Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
(⁠✿⁠^⁠‿⁠^⁠)

SuloSunnuntaita &
Sweetest Sunday, folks.

Ed. vastaus 'E- tyypiltä'
E I ole minulta, vaikka
Ee_vokaalin jengiin kuulun
minäkin. ,) Miesoletettu siis
tarjoamassa E - naiselle jonkinlaista
joululomamatkaa, tämän
kasityksen tuore selaus antoi..

Vastasin, koska minulla
näyttää olevan wannabe/
copycat Ee_naisia kannoillani.
Joku saattaisi siten olettaa
minun täällä vastailleen ja suunnittelevan
palstaduden kanssa lomia.

N O T . Olen etäparisuhteessa.
Ko. mies ei ole se, jolle olen
täällä toisinaan humoristisia
komeusjumala - terkkuja
[pk - seudulle] laittanut.

Hänellä on oma arkensa ja
suhteensa, kuten minullakin.

Emme kumpikaan vello missään limerenssipsykoosissa tai ole suunnittelemassa irl - meet uppeja. Ehei. Järkeviä, vastuullisia täysikäisiä
olemme.

En ole muuten ainoatakaan viestiä uusimpaan av - kaipuuketjuun laittanut. Eilen kommentoin yhtä parisuhdeteem. aloitusta/
vauva.fi - alustalla.

Tämä satunnainen skrivailu
oli pieni piriste koneeni välilehdellä tylsään,
lomattomaan 2024 kesääni,
ei muuta..

Kesä 2025 toivottavasti on aktiivinen, veden äärellä
ja ❤-täyteinen; kaiken askeesin
ja antihedonistisen itsekurin ja kieltäymyksen jälkeen.

Oman kullan kainaloon on kova kaipuu. Eikös meillä jokaisella.
Koska Rakkaus.

x

(⁠◠⁠‿⁠◕⁠ ) h u g s <⁠(⁠ ̄⁠︶⁠ ̄⁠)⁠>
Kysymys sinulle. Japsiemojimies eli meikä jatkaa. Ymmärrän, jollet halua tämänkaltaisessa mestassa julkisesti vastailla, mut milloinka sä neiti x olet palaamassa bäkkiin julkisometukseen? Katosit niin yhtäkkiä. Oot äärettömän lahjakas ja persoonaltasi magneettinen sisällöntekijä, onko sitä sulle kukaan koskaan suoraan edes sanonut? Uskotko sä ittees? Kaikin puolin shocker uniikki pioneeri lumihiutale oot, tiedätkö ja ymmärrätkö sä nainen omaa todellista arvoas? ("Hiutale" nyt tässä tapauksessa tarkoittaa nimenomaan tosi positiivista sun casessas). Menee tuommoinen visionääri tyyppi lahjoineen aivan harakoille. Tuu takas, tuu pian, tuu äkkii!
"Tyttö sinä olet tähti."🌟Saanko sen sulle sanoo? Venaan ja oon jo sun superfanis. Voit tietty laittaa Instan ja Metukan kautta suoraan myös. Varmasti mut tunnistat?
 
vierailija
Loisteputkiin tuli uudet lakipykälät jo muutama vuosi sitten. Tokko edes laillista käyttää Suomessa enää 2024 wc, kh. Ilmeisesti loppuun valonlähteen voi käyttää, mutta korvaavaa samanlaista ei enää rautakauppa myy. -sivuotus
 
vierailija
Tää on tasan samaa ajanhaaskausta kuin av:n soidinmenot. Hypoteesi: Joku kyselee Aata. No annas olla, pian kommenteissa rollottaa full volumella kuus ohihuutelijaa, jotka tahallaan harhaanjohtaa ja hämmentää.

Joo mä oon nn, eip, se on fägge, eiku-noku 🤥 ennoo se, seijoo se 🥱 no täähän se ois, 5/5!!
Goethen fiktiivinen Wertherkään jojoilis tohon tahtiin, for God's sake!
 
vierailija
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Ja hirmuisesti yöhaleja ja pusuja. 🤗😚
Olisi ihanaa nukahtaa ja nukkua kanssasi sylikkäin. 🥰
Viime yönä oli todella hienot revontulet. Mä tänään kirjaimellisesti ryömin, möngin ja konttasin metsässä. Piti mennä puun runkojen ali kun koirat eivät pystyneet hyppäämään niiden yli. Mikään ei ole sen parempaa kuin olla yltä päältä hämähäkin setissä ja neulasissa. 😄
Rakkaudella M.K.K
 
vierailija
En ole palannut vauvalle sen jälkeen kun lähdin, mutta tänne voin joskus salaa käydä sanomassa: rakastan sinua!<3
Vauvapalstan meininki aiheutti ainkain minussa enemmän surua, ärtymystä ja ihmiskuvan muokkaantumista negatiiviseen suuntaan, kuin iloa, positiivisuutta tai muutoinkaan elämän kannalta merkityksellistä, joten mielestäni on rakkaudellinen teko itseään kohtaan, jos pysyttelee poissa kyseiseltä palstalta. Sama suomi24:n suhteen.
 

Yhteistyössä