K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No kyllä ne toisensa tuntee, eikä B ole yhtään sen kummoisempi. Ihan sama huumoritaso niillä on ja just siksi niillä natsaakin niin hyvin.
Bojan ei vain päästä julkisesti suustaan ulos kaikkea sitä, mitä sylki tuo. Kärtsä päästää.
En mitenkään jaksa uskoa, että nuo mauttomuudet ois Bojanista hauskoja. Noi viimisimmät krpäplluprsejutut oli jo todella noloja.
 
vierailija
Mä melkein ajattelen että ne on siitä sopineet etukäteen, b saattoi jopa toivoa tilaisuutta lausua asiasta jotain. Totta kai aihe oli b:lle ikävä ja saattoi se kysymyksenasettelukin ärsyttää, mikä näkyi naamasta, mutta ne muut lähti niin nopeasti kertomaan omista juorukokemuksistaan että olivat ehkä ehtineet pohtia etukäteen asiaa.
En tiedä, mikä minua häiritsisi tässä teoriassa. Sovitaan etukäteen, mitä kysytään ja miten siihen vastataan. Okei, tätähän journalismi on pitkälti välillä, mutta jää vaan miettimään, mikä on lopulta totuus.
 
vierailija
No nyt alkaa muisti palailla pätkittäin! Eli tuo Mia tuli viime kesänä sen b:n autostoorin jälkeisissä salapoliisitehtävissä esiin, koska oli samaa kaveriporukkaa sen tinkaran ja b:n kanssa. Silloin löytyi jotain opiskeluvuosien bilekuvia joissa nämä usein olivat yhdessä. Ja jo silloin selviteltiin että Mia on ollut yhdessä tuon jalkapallistin kanssa jo jostain 2017 lähtien.
 
vierailija
Jos sä Kärtsää tarkoitat, niin sehän olisi ihan kauheaa B:n kannalta. Shippauksessa asia on ok ja se kuuluu siihen, mutta oikeassa elämässä toi ei olisi kiva kohtalo B:lle. Vain tosi itsekäs ihminen voi toivoa, että B roikkuisi K:ssa kiinni. Mä toivon B:lle onnea ja rakkautta, enkä mitään epäonnista pakkomiellettä johonkin varattuun ihmiseen.
Vain tosi itsekäs... Vain tosi idiootti luulee, että auttaa Bojania tai tekee jotenkin hyvää työtä, jos toivoo tälle kumppania nyt. Sillä, mikä minut tekisi onnellisimmaksi ei ole mitään tekemistä sen kanssa, onko Bojan yksin vai ei. Olet tosi typerä luullessasi, että et nyt saa olla itsekäs ja toivoa, että Bojan odottaisi Kärtsää. Aivan kuin sun toiveesi asioita mitenkään muuttaisi. Tai sen toiveet estäisi, joka pitää kiinni K&B:stä, kuten minä. Ihan itseäni varten vaan, se, mikä on Bojanille parasta on reaalielämää, mä tässä elän mun fiilistelyelämää. Sääli jos sä et osaa.
 
vierailija
Siis seurustelevalla ei ole mitään mielenkiintoa katsoa peliä ystävien kanssa? Kotonako seurustelevat yksin pimeässä istuvat?
Taitaa taas olla lähinnä kyse siitä, että B:llä ei saisi olla kumppania tai deittielämää tai jos on, niin sen pitää olla joku tarkoin valittu ihminen.🤣 Täällä on nyt selvästi myös K haukkuja vauhdissa, joten taidan siirtyä suosiolla oman elämäni pariin.😅
 
vierailija
En tiedä, mikä minua häiritsisi tässä teoriassa. Sovitaan etukäteen, mitä kysytään ja miten siihen vastataan. Okei, tätähän journalismi on pitkälti välillä, mutta jää vaan miettimään, mikä on lopulta totuus.
Ajattelin ehkä ennemminkin niin että toimittaja sanoo että tästä aion kysäistä jotain ja b siihen reagoi että ok varmaan ihan hyvä että pääsen sanomaan jotain itsekin noihin juoruihin vaikka ottaakin päähän. Ja Tomi on samalla jo kärryillä siitä julkisuuteen liittyvistä juoruista luultavasti tulee puhetta, sekin on tainnut saada osansa niistä uransa aikana. En siis epäile että tässä olisi mitään totuuden peittelyä taustalla.
 

Yhteistyössä