K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pieni punatukkainen tyttö ja pieni ruskeasilmäinen poika alkoivat leikkiä tätä uutta leikkiä joka ikinen päivä. He leikkivät tätä leikkiä koko pitkän, kuuman kesän. Vielä silloinkin, kun pienen ruskeasilmäisen pojan pienen kotitalon vieressä olevat vihreät peikonlehdet kurtistivat lehtiään yhä enemmän ja enemmän ja lopulta lehtien kaunis vihreä väri vaihtui rumaan ruskeaan väriin ja peikonlehdet kuolivat.
He leikkivät tätä leikkiä vielä silloinkin, kun aurinko laski ja metsään astui hämärä. Ja hämärässä leikistä tuli yhä kiehtovampaa ja jännittävämpää.
 
vierailija
Eli yrität puolustella omaa juoruiluasi sillä että muutkin tekee sitä. Myönnä nyt vaan että olet tekopyhä paska.
Samalla lailla täällä jokainen pohti, ei se ole mitään juoruilua, kun ei ole faktana puhuttu. Jos olisin tehnyt sen matkan, silloin minulla olisi enemmän arviopohjaa asiaan niin kuin hyvin sai kuvaa Bulgarian raportistakin, että Bojan vähän off, kun sen näki niistä pienistäkin pätkistä.
 
vierailija
Samalla lailla täällä jokainen pohti, ei se ole mitään juoruilua, kun ei ole faktana puhuttu. Jos olisin tehnyt sen matkan, silloin minulla olisi enemmän arviopohjaa asiaan niin kuin hyvin sai kuvaa Bulgarian raportistakin, että Bojan vähän off, kun sen näki niistä pienistäkin pätkistä.
Jos ei ole faktapohjaista keskustelua niin se on nimen omaan juoruilua. Ja kyse on erittäin henkilökohtaisesta asiasta eli se loukkaa Bojania. Olet samanlainen juoruämmä kuin muut. Olet kirjoitellut myös ties mitä juoruja Kn ja Bn väleistä.
 
vierailija
Ai niin, ethän sä reppana tee töitä ollenkaan. Lähihoitajakin on sun yläpuolella.
Teen minä osa-aikatyötä, muttei kovin montaa tuntia ole viikossa ja tänään on esim. vapaapäivä. Olisihan se toisaalta kiva, kun rahaa tulisi enemmän, mutta tilanne ei nyt salli muuta. Lisäksi arvosta kyllä paljon vapaa-aikaani ja kun koti ja mökki löytyy niin mikä hätä nyt tässä.
 
vierailija
Pienen ruskeasilmäisen pojan ja pienen punatukkaisen tytön leikkiessä hämärässä metsässä yhä jännittävämmäksi muuttuvaa leikkiä, varjot metsän siimeksessä alkoivat käydä synkemmiksi ja pelottavammiksi. Äkkiä niin tuttu ja turvallinen, niin rakas metsä, kävi vieraaksi ja pelottavaksi. Metsä, jossa
pieni punatukkainen tyttö ja pieni ruskeasilmäinen poika olivat koko ihanan, loputtomalta tuntuvan kesän leikkineet yhdessä, tuntui nyt vaaralliselta ja turvattomalta paikalta.
 
vierailija
Jos ei ole faktapohjaista keskustelua niin se on nimen omaan juoruilua. Ja kyse on erittäin henkilökohtaisesta asiasta eli se loukkaa Bojania. Olet samanlainen juoruämmä kuin muut. Olet kirjoitellut myös ties mitä juoruja Kn ja Bn väleistä.
Niinpä. Ja B on itse sanonut että he ovat Kn kanssa vain ystäviä mutta hän ei suostu uskomaan Bn sanaan. 🤣
 
vierailija
Toivottavasti tuo yksi jätetään makaamaan omiin eritteisiinsä jos joskus on hoitoa vailla. Ettei nyt vaan joku sairaan- tai luoja varjele lähihoitaja koskisi hänen virheettömään, yläluokkaiseen ihoonsa.

Tämmöiset ihmiset on oikeasti perseestä. Mä en arvosta ketään muuta yhtä paljon, kuin sellaisia ihmisiä jotka tekee rakkaudella yleensä sysipaskaa työtä jota suurin osa muista ei arvosta tippaakaan, mutta mitä ilman eivät todellakaan tulisi toimeen. Ja yleensä vielä aivan naurettavan pienellä palkalla.

T. Ei-lähäri
 
vierailija
Toivottavasti tuo yksi jätetään makaamaan omiin eritteisiinsä jos joskus on hoitoa vailla. Ettei nyt vaan joku sairaan- tai luoja varjele lähihoitaja koskisi hänen virheettömään, yläluokkaiseen ihoonsa.

Tämmöiset ihmiset on oikeasti perseestä. Mä en arvosta ketään muuta yhtä paljon, kuin sellaisia ihmisiä jotka tekee rakkaudella yleensä sysipaskaa työtä jota suurin osa muista ei arvosta tippaakaan, mutta mitä ilman eivät todellakaan tulisi toimeen. Ja yleensä vielä aivan naurettavan pienellä palkalla.

T. Ei-lähäri
Taidat käsittää jotain nyt väärin, mistään yläluokkaisuudesta ei ole puhuttu?
 
vierailija
Pienen ruskeasilmäisen pojan ja pienen punatukkaisen tytön leikkiessä hämärässä metsässä yhä jännittävämmäksi muuttuvaa leikkiä, varjot metsän siimeksessä alkoivat käydä synkemmiksi ja pelottavammiksi. Äkkiä niin tuttu ja turvallinen, niin rakas metsä, kävi vieraaksi ja pelottavaksi. Metsä, jossa
pieni punatukkainen tyttö ja pieni ruskeasilmäinen poika olivat koko ihanan, loputtomalta tuntuvan kesän leikkineet yhdessä, tuntui nyt vaaralliselta ja turvattomalta paikalta.
Yhtäkkiä he huomasivat sen. Markettoja. Joka paikka kukki markettoja. Pihapiiri oli valitettavasti hylättävä ja leikit jatkuivat suuressa talossa.

Tämä on vaan spin-off. Sori kun sekaannuin sun tarinaan.
 

Yhteistyössä