K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Toivottavasti tuo yksi jätetään makaamaan omiin eritteisiinsä jos joskus on hoitoa vailla. Ettei nyt vaan joku sairaan- tai luoja varjele lähihoitaja koskisi hänen virheettömään, yläluokkaiseen ihoonsa.

Tämmöiset ihmiset on oikeasti perseestä. Mä en arvosta ketään muuta yhtä paljon, kuin sellaisia ihmisiä jotka tekee rakkaudella yleensä sysipaskaa työtä jota suurin osa muista ei arvosta tippaakaan, mutta mitä ilman eivät todellakaan tulisi toimeen. Ja yleensä vielä aivan naurettavan pienellä palkalla.

T. Ei-lähäri
Bravo! Takamatkalta komppaan tätä. Haluan, että kaikkia kohdellaan yhdenvertaisesti, mutta tämän yhden kohdalla voidaan tehdä poikkeus.
t. toinen ei-lähäri, kaikenlisäksi ihan oikea maisteri
 
vierailija
Bravo! Takamatkalta komppaan tätä. Haluan, että kaikkia kohdellaan yhdenvertaisesti, mutta tämän yhden kohdalla voidaan tehdä poikkeus.
t. toinen ei-lähäri, kaikenlisäksi ihan oikea maisteri
Yhdyn tähän myös. Olen teininä ollut hoitolaitoksessa kesätöissä ja lähipiirissäni on lähäri ja arvostan heidän tekemäänsä työtä valtavasti. En itse siihen pystyisi.

Bojan muuten puhui tosi kauniisti ammattioppilaitoksen käyneistä JOSubsin viimeisimmäksi kääntämässä podcastissa.

- Kolmas (🤭) ei-lähäri maisteri
 
vierailija
Yhdyn tähän myös. Olen teininä ollut hoitolaitoksessa kesätöissä ja lähipiirissäni on lähäri ja arvostan heidän tekemäänsä työtä valtavasti. En itse siihen pystyisi.

Bojan muuten puhui tosi kauniisti ammattioppilaitoksen käyneistä JOSubsin viimeisimmäksi kääntämässä podcastissa.

- Kolmas () ei-lähäri maisteri
Sinne mennään myös lukiopohjalta, ihan tiedoksi.
 
vierailija
Mikä oletus? Siinä podcastissa puhutaan niistä jotka valitsevat käydä ammattioppilaitoksen lukion (ja yliopiston) sijaan.
Ok. Mutta viittaatte itse vähän alempitasoiseen kouluun, vaikka muuta arvostusta väitätte? Sitäpaitsi itse ainakin viittasin, että paskatyö minulle eli en pystyisi tekemään, ei sitä tekeville, että jos jätettäisiin taas noi omat tulkinnat pois.
 

Yhteistyössä