vierailija
Paitsi lampaanaivopöperöt.Mä sanoin jo silloin, ku nähtiin laihtunut B, että se on rakastunut Eihän se ruoka silloin maistu.
Paitsi lampaanaivopöperöt.Mä sanoin jo silloin, ku nähtiin laihtunut B, että se on rakastunut Eihän se ruoka silloin maistu.
No, mut ei ollut.Mä sanoin jo silloin, ku nähtiin laihtunut B, että se on rakastunut Eihän se ruoka silloin maistu.
No mikä on muuttunut, kun B on jo sanonut ovat ystäviä ja kollegoja?Mitä yhtäkkiä?
En tiedä oliko suhdetta aikaisemminkaan, mutta jos jotain sutinaa olikin, en usko että on enää. Siksi B puhuu S kaverina ja tuomitsee juorut, eikä tarvitse pelätä, että mitään paljastuskuvia tulisi esiin.Tämä asia nyt selvästi jakaa mielipiteet ketjussa. Mutta kysymys teille, ketkä uskotte, että ainakin aikaisemmin näillä oli suhde. Mitä luulette, että tilanne on nyt?
Ei ole kyllä B näyttänyt siltä, että ns. saa. Tai no, ihan viime aikoina vois sanoa, että ehkä näyttääkin siltä, olisko taas päännyt avarammille laitumille.Panevat ku kanit. Edelleen.
Onhan se, edelleenNo, mut ei ollut.
Ei se nyt kyllä tuolta vaikuttanut yhtään, enpä usko.Mä sanoin jo silloin, ku nähtiin laihtunut B, että se on rakastunut Eihän se ruoka silloin maistu.
Eihän se säännöllisesti saakaan, kun toinen toisella mantereella.Ei ole kyllä B näyttänyt siltä, että ns. saa. Tai no, ihan viime aikoina vois sanoa, että ehkä näyttääkin siltä, olisko taas päännyt avarammille laitumille.
Itse olin eri mieltä koko ajan. Oli nimenomaan hyväntuulinen. Joillakin taisi nyppiä sillloin se, kun ei somettanut ja ekat sadiehuhut oli tulleet.No ei ole. Koko alkukesä voivoteltiin kun se oli niin väsynyt, kireä, teeskennellyt energinen ja mitä vielä. Kelaapa vaan tätäkin ketjua taaksepäin, niin ei kyllä ollut hyväntuulinen alkukesästä.
Älä viitsi jatkaa tätä.Eihän se säännöllisesti saakaan, kun toinen toisella mantereella.
Se on kyllä ollut Euroopassa pitkin kesää, ei mun mielestä oo mikään ihme että käy tapaamassa boitsua. Onhan ne nyt tutustuneet enemmänkin kuin vain "tavanneet lontoossa".Ei hele…
”Sadie tullut Jenkeistä Ljubljanaan Sloveniaan tapaamaan sattumalta Lontoossa Englannissa tapaamaansa muusikkoa. Jep ...”
Mulla ei ole varmaa kantaa koko suhteesta yleensä, mutta jos pitää veikata, niin uskon että edelleen ovat.Tämä asia nyt selvästi jakaa mielipiteet ketjussa. Mutta kysymys teille, ketkä uskotte, että ainakin aikaisemmin näillä oli suhde. Mitä luulette, että tilanne on nyt?
Lopeta sinä se määräileminen.Älä viitsi jatkaa tätä.
Oi kuule viitsin! Vasta aloitin! BSÄlä viitsi jatkaa tätä.
Sadie on kyllä melko tuntematon "film star" isommassa mittakaavassa. Jos realisteja ollaan.Tämä. Ja myyty kansainvälisille juorulehdille alta aikayksikön. Sadie-juoruista varmaan saa ihan hyvin palkkiota.
Ei vaikuttanut edes. Sanoisin että kun juttu lähti kulkemaan niin monet katsoi ja tulkitsi varmaan sellaisten lasien läpi sitä asiaa. En nähnyt itse sellaista, vaikka kuinka tarkkaan katsoin. Ja muistan että oli muita jotka oli samaa mieltä. Eli tuo on ihan tulkintakysymys. Lisäksi saattoihan se patti kaulalla olla kipeä silloin, että ei ihme jos ei ihan elämänsä paras keikka ollut.Ja Bulgarian keikalla vaikutti huonokuntoiselta ja oudolta.
Kivat lomarahat pussauskuvilla silti saa. Ja uusi kausi tulossa Stranger thingsiä niin kuuma puheenaihe.Sadie on kyllä melko tuntematon "film star" isommassa mittakaavassa. Jos realisteja ollaan.
Ne on nussinuSe on kyllä ollut Euroopassa pitkin kesää, ei mun mielestä oo mikään ihme että käy tapaamassa boitsua. Onhan ne nyt tutustuneet enemmänkin kuin vain "tavanneet lontoossa".
Pakaroiden välissä, ei peräaukossa.Jerellä oli eilen ollu Malagas joku vihannes peräaukos. Mikke oli näpänny kuvan. Siitä.
Mä oon sillä linjalla että B ja D yritti viritellä suhdetta ja se meni sillä new yorkin reissulla pieleen. Sadie on vain ystävä, kummallekin.Mä veikkaan, että on saattanut aiemmin esim siellä Lontoossa olla jotain ja kevään kiertueella, mutta sitten myöhemmin todettiin, että kaukosuhde ei heille sovi ja sopivat jatkavansa ystävinä. Tää on mun veikkaus tällä hetkellä
Ja hei - jollekin Daily Mailille todella on iso tähti. Niillä oli jossain vaiheessa juoruja jopa Saara Aallosta (ja siis paljon sen jälkeen kun se oli X Factorissa, eikä sen viisuvuotena edes).Sadie on kyllä melko tuntematon "film star" isommassa mittakaavassa. Jos realisteja ollaan.
Ei voida tietää, kun porkkanan kärkeä ei kuvassa näy. Voi olla tai voi olla olematta. Tarkkuutta peliin rakkaat, jokainen yksityiskohta on tärkeäPakaroiden välissä, ei peräaukossa.
Mietin just samaaBoitsu ovelana kettuna halus itse ottaa puheeksi S-jutun ja kertoa että ovat nimenomaan ystäviä kun tiesi, että vielä tulee jotain salakuvia esiin siitä kun ovat olleet kahvilassa. Tottakai ne käyttäytyvät korrektisti julkisella paikalla ja nyt kun on jo kertonut, että ovat ystäviä niin sen varjolla voivat jatkossakin tavata sitten kun heillä on siihen aikaa
Häh. Häneltä kysyttiin niistä juoruista ja Sadiesta, ei B ole itse nostanut asiaa ollenkaan esiin.Boitsu ovelana kettuna halus itse ottaa puheeksi S-jutun ja kertoa että ovat nimenomaan ystäviä kun tiesi, että vielä tulee jotain salakuvia esiin siitä kun ovat olleet kahvilassa. Tottakai ne käyttäytyvät korrektisti julkisella paikalla ja nyt kun on jo kertonut, että ovat ystäviä niin sen varjolla voivat jatkossakin tavata sitten kun heillä on siihen aikaa
Oih! Kris ja Sadie on välikappaleina tässä draamassa.Mä oon sillä linjalla että B ja D yritti viritellä suhdetta ja se meni sillä new yorkin reissulla pieleen. Sadie on vain ystävä, kummallekin.