K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eikö noi K:n kritisoinnit ollut ihan yhtä turhia vai millä perusteella valikoit, että juuri joksuista ei saisi sanoa mitään? Sitten jotakin Miken puoliso ruoditaan sivutolkulla.
Olen eri mutta onhan K:takin puolustettu täällä. Itsekin puolustin sekä K:ta että lähipiiriään. Ei täällä varmaan kovin montaa henkilöä ole, jotka esim. niitä törkeyksiä lähipiiristä heittelee.
 
vierailija
Eipä näissä ollut mitään yhteistäkään. Krisin äiti seuraa lukuisia muitakin muusikoita, mutta Sn mummo Josubsin lisäksi muutamaa muuta, lähinnä sukulaisia.
Tää mummon tapaus on kyllä aika hyvä todiste siitä, että Bojan on tärkeä Sadielle. Sadiella varmasti paljon tuttuja joita voisi seurata, vaan eipä ole seurantaan muita tullut kuin joksut.
 
vierailija
Eipä näissä ollut mitään yhteistäkään. Krisin äiti seuraa lukuisia muitakin muusikoita, mutta Sn mummo Josubsin lisäksi muutamaa muuta, lähinnä sukulaisia.
Joo ihan eri asia, BL on supertunnettu Balkanilla juuri nyt ja Krisin äiti seuraa vaikka ketä julkkiksia. Ja sit random mummo joka seuraa lintubongaus ja käsityötilejä ja superpienen Euroopan maan bändiä jota kukaan ei tiedä Jenkeissä. Tämän lisäksi B itse seuraa Sn äitiä ja veljeä ja toisin päin.
 
vierailija
Tää mummon tapaus on kyllä aika hyvä todiste siitä, että Bojan on tärkeä Sadielle. Sadiella varmasti paljon tuttuja joita voisi seurata, vaan eipä ole seurantaan muita tullut kuin joksut.
No kuinkahan monella muulla kaverilla/tutulla edes on youtube-tili jota seurata? Ja jolle tulisi jotain seurattavaa sisältöä ja tässä tapauksessa siis ihan toimitettua sisältöä?
 
vierailija
Joo ihan eri asia, BL on supertunnettu Balkanilla juuri nyt ja Krisin äiti seuraa vaikka ketä julkkiksia. Ja sit random mummo joka seuraa lintubongaus ja käsityötilejä ja superpienen Euroopan maan bändiä jota kukaan ei tiedä Jenkeissä. Tämän lisäksi B itse seuraa Sn äitiä ja veljeä ja toisin päin.
Mitään ihmeellistä tuossa mummo jutussa ei ole, tykästynyt varmaan musiikkiin ja se koskee se tili koko bändiä, ei myös noissa seuraamisissa, jos on silloin matkallaan tavannut.
 

Yhteistyössä