vierailija
Eihän se kerro yhtään mitään?Pointti oli se, että on sinkku, kun oli liikkeellä tuon varatun naisen kanssa.
Eihän se kerro yhtään mitään?Pointti oli se, että on sinkku, kun oli liikkeellä tuon varatun naisen kanssa.
Ei tuosta voi niin päätellä. On se nainenkin hengannut Bn kanssa ennen vaikka on varattu.Pointti oli se, että on sinkku, kun oli liikkeellä tuon varatun naisen kanssa.
Kyllä voi käyttää. Kukaan, joka lukee sen viimeisen lauseen ei voi siitä päätellä yksin, mihin viitataan, vaan ymmärtääkseen sen viimeisen lauseen, on luettava se edellinenkin.Älä laita rivinvaihtoa, jos haluat viitata edelliseen lauseeseen.
Kiitos tästä. Objektiivisesti ajateltuna tilanne on ollut mainitsemasi kaltainen. Mielipiteitä on varmasti monia ja käytännöt toki vaihtelee eri työpaikoissa ihan jo niiden erilaisesta luonteesta johtuen. Oli miten oli, niin ihan hyviltä B:n ja kyseisen ihmisen välit näyttivät. Ei selvästikään jäänyt B:llä mitään hampaankoloon.Näinhän se menee. Sillä varmistetaan kuitenkin ihan se ettei haastateltava jäädy tai hermostu tms eli ohjelman kulku pyritään pitämään sujuvana. Mutta tietysti asioiden painotukset ja sanavalinnat voi yllättää haastateltavan, ja toki haastattelijankin. Eli kyse ei siis ole siitä että punottaisiin jotain juonia jotta saataisiin joku valhe leviämään. Toimittajat ei yleisesti ottaen toimi noin, edes kevyemmissä viihdeohjelmissa.
Siis varattu ei voi istua toisen varatun vieressä? Ihmeellistä toi sun ajatuksenjuoksu.Pointti oli se, että on sinkku, kun oli liikkeellä tuon varatun naisen kanssa.
"Erittäin todennäköisesti näin siis onkin" Vähän vaikea ehkä vastata tähän kommenttiin, ellei lue, mihin "näin" viittaa. Silti joku rohkeasti menee olettamaan.Älä laita rivinvaihtoa, jos haluat viitata edelliseen lauseeseen.
Jos sillä olisi kumppani niin keksin monia syitä miksi se ei olisi ollut siellä. Tässä ekat mitä tuli mieleen: Työvuoro. Ei tykkää jalkapallosta. Mialla oli tarjolla vain yksi lippu. Ei edes tunne Miaa. Ei haluaisi tulla kuvatuksi juuri noin. Katsoi peliä omien kavereitten kanssa. Oli itse asiassa pelaamassa kyseisessä pelissä.No miksei Bojanin kumppani ois ollut mukana tuolla, niiiih.
Vaikka kysymys ois tullut puskista, ei välttämättä jää hampaankoloon. Ei tuosta yhdestä valokuvasta nyt voi päätellä, oliko kysymys etukäteen aseteltu vaiko ei Kyllä Bojanin ilme siinä kysymyksen alustuksessa oli sellainen, ettei ollut odottanut joutuvansa ottamaan aiheeseen kantaa. Mutta tajuaa pelin hengen, eikä jää minä minä itsekeskeisesti, kuten te varmaan tekisitte (puhumattakaan jos kohde ois ollut Jere!!!! Luojan kiitos ei ollut. Sitä itkun määrää ei ois kukaan jaksanut) märehtimään kaunaa työtään tekevää toimittajaa kohtaan.Kiitos tästä. Objektiivisesti ajateltuna tilanne on ollut mainitsemasi kaltainen. Mielipiteitä on varmasti monia ja käytännöt toki vaihtelee eri työpaikoissa ihan jo niiden erilaisesta luonteesta johtuen. Oli miten oli, niin ihan hyviltä B:n ja kyseisen ihmisen välit näyttivät. Ei selvästikään jäänyt B:llä mitään hampaankoloon.
Kärtsä on erittäin esteettinen ja kaunis maisema. Kiva katsella niitä maisemia heti aamusta.Kärtsän maisemia?
