vierailija
Eivät edes ole olleet missään koneessa, tätähän ei kukaan vahvistanut.Eihän ole riidelleet Hehän oli käyttäytyneet kuin rakastunut pariskunta lentokoneessa matkalla Hampuriin.
Eivät edes ole olleet missään koneessa, tätähän ei kukaan vahvistanut.Eihän ole riidelleet Hehän oli käyttäytyneet kuin rakastunut pariskunta lentokoneessa matkalla Hampuriin.
Ai mitä?Joo kyllä julkkisten seukkauskuviot kelpaa aina keltaiselle lehdistölle varsinkin jos on selkeitä PDA kuvia.
Joo, tätä huhu sai siivet ja nyt sitä pidetään totena, vaikka kukaan ei ole vahvistanut yhtään mitään.Eivät edes ole olleet missään koneessa, tätähän ei kukaan vahvistanut.
Mitä juttua? Linkkaa uudelleen.Luitko sitä koko juttua? Riitelivät. Erosivat. Se siitä.
Mitä juttua?Luitko sitä koko juttua? Riitelivät. Erosivat. Se siitä.
Twitterketju, oli aiemmin täällä.Mitä juttua?
Ja kohta B vie A:n vihille, sitähän se odottaa.Ei sen tartte sanoa vain, jonkun haastattelijan ja muutaman ihmisen juorujen uskomisen takia, itse kyllä tietää missä mennään ja oikea fani uskoo B:n puheita.
Itse asiassa käy hyvinkin järkeen, että kuva otettu ennen Hampurin keikkaa Ljubljanassa, josta lentäneet samaa matkaa Hampuriin ja heidät spotattu silloin lentokoneessa.Tää aikajana on nyt melkoisen hämmentävä.
Mustakin tää on ihan järkeenkäypää.Itse asiassa käy hyvinkin järkeen, että kuva otettu ennen Hampurin keikkaa Ljubljanassa, josta lentäneet samaa matkaa Hampuriin ja heidät spotattu silloin lentokoneessa.
Ai se juoruvihatili, johon kuka vain voi lähettää anonyymejä juoruja julkaistavaksi? Jos laitan sinne, että näin S:n ja B:n suutelevan, niin se muuttuu heti todeksi?Twitterketju, oli aiemmin täällä.
Ihan käsittämätöntä paskaa ja alennustilaa.Okei okei okei
It’s crazy it’s arty
Picture this: I am on the beach in Fuengirola and the new OF appears. So basically I just rawdogged this entry on my phone, using my fingers to paint for all of you just like they rawdogged the cast…www.tumblr.com
Ja kohta B vie A:n vihille, sitähän se odottaa.
Nam.Ihan käsittämätöntä paskaa ja alennustilaa.
Niinpä. Heterot leikkii homoa. Kohta vielä joku suuttuu ja pahasti.Ihan käsittämätöntä paskaa ja alennustilaa.
Krisistä ja Damonista on sentään pusukuva!Ihan sama ovatko ystäviä vai rakastavaisia, mutta tosta kuvasta ei voi muuta päätellä kuin ovat nähneet. Aivan kuten Kris ja Damon jne.
Ja Kris kukkaseppele päässä Damonin tiktokissa!K
Krisistä ja Damonista on sentään pusukuva!
Ai siitäkö on kyse? Eli ei ne mitään ole riidelleet tai edes eronneet. Saadaan varmaan kohta uusia Sadie bongauksia Sloveniasta tai Bojanista nykistä.Ai se juoruvihatili, johon kuka vain voi lähettää anonyymejä juoruja julkaistavaksi? Jos laitan sinne, että näin S:n ja B:n suutelevan, niin se muuttuu heti todeksi?
Siis mikä tää oli?? Ennen näitä viimeisiäkö?Aika pian Hampurin keikan jälkeen 24.7 julkaistiin se eka kirjoitus slovenialaisessa nettijuorulehdessä S&B:n suhde-epäilystä. Sopisi aikatauluun.
Jäät turhaan odottelemaan.Ai siitäkö on kyse? Eli ei ne mitään ole riidelleet tai edes eronneet. Saadaan varmaan kohta uusia Sadie bongauksia Sloveniasta tai Bojanista nykistä.
Voivat olla siis esim naapureita, toistensa AA-tukihenkilöitä, rikostovereita, kilpailijoita, Pinon kummeja, sooloprojektikumppaneita jneVoi jmalauta nyt. Ystäviä ja kollegoja joo, mutta ei sanonut VAIN, voivat olla sen lisäksi vaikka mitä.
Enpä usko vaikka asialla ei varsinaisesti ole mulle mitään merkitystä.Jäät turhaan odottelemaan.
Usko pois.Enpä usko vaikka asialla ei varsinaisesti ole mulle mitään merkitystä.
No mäkin mietin että varmasti on kahteen otteeseen ollu lappu kaulassaKyllä. Bllähän oli Hampurissa lappu kaulassa. Sille on tehty 2 operaatiota.