vierailija
Ois sopinut niistä kelle hyvänsä, mut jotenkin se on Janille kaikkein luontevin.Niin on, sopi tosi hyvin juuri Janille.
Ois sopinut niistä kelle hyvänsä, mut jotenkin se on Janille kaikkein luontevin.Niin on, sopi tosi hyvin juuri Janille.
Mitä, esimerkiksi? Mä tunnen henkilökohtaisesti useamman lääkärin, ja samoin aika monta pelkän peruskoulun käynyttä. Ja tietysti monta muuta siltä väliltä, mutta nämä otan nyt kärjistetyksi esimerkiksi. Ekoihin mahtuu aika monta ksipäätä, ja jopa yksi tyyppi joka on mun mielestä tyhmä kuin saapas. Toisiin myös, mutta sieltä löytyy myös useampi todella sivistynyt ihminen, jotka lukee paljon ja ovat hyvinkin valveutuneita. Loogisessa ajattelussa ja avoinmielisyydessä kouluttamattomat vetävät voiton 5-0.Ei toisten koulutuksia tule dissata, mutta kyllähän koulutus aika paljon kuitenkin meistä kertoo.
Musta kuulosti että Martinilla soittajat oli mies ja nainen.Oliko martinillakin miessoittaja? Se vastasi kahteen puheluun mut en oo varma äänistä.
Niin omassa päässäsi luodun mielikuvan perusteella.Ois sopinut niistä kelle hyvänsä, mut jotenkin se on Janille kaikkein luontevin.
Niin oliOis sopinut niistä kelle hyvänsä, mut jotenkin se on Janille kaikkein luontevin.
Meillä suvusta useampi hyvin menestyneistä ja varakkuutta kerryttäneistä lähtenyt peruskoulupohjalta.Mitä, esimerkiksi? Mä tunnen henkilökohtaisesti useamman lääkärin, ja samoin aika monta pelkän peruskoulun käynyttä. Ja tietysti monta muuta siltä väliltä, mutta nämä otan nyt kärjistetyksi esimerkiksi. Ekoihin mahtuu aika monta ksipäätä, ja jopa yksi tyyppi joka on mun mielestä tyhmä kuin saapas. Toisiin myös, mutta sieltä löytyy myös useampi todella sivistynyt ihminen, jotka lukee paljon ja ovat hyvinkin valveutuneita. Loogisessa ajattelussa ja avoinmielisyydessä kouluttamattomat vetävät voiton 5-0.
Niin mustakin. Mutta siinä oli kyllä hyvin erilainen lähestyminen, niinku toki niissä jokaisessa oli omanlaisensa. Martin vaikutti suunnilleen joltain puhelunvälittäjältäMusta kuulosti että Martinilla soittajat oli mies ja nainen.
Kusipäitä löytyy joka ammatista. Ei se koulutus sydämen sivistystä tuo, mutta kertoohan se mielenkiinnon kohteista, halusta tietää asioista perusteellisemmin, analyyttisyydestä yms. Kyllähän koulutetut ajattelevat loogisemmin, osaavat etsiä tietoa ja ovat suvaitsevaisempia, mutta ns. maalaisjärki voi olla monella hukassa.Mitä, esimerkiksi? Mä tunnen henkilökohtaisesti useamman lääkärin, ja samoin aika monta pelkän peruskoulun käynyttä. Ja tietysti monta muuta siltä väliltä, mutta nämä otan nyt kärjistetyksi esimerkiksi. Ekoihin mahtuu aika monta ksipäätä, ja jopa yksi tyyppi joka on mun mielestä tyhmä kuin saapas. Toisiin myös, mutta sieltä löytyy myös useampi todella sivistynyt ihminen, jotka lukee paljon ja ovat hyvinkin valveutuneita. Loogisessa ajattelussa ja avoinmielisyydessä kouluttamattomat vetävät voiton 5-0.
