K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Toki jos ei muuta elämää olisi, voisin lukeakin kaikki viestit. Nyt kelasin ketjua pari sivua takaa päin nähdäkseni viimeisimmät jutut, ja siellä joku puhui S:n instasta. Valtavat pahoitteluni, etten ollut jyvällä siitä, että ketjussa alusta asti Sadien lyhenteenä käytetty S-kirjain on vaihtunut yksityishenkilöä kuvaamaan.
Olen eri, ei ole vaihtunut, molemmista on varmaan joskus puhuttu S:nä ja siksi keskustelun aloittanut käytti sitä.
 
vierailija
Et sitten lukenut niitä useita viestejä, jotka olivat ihan eri mieltä kuin sinä. Taisi olla aika moni, jopa enemmistö ihan eri mieltä kuin sinä (ja joku toinen, joka käytti sivistyneitä nimityksiä). Ja edelleen, koetahan käyttää itse sitä järkeä, kun selvästikään et ymmärrä. Sun mielipide ei kyllä kiinnosta mua pätkääkään ja vaikka toitottaisit toisen samanlaisen kanssa sitä vaikka kuinka täällä , sillä ei ole mitään vaikutusta mihinkään. Kerrotte siinä vain omasta säälittävästä maailmankuvastanne.
Fuck you
 
vierailija
Toisesta S:stä puheenollen, musta hän on myös upea. Hänessä on kuvissaan jotain sellaista vanhan ajan filmitähden eleganttia karismaa. Tuli hyvin esiin tuolla Venetsiassa. Ne silmät! ❤
 
vierailija
Minustakin vaate on eri. Mutta tuo katsomon nainen näyttää kyllä tutulta, on ihan varmasti ollut b:n kanssa kuvissa ennenkin.
Voi olla että näkee nyt vanhoja ystäviä, kun on aikaa, eikä ole muusta kyse. Ja siis tosiaan musta olis ihana juttu vaan, jos hänellä olis tyttöystävä, en siksi sano. Mut odotellaan, eiköhän se selviä vielä.
 

Yhteistyössä