Mr. Lonely-stoorin.Esitähän todisteet. Ja K ei näyttänyt jäävän kahdestaan, vaan Härtsä ois mukana?
Joka tapauksessa K viettää mieluummin aikaa muissa maissa muulla porukalla kuin Bn kanssa.Esitähän todisteet. Ja K ei näyttänyt jäävän kahdestaan, vaan Härtsä ois mukana?
Mut onko se Iso-D?Mut eikö Damonin oikea nimi ole Danny?
Todellakin, voisi nyt B:n puheita uskoa kuitenkin.Harhanen se sekin shippi on
Todisteet puuttuvat. Voi hyvin olla, että eivät koska ovat kuitenkin vain ystäviä tai kavereita.Sadie oli myös Saksassa mukana heinäkuussa ja Bojan Jenkeissä alkukesästä.
Ja S oli myös osan aikaa maaliskuussa mukana kiertueella.Sadie oli myös Saksassa mukana heinäkuussa ja Bojan Jenkeissä alkukesästä.
Ihan sama vaikka B olisi naisten perään, tämä kuva on silti hot. Boitsun ja Janin välillä kipinöi silti.
Shippareille täysin selgee, että kuvassa on Sonny.Yrittää provota raukka. Hätääntyy kun alkaa shippiharhat murentua eikä muuta osaa.
Todisteet puuttuvat. Voi olla ollut, tai voi olla ollut olematta.Ja S oli myös osan aikaa maaliskuussa mukana kiertueella.
Joo ei mitään Kroatiaa ole ollut ja kiertuettakin vähän epäilen kuinka paljon oli ja ei ehkä bussin mukana kuitenkaan.Esitähän todisteet. Ja K ei näyttänyt jäävän kahdestaan, vaan Härtsä ois mukana?
Ystävä ja kollegoja. Ai silleen samalla tavalla, kuin Jenni H ja Sauli N aikoinaan.Enpä usko. Bojan sanoi, että ovat kollegoita ja ystäviä. Uskon, että se on kaikki.
Ei näkynyt enää muita kuin K ja gf kuvas.Esitähän todisteet. Ja K ei näyttänyt jäävän kahdestaan, vaan Härtsä ois mukana?
Sepä se! Mä oon paisunut ku pullataikina keittiöliinan alla ja oon ihan ilman miestä. Ei oo edes porkkanaa tai muuta kättä pidempää. Mä annoin kerran Jerelle keikalla oman kuvani kehystettynä Oreo-kekseillä ja marsipaanilla. Tein sen kehyksen itse ja kuva oli suurennus mun ajokorttikuvasta. Tykkäsköhän se? Mä ajattelin et se vois soittaa mulle ja kiittää ja laitoin mun puhnron kehyksen taakse. Arvatkaa mitä?Tätä se yletön ruutuaika sit teettää. Huokaus.
S juttu on shippi, faktat nimenomaan puuttuu.Ei täällä kuule shipata. Se on raakaa faktaa faktan perään.
Tuo transvihamielistä kieltä käyttävä maisterihan se shippiharhainen on. Mun silmäni kyllä näkevät että siinä kuvassa on Sonny Charlton. Tässä uudessa kuvassa sen sijaan ovat Bojan ja Sadie Ljubljanassa. Se on se Bojanin kotikaupunki jossa Jere ei ole koskaan käynyt.Mitkä shippiharhat? Ei kuvassa Sadie ole vaikka kuinka pakotat.
Miten niin?Joo Härtsä kuvas sen Mr. Lonely-stoorin.
Pikku d?Mut onko se Iso-D?
Toi ”ystäviä” on Hollywoodin käytetyin selitys.Ystävä ja kollegoja. Ai silleen samalla tavalla, kuin Jenni H ja Sauli N aikoinaan.
Ei ole ollut, jos omat tarinat jätettäisiin kuitenkin.Sadie oli myös Saksassa mukana heinäkuussa ja Bojan Jenkeissä alkukesästä.
Musta se toinen on kutkuttavampi, mut en löydä linkkiä.Ihana kiitos painilinkistä, oon kyl nähnytkin. Musta kyl enemmän kaverillinen paini?
Mistäs Jennin ja Niinistön puheet sulle noin tuttuja ovat? Oletko reppanana julkkisaddiktina seurannut heitäkin? 🥹Ystävä ja kollegoja. Ai silleen samalla tavalla, kuin Jenni H ja Sauli N aikoinaan.
On kyllä niin huvittavan epätoivoista tämä todistelu. Aiemmin se mantata oli, että eivät ole nähneet koko kesänä ja S nyt ei ainakaan ole käynyt Sloveniassa...Joo ei mitään Kroatiaa ole ollut ja kiertuettakin vähän epäilen kuinka paljon oli ja ei ehkä bussin mukana kuitenkaan.