K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jep, eikä sitäkään videota ollut tehty kuumistelutarkoituksessa vaan se oli sellaista hassuttelua. Ja alaselällä sitä munaa lähinnä hiveltiin kun Jure oli kyykyssä.
Tässä on ihan olennaista sekin, että muna-sanalla ei ole muissa kielissä samaa kaksoismerkitystä kuin suomeksi. Eli jos täällä nyt joku kuvittelee, että joku on tökkinyt Jurea munalla, niin kyse on valitettavasti ihan vaan kananmunasta.
 
vierailija
Tässä on ihan olennaista sekin, että muna-sanalla ei ole muissa kielissä samaa kaksoismerkitystä kuin suomeksi. Eli jos täällä nyt joku kuvittelee, että joku on tökkinyt Jurea munalla, niin kyse on valitettavasti ihan vaan kananmunasta.
Kyllä on esim. espanjaksi monessa maassa tarkoittaa myös penistä. Sloveenista en tiedä, mutta munilla viitataan kiveksiin ainakin.
 
vierailija
Minusta on hienoa että K ottaa seksuaalisuutensa omiin käsiinsä. OF:ssa hän pystyy hallitsemaan seksuaalista ilmaisuaan ja tekemään juuri sitä mitä itse haluaa. On jokaisen aikuisen vastuulla mitä netissä haluaa tehdä. Myös täällä. Jos keskustelu Kärpyn porkkanasta tympii, silloin on hyvä muistaa se ruksi-nappula.
 
vierailija
Minusta on hienoa että K ottaa seksuaalisuutensa omiin käsiinsä. OF:ssa hän pystyy hallitsemaan seksuaalista ilmaisuaan ja tekemään juuri sitä mitä itse haluaa. On jokaisen aikuisen vastuulla mitä netissä haluaa tehdä. Myös täällä. Jos keskustelu Kärpyn porkkanasta tympii, silloin on hyvä muistaa se ruksi-nappula.
🙄🙄
Öeiii v t tu.."seksuaalisuutensa omiin käsiinsä."

Vetää pelleperseilyllä rahat tyhmiltä 5vuotissuunnitelman mukaan ja upottaa iltaisin itsensä timangipitsiliiveillä verhottujen laatukannujen väliin.
 
vierailija
Miksi on vähemmän inhottavaa runkata rahasta jonkun muun käskystä, kuin laittaa porkkana pyllyyn omasta halusta ja rahasta? Jälkimmäisessä oli sentään huumoriaspekti mukana, ensimmäinen kuvasi nimenomaan seksuaalista tekoa.
Etkö todellakaan näe eroa? Bojanilla oli vaatteet päällä, eikä sitä näytetty, se jäi katsojan tulkinnaksi. K on alasti ja tekee näitä kuvia tarkoituksellisesti.
 
vierailija
No mulla ainakin tökkii se, että luulin Kn olevan artisti. Mä en voi pitää häntä enää vakavasti otettavana, kunnianhimoisena muusikkona. Hänestä on tullut mauttomien juttujen ja huumorin vastenmielinen esittäjä.
Öööö, se on ollut tällainen aina, jo paljon ennen UMKta. Tietty voi tulla yllätyksenä jos alkoi seuraamaan vasta Bojere-juttujen takia
 

Yhteistyössä