vierailija
Rantaraitti ois aika hieno yhdessä, käsikädessä. Riittävästi suudelmia ja halailua.
Kannatan!Jos meistä tulee joskus totta, julistan sen päivän yleiseksi liputuspäiväksi.
Kiitos samoinHaluan suudella sua.
Jos näin on, niin sallithan hellän suudelman. Antaa sydänten laulaa. Ne siitä elää.On yhteinen sävel.
Miten sinä kohtelit miestä?Viestini oli miehelle. T. Ap
Näen paljon kärpäsiäOon kateellinen jokaiselle kärpäsellekin joka näkee sut
Ota itestäs valokuva, anna se niille kärpäsille ja käske tuoda mun luoNäen paljon kärpäsiä
Olen nyt menossa nukkumaan. Voinko laittaa wapissa kuvan? Ai niin, ei oo enä numeroa. Dang it.Ota itestäs valokuva, anna se niille kärpäsille ja käske tuoda mun luo
Laitoin unille ennen tätä viestiäsi, mutta sallin näin aamutuimaan, jos sopii.Jos näin on, niin sallithan hellän suudelman. Antaa sydänten laulaa. Ne siitä elää.
Kyllä vain. Yössä on oma romantiikkansa, mutta aamuisin läheisyys on jotenkin herkempää. Kanssasi tietysti mikä vaan aika ja paikka sopii.Laitoin unille ennen tätä viestiäsi, mutta sallin näin aamutuimaan, jos sopii.
Kuka on sun rakkain?Hyvää yötä rakkain. Naiselle.
En tiedä, mutta varmasti jotain kaunista ja harmonista. Annetaan niille mahdollisuus, annetaan niille äänioikeus.Mitähän ne sydämet laulaa?
Samat sanatMulla ei ole yhtään kivaa ilman kaivattua
Kaunis nainen välimatkan päässä. Entä omasi.Kuka on sun rakkain?