K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joku kirjoitti viikonlopun aikana, että Joksujen homma vaikuttaa tällä hetkellä hiukan väsyneeltä. Minä taidan yhtyä tähän mielipiteeseen. Ei kai se näin pitäisi mennä, että epävirallinen kanava JokerOutSubs mainostaa bändiä enemmän kuin he itse?
Bändien aktiivisuus fanien suuntaan on kyllä ihan normaalistikin aika vähäistä siinä vaiheessa kun levyä tehdään, ei tää mikään joksujen erityisominaisuus ole. Vuorovaikutus tapahtuu sit taas keikkaputken aikana. Bändi huomioi jo Demonin vuosipäivän, eikä niitten mun mielestä kyllä tartte mitään keikkojen vuosipäiviä viettää, vaikka fandom niin tekisikin. Fanien oma aktiivisuus on asia erikseen.
 
vierailija
Joku kirjoitti viikonlopun aikana, että Joksujen homma vaikuttaa tällä hetkellä hiukan väsyneeltä. Minä taidan yhtyä tähän mielipiteeseen. Ei kai se näin pitäisi mennä, että epävirallinen kanava JokerOutSubs mainostaa bändiä enemmän kuin he itse?
Mitä sä niiltä nyt kaipaisit? Siis näkymistä varmastikin, mutta missä muodossa?
 
vierailija
Se olikin aika erikoinen veto, olin ihan äimänä. Tuskin oli suunnitellut ja päästeli vain suustaan, kun paikalla oli fani Jenkeistä.
Toisin sanoen kyllä varmasti seuraa uutisia. Tää Palestiinankonflikti on vaan liian räjähdysherkkä aihe, joten ihan hyvä, ettei ota kantaa siihen. Ihan tarpeeksi on saanut paskaa niskaan monista asioista. Ja varsinkin jos pitäisi kömpelöllä enkulla yrittää viestiä just se mitä ajattelee. Liian riskaabelia.
Mä myös hämmästyin. Muistan rävähtäneeni nauramaan mutta en varsinaisesti sille köpöttelylle vaan kun tilanne oli niin outo.
 
vierailija
Bändien aktiivisuus fanien suuntaan on kyllä ihan normaalistikin aika vähäistä siinä vaiheessa kun levyä tehdään, ei tää mikään joksujen erityisominaisuus ole. Vuorovaikutus tapahtuu sit taas keikkaputken aikana. Bändi huomioi jo Demonin vuosipäivän, eikä niitten mun mielestä kyllä tartte mitään keikkojen vuosipäiviä viettää, vaikka fandom niin tekisikin. Fanien oma aktiivisuus on asia erikseen.
Just näin. Ihan normaalia toimintaa bändeille, että kun levyä tehdään niin silloin ei kauheesti olla näkyvillä missään, vaan keskitytään siihen levyn tekemiseen. Tuntuu, että heti, kun Joksut ei instaan päivittele niin täällä ollaan vaatimassa näkyvyyttä ja sit ilmaistaan, että Joksujen hommassa näkyy väsymystä. Annetaan heidän nyt tehdä levy rauhassa loppuun niin saadaan se joskus kuunneltavaksi
 
vierailija
Bändien aktiivisuus fanien suuntaan on kyllä ihan normaalistikin aika vähäistä siinä vaiheessa kun levyä tehdään, ei tää mikään joksujen erityisominaisuus ole. Vuorovaikutus tapahtuu sit taas keikkaputken aikana. Bändi huomioi jo Demonin vuosipäivän, eikä niitten mun mielestä kyllä tartte mitään keikkojen vuosipäiviä viettää, vaikka fandom niin tekisikin. Fanien oma aktiivisuus on asia erikseen.
Sitä paitsi onhan bändin jäsenet omilta tileiltään päivitelleet arjen kuulumisia? Jakaneet fanartia, kuvia vapaa-ajalta ja ties mitä? Ei sinne bändin omalle tilille nyt hirveästi tosiaan tällä hetkellä ole päivitettävää Demonin vuosipäivän lisäksi, ennen kuin seuraavan singlen eli Bluzan promoaminen alkaa.
 
vierailija
Oishan toi lippu pitänyt tunnistaa ja jättää noteeraamatta, jos ei halua ottaa kantaa asiaan. Sanoihan K itsekin sen, että on tyhmä, ja sen hän myös tietämättömyydellään todisti.
Sitten olisi tullut valitusta siitä, ettei hän ollut näkevinäänkään lippua. Todennäköisesti siitä tämä kyseinen lipunheiluttaja olisi saanut vieläkin suuremman valitusvirren aikaiseksi. Olen täysin varma, että Kärtsä kyllä tietää Palestiinan lipun. Sen verran niitä heiluteltiin siellä Malmössäkin. En tiedä kuinka hyvin Kärtsä lipun oikeasti näki tuossa tilanteessa, voi olla että on nähnyt ja tunnistanut, mutta valitsi olla vetämättä Palestiinaa mukaan tähän ihmisten illanviettoon hänen keikallaan. Ihan hyvä mielestäni oli tuo ratkaisu sanoa vaan, että on tyhmä eikä tunnista, mutta I love you. Eli oli sitten kyseinen ihminen mistä tahansa maasta, niin sillä ei ole väliä, vaan hän arvostaa kaikkia ketkä ovat keikalleen tullut.
 
vierailija
Krisin äiti seuraa Baby Lasagnaa ja tykkäilee postauksista. Mitäs siihen sanotte?
Mulla ei ole mitään vahvoja tunteita tästä asiasta, ihan sama kuka seuraa ja kuka ei. Hassua kuitenkin tuoda Krisin äidin tykkäämiset tänne, mitä väliä sillä on? Ei he ole Krisin kanssa sama ihminen. Kuka täälläkään on juuri samanlainen kuin oma äitinsä?
 

Yhteistyössä