Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja ohitus. Yllätys. Kyllä mä aattelen ansaitsevani jonku, joka oikeesti on valmis ilmaiseen, että haluaa mut
No kukapa ei? En tiedä ymmärtääkö porukka kuinka nöyryyttävää on, kun yritetään vinkkailla pieniä, hentoja mm-tyyppejä vaikkeivat he ole makuuni ja kaukana miehistä, jotka kokisin ouoleensavetäviksi. Kiusaamisthan se on eikä mitään muuta.
 
vierailija
Miksi toistat tätä netissä? Sano asianosaisille, jotka sinulle asiasta tyrkyttää.
Kun ei viesti mene heille perille vaikka kuinka sanoisi. Jatkuu ja jatkuu, kuten myös naisparien vinkkailu, vaikkei kenenkään lesbosuhde hetkauta minua millään tavoin. En vain tiedä, että yritetäänkö minulle vinkata, että on okei olla lesbo vai oletetaanko minun järkyttävän.

Mitäpä tähän toteaisin. Juu, on okei olla lesbo, muttei minun suuntautumiseni. En tosin järkytykään sillä menneisyydessä on ollut useampikin sateenkaariperheen jäsen tuttavissa enkä ole kokenut, että heidän seksuaalisuutensa olisi hetkauttanut suuntaan tai toiseen. Ainoa mikä oli dilemmaan silloin, kun baareilu vielä innosti, oli se että he useimmiten tahtoivat DTM:n tai Herculekseen, joissa taasen minulla ei ollut mahdollisuuksia deittailumielessä.
 
vierailija
Niin. Mun kaivattu ei tuntenut samoin.
No minulla taasen laukesi viime viikkojen tapahtumista ja lapsuuden seudulla käymisestä traumareaktio, joten eipä muutoinkaan juuri innosta tällä hetkellä. Mieleen nousivat jälleen kaikki huonot kokemukset ustävyyssuhteista ja naisyhteisöistä, joten ei kiinnosta ystävystyä ja miehet, jotka yrittävät ottaa kontaktia tuovat mieleen lähinnä isäni ikäluokan eivätkä itseni ikäiset huomioi, joten antaapa olla tällä erää. Suruahan tässä tuntee, jos joutuu luopumaan intohimoisesta rakkaudesta ja joutuisi hyppäämään myöhäiskeski-iän kumppanuussuhteeseen. Ei se tosin ole vaihtoehto.
 
vierailija
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Hyvän yön haleja ja pusuja ihanalle. 🤗😚
Olisi hyvin ihanaa mönkiä ja kömpiä päällesi ja hukuttaa sinut hellyyden osoituksiin. 🥰
Tänään saa syödä herkkuja. 😋
Mun kroppa teki joskus kivoja temppuja. Se vähän niinkuin ajoitti mun lisääntymispäivät niille päiville kun sinua näki. 😅 Mä tunnen kun se juttu lähtee liikkeelle.
Mulla on matkapahoinvointia. Se pahoinvointi välillä jatkuu loppupäivänkin. 😒
Rakkaudella M.K.K
 

Yhteistyössä