Mistä niin päättelet?mun veneeni ei ollut hänelle mielekäs soudettavaksi
Kerro vaan paikka,jossa meidän olisi tarkoitus tavata. Katsotaan sitten, kuinka monta meitä anonyymejä E-tyyppejä saapuu paikalle.Viethän sitten meidät kaikki seikkailuun?Niin että E vien sut mukaan seikkailuun joulukuussa lähdetkö mukaan?
Ei se mahdotonta ole.Saisinpa vielä joskus sen unen suudelman oikeasti
Yksi bain kelpaszKerro vaan paikka,jossa meidän olisi tarkoitus tavata. Katsotaan sitten, kuinka monta meitä anonyymejä E-tyyppejä saapuu paikalle.Viethän sitten meidät kaikki seikkailuun?
Riippuu asiasta.Antaisinko vai miettisinkö?
Rakkautta, sulojaan, kauniita sanoja, lähtöpassit, miljoonan, kuulla kunniansa...?Antaisinko vai miettisinkö?
Hetikö?Hänellä olisi vastaus
Mitä itse vastaisit kysymykseesi?Antaisinko vai miettisinkö?
Tässä hyvä elämän viisaus. Lisään sen omaan arvoarkistooni.Isoja asioita täytyy miettiä pitkään, pieniä pikkuisen ja keskikokoisia kolme päivää.
Ensin oli vain sanattomuus, sitten takeltelevat sanat, joilla on kova yritys rakastaa. Seuraavaksi tarvitaan kehon kieli.Kultainen kuukin kainostelee. Pilven takaa pilkistää. Mietin vaan miksen sua nää. Eikä elokuun yön pimeydessä tarvitse nähdäkään. Halaus voisi riittää ja jos kättä kädessä pitää, se kaiken kerroo. Lähellä, lämpö, toisen kanssa, kehot yhdessä. Jos ei sanoja löydy, silitys selittää. Aina ehtii puhua. Sanat on hitaita näissä asioissa. Suora yhteys, kuuma linja, kehosta kehoon, sydämestä toiseen, häiriötön ja luotettava. Sillä sielut juttelee.
En minäkään sinusta. Olen kiinni sinussa kuin Kuu Maassa.En päästä irti. Hyvää yötä.
Tuo sanojen takeltelu ja puute on kyllä paha kokemus muuten sanat hallitsevalle ihmiselle. Miksi juuri silloin tyhjä täyttää pään, kun se ihanin ihminen on siinä edessä, jolle haluaisi kertoa niiiiin paljon. Jonninjoutavia jaarittelee kyllä sujuvasti kaikille muille, mutta *töks* hänen kohdallaan. Kait se keho silloin käyttää veto-oikeutensa sitten ja kaappaa linjat.Ensin oli vain sanattomuus, sitten takeltelevat sanat, joilla on kova yritys rakastaa. Seuraavaksi tarvitaan kehon kieli.