K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jaa et Kannu soittelee siellä jahdilla parasta aikaa skumppalasi kädessä ja myy akuankkaa? Herätys nyt. Se nainen ei ole päivääkään tehnyt töitä tavattuaan Jeren. Tuotemyynnistä jos vielä kehtaa palkkaa nostaa niin johan on.
Takamatkalta. Toivottavasti joku muukin tämän on jo torpannut, mutta mistä ihmeestä muka tiedät kenenkään työtilanteet? Ja tiedätkö, että Kärtsä toimisi laittomast,i jos työllistää ihmisen eikä maksaisi palkkaa. Oletko oikeasti toope?
Äläkä peeveli käytä mitään Jere-nimitystä artistista, josta et tunne muuta kuin Käärijän ja voisit lopettaa tuon kannuttelun myös.
 
vierailija
Tää tapaus ainakin osoitti yhden asian mistä koulutustaso kertoo. Korkeasti koulutetut ovat kiinnostuneita ympäröivästä maailmasta ja sen tapahtumista. Ei varmaan ole monta akateemista, joka ei uutisia seuraisi.
 
vierailija
Kusipäitä löytyy joka ammatista. Ei se koulutus sydämen sivistystä tuo, mutta kertoohan se mielenkiinnon kohteista, halusta tietää asioista perusteellisemmin, analyyttisyydestä yms. Kyllähän koulutetut ajattelevat loogisemmin, osaavat etsiä tietoa ja ovat suvaitsevaisempia, mutta ns. maalaisjärki voi olla monella hukassa.
Tämäkin on yleistystä. Kaikilla korkeasti koulutetuilla ei kyllä ole minkäänlaista analyyttisyyttä, suvaitsevaisuudesta tai loogisesta ajattelusta puhumattakaan.
 
vierailija
Tää tapaus ainakin osoitti yhden asian mistä koulutustaso kertoo. Korkeasti koulutetut ovat kiinnostuneita ympäröivästä maailmasta ja sen tapahtumista. Ei varmaan ole monta akateemista, joka ei uutisia seuraisi.
Mä olen kauppatieteiden kandi, en seuraa uutisia. Pitäis varmaan lukea sitten maisteriksi asti. Mutta en halua seurata uutisia, koska ne ahdistaa ja masentaa.
 
vierailija
Suurin osa mustavalkoisesti ajattelevista on alemmin koulutettuja. Mitä enemmän opiskelet, sitä enemmän tiedät asioita, joista et tiedä yhtään mitään. Korkeasti koulutetut eivät esitä asioita totena, jolleivat he varmasti tiedä siitä tarpeeksi.
Jaa. Täällä ja muillakin palstoilla kyllä vaikuttaa ainakin yksi mutu-maisteri, joka aiheen asiantuntija ja empaattisuuden ja suvaitsevaisuuden airut.
 
vierailija
Se ukrainan lippu meni vielä sillä että selvästi k sekoitti sen ruotsin lippuun, mutta mitä hittoa?? En oikein usko että nyt on sekoitettu Sudanin lippuun Tosin sielläkin ois katastrofi käynnissä, pitäisi sekin osata jättää sikseen. Mutta oikeasti, miten voi olla ettei muka tunnistaisi Palestiinan lippua?

Ja joo, en kyllä tajua tuon kirjoittajan motiiveja ollenkaan. Jos se tietää ettei k ole ollenkaan poliittinen, miksi se menee hakemaan siltä poliittista kannanottoa? Eikö se jo tiedä ettei sellaista tule?
Itse ajattelen, että tunnisti lipun, mutta ei halunnut osallistua siihen näytelmään, mitä lipun tuoja halusi. Sitä paitsi, mitä tahansa hän olisi sanonut, se olisi ollut väärin jonkun mielestä. Se että hän sanoi olevansa tyhmä tyyppi Suomesta, kuuluu Kärtsän lavahahmoon.
 
vierailija
Itse ajattelen, että tunnisti lipun, mutta ei halunnut osallistua siihen näytelmään, mitä lipun tuoja halusi. Sitä paitsi, mitä tahansa hän olisi sanonut, se olisi ollut väärin jonkun mielestä. Se että hän sanoi olevansa tyhmä tyyppi Suomesta, kuuluu Kärtsän lavahahmoon.
Ei takuulla tunnistanut. Ois kyllä pysynyt hiljaa, jos ois tunnistanut.
 
