Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olet ahkera. Älä ylirasitu. Hyvää yötä.
Vois osua, jos ajattelee omaa henkilökohtaista päivän ahkeruutta. Aloitin päivän marssimalla helteessä ekat 3 tuntia(jätän kertomatta mitä tein, mutta hiki virtasi). Sitten meni voimat ja yritin elpyä uimalla ja energiaa tankatessa ei millään tuntunut voimat palaavan, joten vetäisin suklaalevyn (oli toki vaan 100g). Jalat vei ja kuvailin metsässä reilun tunnin, vaikka olin vieläkin puolikuntoinen. Kävin syömässä ja taas jalat vei ja kävin sienessä ja marjassa pari tuntia. Kuumissani kävin taas uimassa ja taas jalat vei, mutta nyt kävin vaan siemeniä keräämässä. Iltapalan lomassa siivosin sienet ja marjat. Nyt kuivailen sieniä ja mietin josko lähtis kohta nukkumaan niin huomenna taas matka jatkuu. Oon mä joskus aikamoinen lapamatokin ja toisaalta mulle on paljon toisarvoisia hommia, jotka jää tekemättä. Esim. imuri on nyt tuotu keskelle lattiaa, mutta käyntiin se ei ole vielä lähtenyt. Huomenna sateen alla sitten.
Ap. Tosin taisi puhua jonkun työpäivästä, mutta on meillä muillakin kiireitä.
Kultulle suukko yöksi. Lämmittäjän paikka olisi vieressä vapaana. Sydämen lämmittäjän ja muutenkin.
 
vierailija
Tapaamisiin liittyy aina niin latausta, monenlaista. Voispa niistä puhua. Aina vähän suitsii se, etten tiedä millä mielellä sä oot meidän suhteen. Usein mä mietin jälkeepäinkin latistiko tapaaminen sun fiilikset, jos ei kuulu oikein mitään. Hyvää yötä, rakas. ❤🌞
 
vierailija
En tiedä, kuinka kauan jaksan vastustaa.
Turhaa mietit koska kaiken jälkeen en todellakaan pysty päästämään sua koskemaan mua mitenkään intiimisti. Ylipäätään olemaan millään tavalla avoin, luottavainen, vastaanottava ja vapautunut. Pitäisi tehdä hartiavoimin töitä hänen kanssaan että perusta voitaisiin saada sille tasolle että voisin psykologisesti kyetä sellaiseen. Hänen taas tarvinnee saada multa seksiä...siis päästä koeajamaan mua ja nähdä että osaan pitää sillä tavalla hauskaa, jotta voisi haluta mun kanssa mitään. Pattitilanne. Sydän särkyneenä kun hauskanpidon ja rennon yhdessä viihtymisen sijasta vastassa on jäinen lukko ja kyyneleitä.
 
vierailija
Turhaa mietit koska kaiken jälkeen en todellakaan pysty päästämään sua koskemaan mua mitenkään intiimisti. Ylipäätään olemaan millään tavalla avoin, luottavainen, vastaanottava ja vapautunut. Pitäisi tehdä hartiavoimin töitä hänen kanssaan että perusta voitaisiin saada sille tasolle että voisin psykologisesti kyetä sellaiseen. Hänen taas tarvinnee saada multa seksiä...siis päästä koeajamaan mua ja nähdä että osaan pitää sillä tavalla hauskaa, jotta voisi haluta mun kanssa mitään. Pattitilanne. Sydän särkyneenä kun hauskanpidon ja rennon yhdessä viihtymisen sijasta vastassa on jäinen lukko ja kyyneleitä.
Viestini oli miehelle. T. Ap
 

Yhteistyössä