vierailija
Joksujen ihanissa ja lämpimissä väleissä ei ole mitään harhaista. Ovat myös seksikkäitä eri komboissa.Vihoissa harhojenne vuoksi?
-eri
Joksujen ihanissa ja lämpimissä väleissä ei ole mitään harhaista. Ovat myös seksikkäitä eri komboissa.Vihoissa harhojenne vuoksi?
Sitten et voi kieltää muita shippaamasta keitä haluavat, missä kokoonpanoissa haluavat. K&B ketju on muutenkin erikseen ja tänne se ei kuuluEnkä poistu, kun tämä tuottaa minulle iloa ja en ole muutenkaan ihminen, joka pettyisi/romahtaisi asioista tai niin ainakin luulen, joten voin hyvin seurata tämän suhteen kehittymistä rauhassa. Ja lisäksi on tietenkin musiikki.
Niin on, hyvähän se on että heillä on monia tärkeitä ihmisiä elämässään.Sen lisäksi heillä on paljon muitakin hyviä ja läheisiä ystäviä. Minusta on hienoa, että he pystyvät kiintymään noin moneen ihmiseen. Niitä tärkeitä ihmistä voi olla useita, eikä heitä laiteta millään tavoin tärkeysjärjestykseen.
Eivät taida ihan niin läheisiä olla Joksujen kanssa?Kutsuukohan Kärtsä ja gf Joksut heidän häihinsä?
Olkoon vaan erikseen, mutta tänäänkin täällä kirjoitti tästä asiasta muitakin kuin minä eli kaikki ei tosiaan ollut minun kirjoituksiani, tämä ketju varmaan mielletään sellaiseksi, että ei sääntöjä. Itse en voi näitä juttuja kirjoittaa K ja B shippiketjuihin nythän joku shippaajakin hyökkäsi minun kimppuun, vaikka en edes ole aina tosipohjaisesti shippaaja siitä olen varma. Lisäksi, jos B:stä levitetään gossip tasoisesti S:ään liittyviä juoruja ilman totuuspohjaa, niin olen niihin puuttunut.Sitten et voi kieltää muita shippaamasta keitä haluavat, missä kokoonpanoissa haluavat. K&B ketju on muutenkin erikseen ja tänne se ei kuulu
Tänne ei kuulu K&B shippi heille on jo pari ketjua olemassa, miksi niitä pitäisi tännekin tunkea. S:n ja B:n jutut täällä ovat ihan tavallista spekulaatiota. Bojania eniten varmaan häiritsee se, että sun mielestä he eivät K:n kanssa saisi Sloveniassa viettää muiden Joksujen kanssa aikaa tai hänellä ei olisi muita tärkeitä kuin K.Olkoon vaan erikseen, mutta tänäänkin täällä kirjoitti tästä asiasta muitakin kuin minä eli kaikki ei tosiaan ollut minun kirjoituksiani, tämä ketju varmaan mielletään sellaiseksi, että ei sääntöjä. Itse en voi näitä juttuja kirjoittaa K ja B shippiketjuihin nythän joku shippaajakin hyökkäsi minun kimppuun, vaikka en edes ole aina tosipohjaisesti shippaaja siitä olen varma. Lisäksi, jos B:stä levitetään gossip tasoisesti S:ään liittyviä juoruja ilman totuuspohjaa, niin olen niihin puuttunut.
Nämä oli taas jonkun muun kirjoituksia, jos on ollut ettei saisi olla muiden joksujen kanssa, tietenkin saa eiköhän ne ole kavereita kaikki, mutta toivon toki myös kahdenkeskistä aikaa Bojanille ja K:lle.Tänne ei kuulu K&B shippi heille on jo pari ketjua olemassa, miksi niitä pitäisi tännekin tunkea. S:n ja B:n jutut täällä ovat ihan tavallista spekulaatiota. Bojania eniten varmaan häiritsee se, että sun mielestä he eivät K:n kanssa saisi Sloveniassa viettää muiden Joksujen kanssa aikaa tai hänellä ei olisi muita tärkeitä kuin K.
Bojan ei varmaan ainakaan osallistuisi. Jos näin on, Kärtsä tietää sen.Kutsuukohan Kärtsä ja gf Joksut heidän häihinsä?
S-jutut täällä eivät kyllä todellakaan ole olleet mitään tavallista spekulaatiota. Vaikka olisi pettynyt K&B-saagaan, niin ei se sitä tarkoita, että siihen perustetussa ketjussa voi kenenkään reagoimatta kirjoitella ihan mitä hyvänsä.Tänne ei kuulu K&B shippi heille on jo pari ketjua olemassa, miksi niitä pitäisi tännekin tunkea. S:n ja B:n jutut täällä ovat ihan tavallista spekulaatiota. Bojania eniten varmaan häiritsee se, että sun mielestä he eivät K:n kanssa saisi Sloveniassa viettää muiden Joksujen kanssa aikaa tai hänellä ei olisi muita tärkeitä kuin K.