vierailija
Ei oo K katsonut näköjään uutisia vuosiin. Palestiinan lippuun kyllä törmää päivittäin, jos vähääkään uutisia seuraa. Mutta eihän uutiset monia alemmin koulutettuja kiinnosta.
Huoh! Kärtsä on lavalla Käärijä-hahmo ja toimii sellaisena. Ei siihen sovi poliittinen kommentointi eikä muu vastaava. Eiköhän tiedä asian ihan hyvin.
 
vierailija
Ei takuulla tunnistanut. Ois kyllä pysynyt hiljaa, jos ois tunnistanut.
Ja mistäpäs tiedät. Siis ehkä on hetken luullut joksin muuksi, kun aloitti puhumaan tyypille ja tajusi kesken kaiken, mistä lipusta on kysymys. Siinä tilanteessa olis ollut vaikea keskeyttää. Siellähän oli värivaloja pyyhkimässä myös yleisöä, joten lipun värejä ei välttämättä heti erottanut. Siis yleensähän hän on oikein mainiosti erottanut kaikenmaailman lippuja. Siis esim. itseäni ei ole koskaan kiinnostanut opetella noita kaikkia ja hyvin olen pärjännyt monenlaisessakin vaativassa hommassa. (Disclaimeri jos olet koulutusjankkaaja)
 
vierailija
Tuo lausuntojen vaatiminen fanituksen kohteilta on musta outo ilmiö, kun sillä ei saavuteta mitään, sanoipa se artisti siellä lavalla asiasta jotain tai ei. Asiaan on yritetty enemmän tai vähemmän saada sopua poliittisin keinoin vuosikaudet ja tilanne on edelleen se mikä on. Sille ei joku artisti voi yhtään mitään. Eikä K tai muutkaan artistit tarvitse niitä faneja, jotka ovat vaatimassa kaikenlaista, mikä ei heidän uraansa mitenkään liity.
No tämä. Raskasta seurata tuota twitterkohkaamista. Onneksi noita on aika vähän kuitenkin. Lapsellista touhua.
 
vierailija
Mä olen kauppatieteiden kandi, en seuraa uutisia. Pitäis varmaan lukea sitten maisteriksi asti. Mutta en halua seurata uutisia, koska ne ahdistaa ja masentaa.
Ei auta sekään. 😀 Olen kauppatieteiden maisteri, ja aikani seurasin kaikki mahdolliset uutiset ja ajankohtaislähetykset, kunnes vuosi Venäjän aloittaman sodan jälkeen oli pakko lopettaa. Uutiset ahdistivat ihan liikaa, olo oli voimaton ja avuton. Yöunetkin jo meivät. Silloin tein irtioton ja vaihdoin uutiset hömppään. Löysin Käärijän ja Joker Out:in, ja siellä tiellä ollaan. 😊 Uutisia olen taas alkanut seurata kohtuullisissa määrin ja olen riittävän perillä maailman ja Suomen tapahtumista, mutta nyt olo on huomattavasti parempi, kun elämässä on muutakin.

Palestiinan lippu ei kylläkään ole tullut tutuksi sotauutisista, vaan erilaisten somessa vastaan tulleiden protestien myötä. Se, että K ei lavalta käsin tunnistanut suurikokoista lippua, johon kantajansa oli kääriytynyt, ei taas välttämättä kerro mistään. Sama lipun tuoja kertoi itse aiemmin päivällä erehtyneensä luulemaan espanjalaista vihermustaa paikallislippua Palestiinan lipuksi. Erehtyminen on siis mahdollista, sen tietää hänkin, mutta K:sta nyt kuitenkin piti leipoa tarinan pahis. 😏
 
vierailija
Joku kirjoitti viikonlopun aikana, että Joksujen homma vaikuttaa tällä hetkellä hiukan väsyneeltä. Minä taidan yhtyä tähän mielipiteeseen. Ei kai se näin pitäisi mennä, että epävirallinen kanava JokerOutSubs mainostaa bändiä enemmän kuin he itse?
 
vierailija
Ei auta sekään. 😀 Olen kauppatieteiden maisteri, ja aikani seurasin kaikki mahdolliset uutiset ja ajankohtaislähetykset, kunnes vuosi Venäjän aloittaman sodan jälkeen oli pakko lopettaa. Uutiset ahdistivat ihan liikaa, olo oli voimaton ja avuton. Yöunetkin jo meivät. Silloin tein irtioton ja vaihdoin uutiset hömppään. Löysin Käärijän ja Joker Out:in, ja siellä tiellä ollaan. 😊 Uutisia olen taas alkanut seurata kohtuullisissa määrin ja olen riittävän perillä maailman ja Suomen tapahtumista, mutta nyt olo on huomattavasti parempi, kun elämässä on muutakin.

