K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Boitsu ovelana kettuna halus itse ottaa puheeksi S-jutun ja kertoa että ovat nimenomaan ystäviä kun tiesi, että vielä tulee jotain salakuvia esiin siitä kun ovat olleet kahvilassa. Tottakai ne käyttäytyvät korrektisti julkisella paikalla ja nyt kun on jo kertonut, että ovat ystäviä niin sen varjolla voivat jatkossakin tavata sitten kun heillä on siihen aikaa ;)
Se halusi? No ehkä se halusi hyydyttää turhat puheet, mutta ei se kyllä itse sitä puheeksi ottanut. Siltä kysyttiin ensin vihjaillen ST:sta ja sen jälkeen kuinka ne tapasivat. Totta kai noiden kysymysten takana oli ne tuoreet juorut, ja B tiesi sen tietty myös.
 
vierailija
Toi kuva ei oo ihan viime aikoina otettu, koska Bojan ei enää käytä tota laastaria, eli kyseessä on hieman vanhempi ja "ei-niin-tuore" kuva.

Musta toi kuva ei kerro mitää, voihan ystävien kanssa käydä myöskin kahvilla kahvilassa. Uskon tällä hetkellä Bojanin sanoja että ovat ystäviä ja kollegoja, sit jos muuttaa lausuntoaan niin hyvä niin. Oon onnellinen hänen puolestaan, jos tää suhde onkin totta mutta tällä hetkellä uskon Bojanin sanoja.
 
vierailija
Ehdin vasta nyt analysoimaan kuvaa ja katsokaa tuon tummahiuksisen miehen käsiä.. Tekoälyhän ei tunnetusti osaa tehdä sormia kovinkaan hyvin.

(Saatan toki hahmottaa aivan väärin, mutta minusta ne on aika oudot)
 
vierailija
Toi kuva ei oo ihan viime aikoina otettu, koska Bojan ei enää käytä tota laastaria, eli kyseessä on hieman vanhempi ja "ei-niin-tuore" kuva.

Musta toi kuva ei kerro mitää, voihan ystävien kanssa käydä myöskin kahvilla kahvilassa. Uskon tällä hetkellä Bojanin sanoja että ovat ystäviä ja kollegoja, sit jos muuttaa lausuntoaan niin hyvä niin. Oon onnellinen hänen puolestaan, jos tää suhde onkin totta mutta tällä hetkellä uskon Bojanin sanoja.
Taitaa olla otettu ennen Venetsian filmifestivaalia, koska Sllä on siellä samanlaiset vaatteet paparazzi-kuvissa. Eikös Bllä ollut lappu patin päällä leikkauksen jälkeen elokuussa? Ehkä S oli Sloveniassa pidemmän aikaa Bn tukena leikkauksen jälkeen.
 
vierailija
Mä oon sillä linjalla että B ja D yritti viritellä suhdetta ja se meni sillä new yorkin reissulla pieleen. Sadie on vain ystävä, kummallekin.
Tähän johtopäätökseen mäkin tulin. B oli kiinnostunut D:stä ja heillä ehkä oli jonkinnäköistä viritystä. Se kuvio loppui kuitenkin ennen kuin ehti kunnolla edes alkamaan. S on alusta asti ollut vain pelkkä kaveri.
 

Yhteistyössä