vierailija
Rakkaus, oikea rakkaus, on ehdotonta eikä vertaile, ei tingi.Kun tarpeeksi rakastaa, ei tee laskutoimituksia tai vertailuja.
Rakkaus, oikea rakkaus, on ehdotonta eikä vertaile, ei tingi.Kun tarpeeksi rakastaa, ei tee laskutoimituksia tai vertailuja.
Yötä klo 5 ja risat? Nietu! Pikemminkin huomenta in my case + aamutreenit jo vedetty olkkarissa! Normisti toki juoksulenkki, mutta nyt näin-- paikkakunnalla ei mun kok. per. yksin voi nainen turv. liikkua.Hyvää yötä ihanalle naiselle.
Mietin, että mitä sinä mietit?Jäitkö miettimään jotakin?
Sinua mietin ja meitä. Aamulla olisin halunnut sinut kainaloon ja haluaisin kyllä nytkin.Mietin, että mitä sinä mietit?
Olisitkin.Voisin olla lisäksi myös kama sutra, jos sattuisit niin haluamaan.
Kyllä olisin. Sua kohtaan sisälläni velloo romanttisten tunteiden koko paletti ja vielä täyskäsi päälle, sisältäen kaiken mahdollisen hyvän ja halun sitä antaa.Olisitkin.
Sängyssä jatketaan heti kun on mahdollisuusKyllä olisin. Sua kohtaan sisälläni velloo romanttisten tunteiden koko paletti ja vielä täyskäsi päälle, sisältäen kaiken mahdollisen hyvän ja halun sitä antaa.
Kaipaan niin kamalasti sinua.Kyllä olisin. Sua kohtaan sisälläni velloo romanttisten tunteiden koko paletti ja vielä täyskäsi päälle, sisältäen kaiken mahdollisen hyvän ja halun sitä antaa.
SamoinKaipaan niin kamalasti sinua.
OkSängyssä jatketaan heti kun on mahdollisuus
Ottaisit yhteyttä ja tekisit aloitteen.Kaipaan niin kamalasti sinua.
Uuu, spill the tea!Tietäisitkin, mikä on puheenaiheena juuri nyt. Koskee sinua.
Jos selän takana musta puhutaan niin mielellään kuulisin mitä.Tietäisitkin, mikä on puheenaiheena juuri nyt. Koskee sinua.
Ei sinusta vaan sinuun liittyvästä jutusta. En osallistunut. Eikä mitään pahaa.Jos selän takana musta puhutaan niin mielellään kuulisin mitä.
Ei ilmeisesti mitään hyvääkään..?Ei sinusta vaan sinuun liittyvästä jutusta. En osallistunut. Eikä mitään pahaa.
Väärin päätelty. Voin kertoa vaikka heti, kun soitat mulle.Ei ilmeisesti mitään hyvääkään..?
Keneltä pyydät?Ottaisit yhteyttä ja tekisit aloitteen.
Joskus se tavalla tai toisella vaan on ihan se kaikista ilmiselvin ratkaisu miten ne uuvuttavat välitilat ratkeaa. Että tarttuu härkää sarvista itse ja tekee mitä täytyy. Esim eroaa nykyisestä kumppanista jotta on vapaa katsomaan kortin toisen ihmisen kanssa. Meidän tapauksessa välitila on/oli ihan itse kunkin tekemä ja pitkittämä ongelma eikä jotain mikä järjestyisi odottamalla että jotain jotenkin maagisesti itsestään tapahtuisi. Sivusta.Aika lailla samat ajatukset. Kun haluaisi elää, kuten oikein on, niin toivoisi, että asiat sitten järjestyisivät tavalla tai toisella oikeaan asentoon. Tämä välitila uuvuttaa, vaikka onhan meillä rakkaus, josta saa voimaa.