K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä toivon, että Bojan odottaisi Kärtsää, ei siksi, että joku shippaaja haluaa, vaan siksi, että itse haluaa. Mä siis toivon, että on Bojanin oma halu olla Kärtsän kanssa. Ja mä siis toivon, että se ois onnettomampi jos sen pitäisi luovuttaa tuosta ajatuksesta.
Jolloin se ois siis onnellisin, kun odottaa Kärtsää.
Ihmeellistä toivoa, että Bojan ois onnellisin kun sais jonkun muun.
Erittäin todennäköisesti näin siis onkin, siksi sitä ei mielestäni ole mitään aihetta toivoa.
 
vierailija
En tiedä, mikä minua häiritsisi tässä teoriassa. Sovitaan etukäteen, mitä kysytään ja miten siihen vastataan. Okei, tätähän journalismi on pitkälti välillä, mutta jää vaan miettimään, mikä on lopulta totuus.
Mä liputin jo alussa tämän teorian puolesta, mut minut tyrmättiin erilaisilla perusteilla ja sanottiin, että aihetta ei ole tämän tyyppisessä jutussa todellakaan sovittu etukäteen. Olen edelleen eri mieltä ja pidän pääni sen suhteen. Taatusti ovat hiukan etukäteen jutelleet siitä, että minkä ympärillä aihe pyörii. Ne ”yllätykset” ovat usein myös etukäteen sovittuja tai ainakin niistä on runko ja pääpiirteet valmiina.
 
vierailija
Mä toivon, että Bojan odottaisi Kärtsää, ei siksi, että joku shippaaja haluaa, vaan siksi, että itse haluaa. Mä siis toivon, että on Bojanin oma halu olla Kärtsän kanssa. Ja mä siis toivon, että se ois onnettomampi jos sen pitäisi luovuttaa tuosta ajatuksesta.
Jolloin se ois siis onnellisin, kun odottaa Kärtsää.
Ihmeellistä toivoa, että Bojan ois onnellisin kun sais jonkun muun.
Erittäin todennäköisesti näin siis onkin, siksi sitä ei mielestäni ole mitään aihetta toivoa.
Ei vttu!🤦🏻‍♀️
 
vierailija
Vain tosi itsekäs... Vain tosi idiootti luulee, että auttaa Bojania tai tekee jotenkin hyvää työtä, jos toivoo tälle kumppania nyt. Sillä, mikä minut tekisi onnellisimmaksi ei ole mitään tekemistä sen kanssa, onko Bojan yksin vai ei. Olet tosi typerä luullessasi, että et nyt saa olla itsekäs ja toivoa, että Bojan odottaisi Kärtsää. Aivan kuin sun toiveesi asioita mitenkään muuttaisi. Tai sen toiveet estäisi, joka pitää kiinni K&B:stä, kuten minä. Ihan itseäni varten vaan, se, mikä on Bojanille parasta on reaalielämää, mä tässä elän mun fiilistelyelämää. Sääli jos sä et osaa.
Toi on tosi itsekästä. Et kyllä yhtään ajattele B:tä, kun toivot, että hän riutuisi rakkaudesta Käärijän takia. Empaattinen ja epäitsekäs ihminen ymmärtää, että B:llä on oikeus omaan elämään ja mahdolliseen rakkauteen. Itsekästä yrittää kahlita häntä oman pakkomielteensä takia johonkin varattuun mieheen. Anna hänen mennä ja löytää se rakkaus jostakin todellista ihmisestä, eikä vain mielikuvasta.
 
vierailija
Jaa, no kun nyt halusit nämä asettaa vertailuun... Katsopa Käärijän Ja Jokereiden kuuntelijalukuja, kumpiko artisti vetää enemmän faneja? Niinpä.
Ei taida Bojanin kiltin vävypojan imago isompia joukkoja kiinnostaa.
Ai persepuheillako Käärijä kuuntelijoita hankkikin? Kyllähän juntteja riittää paskaa kuuntelemaan, ei se ole mikään uutinen.
 
vierailija
Mä toivon, että Bojan odottaisi Kärtsää, ei siksi, että joku shippaaja haluaa, vaan siksi, että itse haluaa. Mä siis toivon, että on Bojanin oma halu olla Kärtsän kanssa. Ja mä siis toivon, että se ois onnettomampi jos sen pitäisi luovuttaa tuosta ajatuksesta.
Jolloin se ois siis onnellisin, kun odottaa Kärtsää.
Ihmeellistä toivoa, että Bojan ois onnellisin kun sais jonkun muun.
Erittäin todennäköisesti näin siis onkin, siksi sitä ei mielestäni ole mitään aihetta toivoa.
”Erittäin todennäköisesti”? No ei kyllä yhtään todennäköistä. 🤣🤣
 
vierailija
Toi on tosi itsekästä. Et kyllä yhtään ajattele B:tä, kun toivot, että hän riutuisi rakkaudesta Käärijän takia. Empaattinen ja epäitsekäs ihminen ymmärtää, että B:llä on oikeus omaan elämään ja mahdolliseen rakkauteen. Itsekästä yrittää kahlita häntä oman pakkomielteensä takia johonkin varattuun mieheen. Anna hänen mennä ja löytää se rakkaus jostakin todellista ihmisestä, eikä vain mielikuvasta.
Lue se, mitä kirjoitin ajatuksella. Jos sellaisia sinulta löytyy.
 
vierailija
Mä liputin jo alussa tämän teorian puolesta, mut minut tyrmättiin erilaisilla perusteilla ja sanottiin, että aihetta ei ole tämän tyyppisessä jutussa todellakaan sovittu etukäteen. Olen edelleen eri mieltä ja pidän pääni sen suhteen. Taatusti ovat hiukan etukäteen jutelleet siitä, että minkä ympärillä aihe pyörii. Ne ”yllätykset” ovat usein myös etukäteen sovittuja tai ainakin niistä on runko ja pääpiirteet valmiina.
Näinhän se menee. Sillä varmistetaan kuitenkin ihan se ettei haastateltava jäädy tai hermostu tms eli ohjelman kulku pyritään pitämään sujuvana. Mutta tietysti asioiden painotukset ja sanavalinnat voi yllättää haastateltavan, ja toki haastattelijankin. Eli kyse ei siis ole siitä että punottaisiin jotain juonia jotta saataisiin joku valhe leviämään. Toimittajat ei yleisesti ottaen toimi noin, edes kevyemmissä viihdeohjelmissa.
 
vierailija
Mä liputin jo alussa tämän teorian puolesta, mut minut tyrmättiin erilaisilla perusteilla ja sanottiin, että aihetta ei ole tämän tyyppisessä jutussa todellakaan sovittu etukäteen. Olen edelleen eri mieltä ja pidän pääni sen suhteen. Taatusti ovat hiukan etukäteen jutelleet siitä, että minkä ympärillä aihe pyörii. Ne ”yllätykset” ovat usein myös etukäteen sovittuja tai ainakin niistä on runko ja pääpiirteet valmiina.
No, mä en usko edelleenkään, että oli ennalta sovittu.
 
vierailija
Siellä oli Kn yleisössä kyltti missä luki Olen saanut pllua ja krpää, mutten prsettä. Eli ei se K noita juttuja hatusta vetänyt. Voi käydä katsomassa windiwoe igstä sen kyltin tarinan.
 

Yhteistyössä