Minä en kyllä kans usko, että mitään valitettavasti olisi ennalta sovittu, koska siltähän se ei kyllä näyttänyt, se ei tarkoita, ettei B myöhemmin tulisi toimeen, eikä nyt muutenkaan julkisesti voisi vihoitella Slovenia on pieni maa.Kiitos tästä. Objektiivisesti ajateltuna tilanne on ollut mainitsemasi kaltainen. Mielipiteitä on varmasti monia ja käytännöt toki vaihtelee eri työpaikoissa ihan jo niiden erilaisesta luonteesta johtuen. Oli miten oli, niin ihan hyviltä B:n ja kyseisen ihmisen välit näyttivät. Ei selvästikään jäänyt B:llä mitään hampaankoloon.
Kyllähän se ketkuttelee milloin missäkin. Kuristamisesta en tiedä. Mistä sinä tiedät?K:han sanoo noi lavalla roolissaan, ei missään Jerenä? Ei B:kään kuristele ja ketkuta kuin lavalla jne.
Kertoo se perhe- ja parisuhdeorientoituneesta BojanistaEihän se kerro yhtään mitään?
En tehnyt tätä analyysia ja tulkintaa yhden kuvan perusteella, vaan perustin näkemykseni omiin kokemuksiini, joista täällä kerroin jo ennen kuin tuo kyseinen kuva oli otettu.Vaikka kysymys ois tullut puskista, ei välttämättä jää hampaankoloon. Ei tuosta yhdestä valokuvasta nyt voi päätellä, oliko kysymys etukäteen aseteltu vaiko ei Kyllä Bojanin ilme siinä kysymyksen alustuksessa oli sellainen, ettei ollut odottanut joutuvansa ottamaan aiheeseen kantaa. Mutta tajuaa pelin hengen, eikä jää minä minä itsekeskeisesti, kuten te varmaan tekisitte (puhumattakaan jos kohde ois ollut Jere!!!! Luojan kiitos ei ollut. Sitä itkun määrää ei ois kukaan jaksanut) märehtimään kaunaa työtään tekevää toimittajaa kohtaan.
Ei ole B hengannut varattuna hänen kanssaan.Ei tuosta voi niin päätellä. On se nainenkin hengannut Bn kanssa ennen vaikka on varattu.
Nimenomaan! Just tossa joku sanoi että se on ollut varattu ainakin viimeiset 7 vuotta ja silti se on nähty b:n kanssa moneen kertaan. Ja B ei kyllä niinä vuosina tod ole itse ollut varattu.Ei tuosta voi niin päätellä. On se nainenkin hengannut Bn kanssa ennen vaikka on varattu.
Miten niitä katsellaan sen Miken akan p*rseselfiestä?Kärtsä on erittäin esteettinen ja kaunis maisema. Kiva katsella niitä maisemia heti aamusta.
Ja sit ku B joskus on varattu niin siihenkö loppuu hengailut?Ei ole B hengannut varattuna hänen kanssaan.
Ei tarvitsekaan uskoa. Voisit kyllä perustella näkemyksesi ja ajatukseksi asiasta. Pelkkä en usko, ei ole kauhean vakavasti otettava argumentti.No, mä en usko edelleenkään, että oli ennalta sovittu.
Ei olekaan, se oli mun pointti. B ei ole varattu, koska hengaa tuon naisen kanssa.Nimenomaan! Just tossa joku sanoi että se on ollut varattu ainakin viimeiset 7 vuotta ja silti se on nähty b:n kanssa moneen kertaan. Ja B ei kyllä niinä vuosina tod ole itse ollut varattu.
Kaksin luultavasti joo ja varsinkin ekoina 2 vuotena noin.Ja sit ku B joskus on varattu niin siihenkö loppuu hengailut?
Kun sä et voi noista asioista päätellä yhtään mitäänEi olekaan, se oli mun pointti. B ei ole varattu, koska hengaa tuon naisen kanssa.
Mä en usko että tuo toimittaja ja sen kysymykset on olleet minkään turhautumisen tai varsinkaan vihoittelun kohde vaan nimenomaan ne juorut siinä zurnalissa.Minä en kyllä kans usko, että mitään valitettavasti olisi ennalta sovittu, koska siltähän se ei kyllä näyttänyt, se ei tarkoita, ettei B myöhemmin tulisi toimeen, eikä nyt muutenkaan julkisesti voisi vihoitella Slovenia on pieni maa.
Kaksin luultavasti joo ja varsinkin ekoina 2 vuotena noin.