K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Koska mun mielestä tää on kiinnostava esimerkki siitä, miten joku asia uskotaan kysenalaistamatta ja aletaan kertoa totuutena.

Ja lisäks tää yöpymisskenaario tuli ilmoille samoihin aikoihin kuin kuvitelmat siitä että Bojan olisi saanut Beatles-tribuuttipaidan K:n isältä, ja nää oli molemmat mun mielestä niin hämmentävän sekopäisiä, että jäivät mieleen.
Eri henkilöltä ovat kyllä.
 
vierailija
Tätä minäkin mietin. Vatvotaan jotain yhdentekeviä merkityksettömiä spekuja puolen vuoden takaa. Oli Sadie sitten ystävä tai tyttöystävä, hän on se, joka Bojania meni lomallaan tämän kotikaupunkiin tapaamaan (ja sitä ennen toisinpäin). Ei Kärde, jolla on ihan omat kuvionsa ja omat lomareissunsa oman porukkansa kanssa.
Mä lähden nukkumaan..luin omat lomareissunsa oman porkkanansa kanssa. 😂
 
vierailija
Koska mun mielestä tää on kiinnostava esimerkki siitä, miten joku asia uskotaan kysenalaistamatta ja aletaan kertoa totuutena.

Ja lisäks tää yöpymisskenaario tuli ilmoille samoihin aikoihin kuin kuvitelmat siitä että Bojan olisi saanut Beatles-tribuuttipaidan K:n isältä, ja nää oli molemmat mun mielestä niin hämmentävän sekopäisiä, että jäivät mieleen.
Whaaat eikö se ollut fanilahja? Miten tollasta on kukaan kehitellyt 😄
 

Yhteistyössä