K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Enkä poistu, kun tämä tuottaa minulle iloa ja en ole muutenkaan ihminen, joka pettyisi/romahtaisi asioista tai niin ainakin luulen, joten voin hyvin seurata tämän suhteen kehittymistä rauhassa. Ja lisäksi on tietenkin musiikki.
Sitten et voi kieltää muita shippaamasta keitä haluavat, missä kokoonpanoissa haluavat. K&B ketju on muutenkin erikseen ja tänne se ei kuulu
 
vierailija
Sitten et voi kieltää muita shippaamasta keitä haluavat, missä kokoonpanoissa haluavat. K&B ketju on muutenkin erikseen ja tänne se ei kuulu
Olkoon vaan erikseen, mutta tänäänkin täällä kirjoitti tästä asiasta muitakin kuin minä eli kaikki ei tosiaan ollut minun kirjoituksiani, tämä ketju varmaan mielletään sellaiseksi, että ei sääntöjä. Itse en voi näitä juttuja kirjoittaa K ja B shippiketjuihin nythän joku shippaajakin hyökkäsi minun kimppuun, vaikka en edes ole aina tosipohjaisesti shippaaja siitä olen varma. Lisäksi, jos B:stä levitetään gossip tasoisesti S:ään liittyviä juoruja ilman totuuspohjaa, niin olen niihin puuttunut.
 
vierailija
Olkoon vaan erikseen, mutta tänäänkin täällä kirjoitti tästä asiasta muitakin kuin minä eli kaikki ei tosiaan ollut minun kirjoituksiani, tämä ketju varmaan mielletään sellaiseksi, että ei sääntöjä. Itse en voi näitä juttuja kirjoittaa K ja B shippiketjuihin nythän joku shippaajakin hyökkäsi minun kimppuun, vaikka en edes ole aina tosipohjaisesti shippaaja siitä olen varma. Lisäksi, jos B:stä levitetään gossip tasoisesti S:ään liittyviä juoruja ilman totuuspohjaa, niin olen niihin puuttunut.
Tänne ei kuulu K&B shippi heille on jo pari ketjua olemassa, miksi niitä pitäisi tännekin tunkea. S:n ja B:n jutut täällä ovat ihan tavallista spekulaatiota. Bojania eniten varmaan häiritsee se, että sun mielestä he eivät K:n kanssa saisi Sloveniassa viettää muiden Joksujen kanssa aikaa tai hänellä ei olisi muita tärkeitä kuin K.
 
vierailija
Tänne ei kuulu K&B shippi heille on jo pari ketjua olemassa, miksi niitä pitäisi tännekin tunkea. S:n ja B:n jutut täällä ovat ihan tavallista spekulaatiota. Bojania eniten varmaan häiritsee se, että sun mielestä he eivät K:n kanssa saisi Sloveniassa viettää muiden Joksujen kanssa aikaa tai hänellä ei olisi muita tärkeitä kuin K.
Nämä oli taas jonkun muun kirjoituksia, jos on ollut ettei saisi olla muiden joksujen kanssa, tietenkin saa eiköhän ne ole kavereita kaikki, mutta toivon toki myös kahdenkeskistä aikaa Bojanille ja K:lle.
 
vierailija
Tänne ei kuulu K&B shippi heille on jo pari ketjua olemassa, miksi niitä pitäisi tännekin tunkea. S:n ja B:n jutut täällä ovat ihan tavallista spekulaatiota. Bojania eniten varmaan häiritsee se, että sun mielestä he eivät K:n kanssa saisi Sloveniassa viettää muiden Joksujen kanssa aikaa tai hänellä ei olisi muita tärkeitä kuin K.
S-jutut täällä eivät kyllä todellakaan ole olleet mitään tavallista spekulaatiota. Vaikka olisi pettynyt K&B-saagaan, niin ei se sitä tarkoita, että siihen perustetussa ketjussa voi kenenkään reagoimatta kirjoitella ihan mitä hyvänsä.
 
vierailija
Tänne ei kuulu K&B shippi heille on jo pari ketjua olemassa, miksi niitä pitäisi tännekin tunkea. S:n ja B:n jutut täällä ovat ihan tavallista spekulaatiota. Bojania eniten varmaan häiritsee se, että sun mielestä he eivät K:n kanssa saisi Sloveniassa viettää muiden Joksujen kanssa aikaa tai hänellä ei olisi muita tärkeitä kuin K.
Bojania ei taatusti häiritse se, jos joku toivoo, että hän saisi viettää koko sen ajan kun K on siellä K:n kanssa lähinnä kaksistaan 🤭
 
vierailija
Bojania ei taatusti häiritse se, jos joku toivoo, että hän saisi viettää koko sen ajan kun K on siellä K:n kanssa lähinnä kaksistaan
Bojan on sanonut, että jos joku saa tämänkaltaisesta fanservicesta jotakin iloa (ei näillä sanoilla), niin ei se häntä haittaa. Muistutti kuitenkin, että ovat pelkkiä ystäviä Kärtsän kanssa. Sitä se oikeanlainen shippaus on, uskoo toisen sanomiset ja tietää, että shippaus perustuu mielikuvitukseen.
 
vierailija
Muuten, mitä veikkaatte mikä voisi olla Joksujen uuden levyn nimi. Tuskin ainakaan enkun kielisistä biiseistä valitaan se nimi, joten voisiko se olla SBJ? Vai Bluza vai jonkun muun biisin nimi, jota ei vielä olla kuultu. Carpe diemikään se tuskin on
 
vierailija
Bojan on sanonut, että jos joku saa tämänkaltaisesta fanservicesta jotakin iloa (ei näillä sanoilla), niin ei se häntä haittaa. Muistutti kuitenkin, että ovat pelkkiä ystäviä Kärtsän kanssa. Sitä se oikeanlainen shippaus on, uskoo toisen sanomiset ja tietää, että shippaus perustuu mielikuvitukseen.
Mä en ole shippaaja. Tietenkin häneltä on ok hyväksyä shippaus. Ja jos hän on enemmän kuin vain ystävä tunteissaan Jereen, ei hän sitä tietenkään julkisuuteen sanoisi.
 
vierailija
Mä en ole shippaaja. Tietenkin häneltä on ok hyväksyä shippaus. Ja jos hän on enemmän kuin vain ystävä tunteissaan Jereen, ei hän sitä tietenkään julkisuuteen sanoisi.
K:n tyttöystävä on luonnossa tosi nätti ja kiva. Olisit onnellinen K:n puolesta, etkä kuvittelisi näitä harhoja. Jos joskus eroavat, niin K:lla on jossakin vaiheessa taas nainen kainalossa. Ei häntä kiinnosta siinä mielessä miehet, ei ole koskaan kiinnostunut.
 
vierailija
Nyt siellä puhutaan jo yhteisestä Thaimaan reissust, että colden months tarkoittaa sitä
Tähän en itse edes shippaajana usko, ei tule tuollaista mielikuvaa minulle kyllä ja eiköhän se K nyt kuitenkin Slovenian halua nähdä Thaimaassa kuitenkin ollut useita kertoja. Yhdestä ja samasta matkasta siinä puhutaan, kaksi matkaa ei oikein tunnu realistiselta minusta.
 

Yhteistyössä