Palestiinan lippu ei kylläkään ole tullut tutuksi sotauutisista, vaan erilaisten somessa vastaan tulleiden protestien myötä. Se, että K ei lavalta käsin tunnistanut suurikokoista lippua, johon kantajansa oli kääriytynyt, ei taas välttämättä kerro mistään. Sama lipun tuoja kertoi itse aiemmin päivällä erehtyneensä luulemaan espanjalaista vihermustaa paikallislippua Palestiinan lipuksi. Erehtyminen on siis mahdollista, sen tietää hänkin, mutta K:sta nyt kuitenkin piti leipoa tarinan pahis. 😏
Siis ihan oikeastiko itse erehtyy ja se että K ei tunnista (tai ei haluunut tunnistaa) lippua, oli kauheaa ja tuomittavaa. Olen nähnyt noita muiden twiittejä, jotka lainaa tämän lipun tuojan kertomusta ja näähän sitten tietysti on vielä enemmän draaman perään ja Kärtsää tuomitsemassa. Joku toitotti, että K olis sanonut jotain "disturbing" ja että lipuntuoja olis ollut shokissa ja järkyttynyt. Siis häh? mitään sellaista ei ollut siinä kertomuksessa, jonka hän retweettasi
 
vierailija
Joku kirjoitti viikonlopun aikana, että Joksujen homma vaikuttaa tällä hetkellä hiukan väsyneeltä. Minä taidan yhtyä tähän mielipiteeseen. Ei kai se näin pitäisi mennä, että epävirallinen kanava JokerOutSubs mainostaa bändiä enemmän kuin he itse?
Joksuilla on nyt studiohommia eikä heidänkään jatkuvasti tarvitse somessa olla. Kyllä ne pian alkaa mainostamaan taas, kun Bluzan promot alkaa. Noi studiohommat on varmasti raskaita eikä välttämättä sen jälkeen jaksa tehdä mitään. Vähän armoa heille, kun tekevät näinä päivinä meille uutta musiikkia
 
vierailija
Toisaalta Altaalla se kyllä kommentoi Yhdysvaltojen presidenttiä ja ihan ajankohtaisesta asiasta
Se olikin aika erikoinen veto, olin ihan äimänä. Tuskin oli suunnitellut ja päästeli vain suustaan, kun paikalla oli fani Jenkeistä.
Toisin sanoen kyllä varmasti seuraa uutisia. Tää Palestiinankonflikti on vaan liian räjähdysherkkä aihe, joten ihan hyvä, ettei ota kantaa siihen. Ihan tarpeeksi on saanut paskaa niskaan monista asioista. Ja varsinkin jos pitäisi kömpelöllä enkulla yrittää viestiä just se mitä ajattelee. Liian riskaabelia.
 
vierailija
Joksuilla on nyt studiohommia eikä heidänkään jatkuvasti tarvitse somessa olla. Kyllä ne pian alkaa mainostamaan taas, kun Bluzan promot alkaa. Noi studiohommat on varmasti raskaita eikä välttämättä sen jälkeen jaksa tehdä mitään. Vähän armoa heille, kun tekevät näinä päivinä meille uutta musiikkia
Ja eiköhän he sitten taas päivittele, kun jotain tapahtumaa ja kerrottavaa on. Tää sama keskustelu käytiin viime tauollakin ja kas kummaa heti kun Joksut palas keikoille ja ns töihin niin niitä stooreja alkoi tulemaan. Kyllä hekin tarvitsevat studiohommien lisäksi aikaa rauhoittua ja levätä niin, että jaksavat sitten promota uutta levyä ja Bluzaa sekä keikkailla.
 

Yhteistyössä