Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Totta. Ehkä jokin ilta vielä järki ja itsehillintä pimenevät myös ja saamme todistaa, kun ihminen tekee sitä, mihin ihminen on luotu. Rakastaa, tuntee ja elää, vailla sosiaalisten konstruktioiden estoisia rajoja. Ehkä piankin. Alkaahan olla elokuu parhaimmillaan, sadonkorjuun ja hedelmällisyyden juhlan aika. Se aika, kun tulevaa rakennetaan. Aika jolloin eletään. Aika jolloin menneen vaivannäön hedelmät korjataan. Ja kietoudutaan turvaan tulevan talven varalta. Sylin lämpöön, vilttiin, lyhtyjen hämyyn. Tulkoon pimeys. Sekä me.
Kaunis, vahva ja herkkä sanamaalaus nro XX. Jos kaikki olisi mahdollista...
 
vierailija
Henna, vain sinun kanssasi olen kokenut aitoa sielujen sympatiaa, ihanaa henkistä yhteyttä. En voi tälle mitään, mutta sydämeni jäi luoksesi. Tilanne on mikä on. Kumpikin välttelee toinen toistaan, mutta tunne ei tule häviämään. Olisimme kuin luodut toisillemme ja täynnä yhteistä synergiaa luomisvoimassa. Kunpa tämä kaipaus menisi ohi. Vaikken sua saakaan, on ihanaa tietää että olet olemassa. Kunpa saisin vaan sanoa sulle ne kaikkein hellimmät sanat, mitä sinusta ajattelen. Nyt ne jäävät sieluni kammion hiljaisuuteen kaikuilemaan yksinäistä lauluaan. Elämä on outoa ja epäloogista rakkauden suhteen. Sinua yhä järjettömyydessäni kaivaten, x
 
vierailija
Henna, vain sinun kanssasi olen kokenut aitoa sielujen sympatiaa, ihanaa henkistä yhteyttä. En voi tälle mitään, mutta sydämeni jäi luoksesi. Tilanne on mikä on. Kumpikin välttelee toinen toistaan, mutta tunne ei tule häviämään. Olisimme kuin luodut toisillemme ja täynnä yhteistä synergiaa luomisvoimassa. Kunpa tämä kaipaus menisi ohi. Vaikken sua saakaan, on ihanaa tietää että olet olemassa. Kunpa saisin vaan sanoa sulle ne kaikkein hellimmät sanat, mitä sinusta ajattelen. Nyt ne jäävät sieluni kammion hiljaisuuteen kaikuilemaan yksinäistä lauluaan. Elämä on outoa ja epäloogista rakkauden suhteen. Sinua yhä järjettömyydessäni kaivaten, x
_____
_____

Tämä ei E , vaikka 'x' bongattu!

Kehitä oma tyylisi, älä plagioi.

Toisaalta: 'Kopiointi/plagiointi on imartelun korkein muoto.'

🤸👉

D a n k e , c o p y c a t .
 
vierailija
Ei kenelläkään ole niin uniikki ilmaisu, etteikö joku toinen voisi kirjoittaa samalla tavalla - ihan matkimatta. Kieli on kaikille yhteinen, ja jokaisella on oikeus käyttää sitä sydämensä puheeseen.

Sivusta
 
vierailija
Tiesitkö, että x tarkoittaa myös suudelmaa. Jos luulet olevasi plagioinnin kohde, erehdyt. Ketä edes kiinnostaa jonkun toisen tuntemattoman kaipuut? Ei ketään. Miksi edes vaivautua vastaamaan toisen tuntemattoman kaipuuseen, jos näin on tarve, se osoitus jonkinasteisesta oman navan ihannoinnista. Mutta näin meitäkin riittää moneen junaan ja eri asemillekin.
 
vierailija
Pöölle oikein ihania yö unia. 💕
Yöhalit ja pusut sinulle. 🤗😚
Voisin olla sinun virallinen syliasustaja. 🥰
On ollut parempi olo ja mieli kun olen saanut syötyä. Mun nälkä on tullut takaisin. 😌 Mä kaaduin metsässä jyrkässä alamäessä persiilleen. 😆
Mä olin tänään "töissä". 😁 Tein jo uuden kaverin ja siellä oli tuttuja millä tuurilla. 😄
Mulla oli eilen illalla hirveä iltalenkki. Joku tuntematon mies tuli ehdottamaan minulle että lähtisin hänen matkaansa romattiselle ajelulle. Jatkoi vielä autolla seuraamista jonkin aikaa ja huuteli autostaan. 😨 Kieltämättä alkoi pelottamaan. Mulla alkoi jopa jalat menee veltoksi. 😒
Rakkaudella M.K.K
 

Yhteistyössä