K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Näinhän se menee. Sillä varmistetaan kuitenkin ihan se ettei haastateltava jäädy tai hermostu tms eli ohjelman kulku pyritään pitämään sujuvana. Mutta tietysti asioiden painotukset ja sanavalinnat voi yllättää haastateltavan, ja toki haastattelijankin. Eli kyse ei siis ole siitä että punottaisiin jotain juonia jotta saataisiin joku valhe leviämään. Toimittajat ei yleisesti ottaen toimi noin, edes kevyemmissä viihdeohjelmissa.
Kiitos tästä.👍 Objektiivisesti ajateltuna tilanne on ollut mainitsemasi kaltainen. Mielipiteitä on varmasti monia ja käytännöt toki vaihtelee eri työpaikoissa ihan jo niiden erilaisesta luonteesta johtuen. Oli miten oli, niin ihan hyviltä B:n ja kyseisen ihmisen välit näyttivät. Ei selvästikään jäänyt B:llä mitään hampaankoloon.
 
vierailija
No miksei Bojanin kumppani ois ollut mukana tuolla, niiiih.
Jos sillä olisi kumppani niin keksin monia syitä miksi se ei olisi ollut siellä. Tässä ekat mitä tuli mieleen: Työvuoro. Ei tykkää jalkapallosta. Mialla oli tarjolla vain yksi lippu. Ei edes tunne Miaa. Ei haluaisi tulla kuvatuksi juuri noin. Katsoi peliä omien kavereitten kanssa. Oli itse asiassa pelaamassa kyseisessä pelissä.
 
vierailija
Kiitos tästä. Objektiivisesti ajateltuna tilanne on ollut mainitsemasi kaltainen. Mielipiteitä on varmasti monia ja käytännöt toki vaihtelee eri työpaikoissa ihan jo niiden erilaisesta luonteesta johtuen. Oli miten oli, niin ihan hyviltä B:n ja kyseisen ihmisen välit näyttivät. Ei selvästikään jäänyt B:llä mitään hampaankoloon.
Vaikka kysymys ois tullut puskista, ei välttämättä jää hampaankoloon. Ei tuosta yhdestä valokuvasta nyt voi päätellä, oliko kysymys etukäteen aseteltu vaiko ei 😅 Kyllä Bojanin ilme siinä kysymyksen alustuksessa oli sellainen, ettei ollut odottanut joutuvansa ottamaan aiheeseen kantaa. Mutta tajuaa pelin hengen, eikä jää minä minä itsekeskeisesti, kuten te varmaan tekisitte (puhumattakaan jos kohde ois ollut Jere!!!! Luojan kiitos ei ollut. Sitä itkun määrää ei ois kukaan jaksanut) märehtimään kaunaa työtään tekevää toimittajaa kohtaan.
 
vierailija
Kiitos tästä. Objektiivisesti ajateltuna tilanne on ollut mainitsemasi kaltainen. Mielipiteitä on varmasti monia ja käytännöt toki vaihtelee eri työpaikoissa ihan jo niiden erilaisesta luonteesta johtuen. Oli miten oli, niin ihan hyviltä B:n ja kyseisen ihmisen välit näyttivät. Ei selvästikään jäänyt B:llä mitään hampaankoloon.
Minä en kyllä kans usko, että mitään valitettavasti olisi ennalta sovittu, koska siltähän se ei kyllä näyttänyt, se ei tarkoita, ettei B myöhemmin tulisi toimeen, eikä nyt muutenkaan julkisesti voisi vihoitella Slovenia on pieni maa.
 
vierailija
Voisko nämä tosielämän K/B shippaajat (ja miksei myös mielikuvituselämän) jo painua helvettiin tältä palstalta.
Teillä on ainakin kaksi muuta paikkaa jossa voitte edelleen elätellä toivoa näiden kahden romanssista mutta tää ei ole se
 
vierailija
Vaikka kysymys ois tullut puskista, ei välttämättä jää hampaankoloon. Ei tuosta yhdestä valokuvasta nyt voi päätellä, oliko kysymys etukäteen aseteltu vaiko ei Kyllä Bojanin ilme siinä kysymyksen alustuksessa oli sellainen, ettei ollut odottanut joutuvansa ottamaan aiheeseen kantaa. Mutta tajuaa pelin hengen, eikä jää minä minä itsekeskeisesti, kuten te varmaan tekisitte (puhumattakaan jos kohde ois ollut Jere!!!! Luojan kiitos ei ollut. Sitä itkun määrää ei ois kukaan jaksanut) märehtimään kaunaa työtään tekevää toimittajaa kohtaan.
En tehnyt tätä analyysia ja tulkintaa yhden kuvan perusteella, vaan perustin näkemykseni omiin kokemuksiini, joista täällä kerroin jo ennen kuin tuo kyseinen kuva oli otettu.
 
vierailija
Minä en kyllä kans usko, että mitään valitettavasti olisi ennalta sovittu, koska siltähän se ei kyllä näyttänyt, se ei tarkoita, ettei B myöhemmin tulisi toimeen, eikä nyt muutenkaan julkisesti voisi vihoitella Slovenia on pieni maa.
Mä en usko että tuo toimittaja ja sen kysymykset on olleet minkään turhautumisen tai varsinkaan vihoittelun kohde vaan nimenomaan ne juorut siinä zurnalissa.
 

Yhteistyössä