Muut eivät oo jääneet reikään kiinni? Niillä ei ollut niin iso kalu ku mullaVoin minä rehellisesti sanoa, että ei muhun muut ole kyllä kiinni jääneet, että siinä mielessä sinun kannattaa arvioida omia ajatuksia tarkemmin.
Joensuu? Vai kuinka itäOnko idän karismanainen linjoilla? Huhuu sinua kaivataan
Ei ihan niin rajalle tämä. Kyllä itse tunnistaa.Joensuu? Vai kuinka itä
Käyn kuunteleen.Jos ken silmiin syvälle toista katsoa halajaa
se on silloin
Big L
Peter Gabriel
In Your Eyes
IhanallE IhanimmallE
Pienelle pitää olla sitten pieni vastakappale. Pienet voi hukkua sellaisiin messuhalleihin.Pieni pehmeä kalu myös
Löytyy.Onko idän karismanainen linjoilla? Huhuu sinua kaivataan
Löydät varmaan jonkun, jonka kanssa hintahdella. Hyvää jatkoa.Hintahtava naisten mielestä
Minkä sitä tuntemuksilleen ja ajatuksilleen voi. On niin paljon parempiakin vaihtoehtoja, vaan kun ei kiinnosta niin silloin ei kiinnosta.Voin minä rehellisesti sanoa, että ei muhun muut ole kyllä kiinni jääneet, että siinä mielessä sinun kannattaa arvioida omia ajatuksia tarkemmin.
Ihanat sanatJos ken silmiin syvälle toista katsoa halajaa
se on silloin
Big L
Peter Gabriel
In Your Eyes
En minäkään. Sehän tässä piinaavaa onkin. Samalla se on jännittävää. Haluan silti. En tiedä koska halu voittaa pelon. Tänään, ensi viikolla, ensi kuussa? Olen pitkäjänteinen ihmisenä, mutta tässä tunnen kärsimättömyyttä. Rohkeakin olen mutta harkitusti. Taidat olla samanlainen. Miten siis edetä?Mitäkö haluan? Sen, jonka kuvailit sillalle. Sinut haluan. En vain tiedä, mitä uskallan.
Kuka kuunteli? Haluan tietää..Ihanat sanat