Bojania ei taatusti häiritse se, jos joku toivoo, että hän saisi viettää koko sen ajan kun K on siellä K:n kanssa lähinnä kaksistaanTänne ei kuulu K&B shippi heille on jo pari ketjua olemassa, miksi niitä pitäisi tännekin tunkea. S:n ja B:n jutut täällä ovat ihan tavallista spekulaatiota. Bojania eniten varmaan häiritsee se, että sun mielestä he eivät K:n kanssa saisi Sloveniassa viettää muiden Joksujen kanssa aikaa tai hänellä ei olisi muita tärkeitä kuin K.
Sulla on kyllä harhaiset mielikuvituksetBojan ei varmaan ainakaan osallistuisi. Jos näin on, Kärtsä tietää sen.
Nyt siellä puhutaan jo yhteisestä Thaimaan reissust, että colden months tarkoittaa sitäVauva sekos. Bojan on puhunut Ugh.
Bojan on sanonut, että jos joku saa tämänkaltaisesta fanservicesta jotakin iloa (ei näillä sanoilla), niin ei se häntä haittaa. Muistutti kuitenkin, että ovat pelkkiä ystäviä Kärtsän kanssa. Sitä se oikeanlainen shippaus on, uskoo toisen sanomiset ja tietää, että shippaus perustuu mielikuvitukseen.Bojania ei taatusti häiritse se, jos joku toivoo, että hän saisi viettää koko sen ajan kun K on siellä K:n kanssa lähinnä kaksistaan
Kuka sinne Thaimaahan on siis menossa K ja gf vai K ja B? En jaksa sitä vauvan höttöä enää.Nyt siellä puhutaan jo yhteisestä Thaimaan reissust, että colden months tarkoittaa sitä
Ilmeisesti B ja K plus ehkä kaikki Joksut myösKuka sinne Thaimaahan on siis menossa K ja gf vai K ja B? En jaksa sitä vauvan höttöä enää.
SOONMuuten, mitä veikkaatte mikä voisi olla Joksujen uuden levyn nimi. Tuskin ainakaan enkun kielisistä biiseistä valitaan se nimi, joten voisiko se olla SBJ? Vai Bluza vai jonkun muun biisin nimi, jota ei vielä olla kuultu. Carpe diemikään se tuskin on
Mä en ole shippaaja. Tietenkin häneltä on ok hyväksyä shippaus. Ja jos hän on enemmän kuin vain ystävä tunteissaan Jereen, ei hän sitä tietenkään julkisuuteen sanoisi.Bojan on sanonut, että jos joku saa tämänkaltaisesta fanservicesta jotakin iloa (ei näillä sanoilla), niin ei se häntä haittaa. Muistutti kuitenkin, että ovat pelkkiä ystäviä Kärtsän kanssa. Sitä se oikeanlainen shippaus on, uskoo toisen sanomiset ja tietää, että shippaus perustuu mielikuvitukseen.
Tottakai osallistuisi.Bojan ei varmaan ainakaan osallistuisi. Jos näin on, Kärtsä tietää sen.
Mä veikkaan että K lähtee sinne taas oikeasti loppusyksystä/talvella koko köörin kanssa, niin että on puolisot mukana.Ilmeisesti B ja K plus ehkä kaikki Joksut myös
K:n tyttöystävä on luonnossa tosi nätti ja kiva. Olisit onnellinen K:n puolesta, etkä kuvittelisi näitä harhoja. Jos joskus eroavat, niin K:lla on jossakin vaiheessa taas nainen kainalossa. Ei häntä kiinnosta siinä mielessä miehet, ei ole koskaan kiinnostunut.Mä en ole shippaaja. Tietenkin häneltä on ok hyväksyä shippaus. Ja jos hän on enemmän kuin vain ystävä tunteissaan Jereen, ei hän sitä tietenkään julkisuuteen sanoisi.
Tähän en itse edes shippaajana usko, ei tule tuollaista mielikuvaa minulle kyllä ja eiköhän se K nyt kuitenkin Slovenian halua nähdä Thaimaassa kuitenkin ollut useita kertoja. Yhdestä ja samasta matkasta siinä puhutaan, kaksi matkaa ei oikein tunnu realistiselta minusta.Nyt siellä puhutaan jo yhteisestä Thaimaan reissust, että colden months tarkoittaa sitä