Joo, Jan oli se joka sai homman vaikuttamaan siltä, että kyseessä oli tosiaan Joker out hotline. Voisin minäkin hänelle soitella.Niin mustakin. Mutta siinä oli kyllä hyvin erilainen lähestyminen, niinku toki niissä jokaisessa oli omanlaisensa. Martin vaikutti suunnilleen joltain puhelunvälittäjältä
Jan oli kyllä erittäin luonteva 🫦 Mikäs olikaan ton hotlinen numero?Ois sopinut niistä kelle hyvänsä, mut jotenkin se on Janille kaikkein luontevin.
Todellakaan mun kokemuksen perusteella eivät ole suvaitsevaisempia, enkä oikeastaan ole 100% samaa mieltä noista muistakaan kohdista.Kusipäitä löytyy joka ammatista. Ei se koulutus sydämen sivistystä tuo, mutta kertoohan se mielenkiinnon kohteista, halusta tietää asioista perusteellisemmin, analyyttisyydestä yms. Kyllähän koulutetut ajattelevat loogisemmin, osaavat etsiä tietoa ja ovat suvaitsevaisempia, mutta ns. maalaisjärki voi olla monella hukassa.
Ja sen vielä lisäisin että valitettavan suuri osa niistä tuntemistani lääkäreistä on valinnut ammattinsa sen sosiaalisen statuksen perusteella. Ja tämä tosiaan tuli itselleni (ikävänä) yllätyksenä.Todellakaan mun kokemuksen perusteella eivät ole suvaitsevaisempia, enkä oikeastaan ole 100% samaa mieltä noista muistakaan kohdista.
Mikäs järki siinä olis? Itse soittavat itselleen.Ois kiinnostava tietää ketkä oli nuo soittajat tonne hotlineen Ihan parasta ois jos ne ois ihan ite tehneet nekin roolit jonkun äänenmuuntimen kanssa
Se on ihan totta, että joillakin on kyky tehdä rahaa ilman ihmeempää koulutusta, mutta ei se sivistystä mittaa.Meillä suvusta useampi hyvin menestyneistä ja varakkuutta kerryttäneistä lähtenyt peruskoulupohjalta.
Ois kiinnostava tietää ketkä oli nuo soittajat tonne hotlineen Ihan parasta ois jos ne ois ihan ite tehneet nekin roolit jonkun äänenmuuntimen kanssa
Ei se pelkkä koulutuskaan sitä mittaa.Se on ihan totta, että joillakin on kyky tehdä rahaa ilman ihmeempää koulutusta, mutta ei se sivistystä mittaa.
No mikäs järki ois maksaa siitä joillekin muille?Mikäs järki siinä olis? Itse soittavat itselleen.
Samoja kokemuksia minulla.Todellakaan mun kokemuksen perusteella eivät ole suvaitsevaisempia, enkä oikeastaan ole 100% samaa mieltä noista muistakaan kohdista.
Onko heillä rahapula?No mikäs järki ois maksaa siitä joillekin muille?
Bojan soitti Janille, Kris Bojanille ja Jure KrisilleOis kiinnostava tietää ketkä oli nuo soittajat tonne hotlineen Ihan parasta ois jos ne ois ihan ite tehneet nekin roolit jonkun äänenmuuntimen kanssa
Aattelitko että ne oli oikein kovissakin rahoissa julkaistessaan Demonia?Onko heillä rahapula?
Joopas eipäs onpas... Mitä ihmeen uhmaikäisiä tähän ketjuun on oikein pesiytynyt? Aivan järjettömistä aiheista jankataan.Onko heillä rahapula?
Nää kuulostaa varsin uskottavilta Kris ja Bojan soitti ehkä Martinille?Bojan soitti Janille, Kris Bojanille ja Jure Krisille
Ois mielenkiintosta tietää sun koulutus. Oon itse työskennelly monessa paikassa ja joissa on eri koulutustason ihmisiä. Kyllä mun kokemuksen mukaan korkeammin koulutetut ovat monin tavoin sivistyneempiä, analyyttisempiä, suvaitsevaisempia, osaavat katsoa maailmaa ja asioita eri kulmista jne.Todellakaan mun kokemuksen perusteella eivät ole suvaitsevaisempia, enkä oikeastaan ole 100% samaa mieltä noista muistakaan kohdista.