K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Bojan on sanonut, että jos joku saa tämänkaltaisesta fanservicesta jotakin iloa (ei näillä sanoilla), niin ei se häntä haittaa. Muistutti kuitenkin, että ovat pelkkiä ystäviä Kärtsän kanssa. Sitä se oikeanlainen shippaus on, uskoo toisen sanomiset ja tietää, että shippaus perustuu mielikuvitukseen.
Tuon on jälkeen on sanonut vähän eri lailla kylläkin.
 
vierailija
Tähän en itse edes shippaajana usko, ei tule tuollaista mielikuvaa minulle kyllä ja eiköhän se K nyt kuitenkin Slovenian halua nähdä Thaimaassa kuitenkin ollut useita kertoja. Yhdestä ja samasta matkasta siinä puhutaan, kaksi matkaa ei oikein tunnu realistiselta minusta.
Niin siis shippaajana tuohon uskotaan, mutta ilman shippilaseja tiedetään faktat ja se ettei mitään yhteistä Thaimaan matkaa tule. K menee Thaikkuihin ihan toisen poppoon kanssa.
 
vierailija
Täydelliset treffit = kännissä baarissa laulamassa karaokea muiden Joksujen ja Härtsän kanssa Ei se B ihan oikeasti noita juttuja paljastelis missään haastatteluissa jos ois muustakin kyse kuin ystävyydestä.
No ei todellakaan paljastelisi. Joku shippaaja nyt yrittää kaivaa rusinat pullasta, jotta saisi lisää shippi materiaali itselleen. Jokerit selvästi piilottelevat oikeita kumppaneitaan julkisuudelta, mikä on fiksua.
 
vierailija
En yhtään ihmettele, että B:tä shipataan niin monelle. On hän kyllä niin flirtti ja vilkkusilmäinen pieni soma paketti. Aivan hurmaava. Olen itse jo melkein 40-vuotias mies, mutta aika-ajoin käyn katselemassa Jokereiden kuvia.
 
vierailija
Niin siis shippaajana tuohon uskotaan, mutta ilman shippilaseja tiedetään faktat ja se ettei mitään yhteistä Thaimaan matkaa tule. K menee Thaikkuihin ihan toisen poppoon kanssa.
Minun mielestä nimenomaan ei tiedetä ja osa uskoo tosissaan, puhutaan B käyttää takaisin saadut matkarahat. Eihän niitä rahoja aina edes saa takaisin riippuu millainen matka varattu, lääkärintodistuksella ehkä? On voinut käyttää ne rahat jo eri matkaankin mikäli on saanut takaisin.
 
vierailija
Muuten, mitä veikkaatte mikä voisi olla Joksujen uuden levyn nimi. Tuskin ainakaan enkun kielisistä biiseistä valitaan se nimi, joten voisiko se olla SBJ? Vai Bluza vai jonkun muun biisin nimi, jota ei vielä olla kuultu. Carpe diemikään se tuskin on
Vita kiersi kyselemässä näitä veikkauksia ainakin Ruisrockin eturivissä ja kuulemma muillakin festareilla. Vieressäni olevat kysyivät häneltä jotain tarkennusta kysymykseen, kun se tuli jotenkin vähän oudosti edeltävään keskusteluun nähden, mutta Vita ei oikein ymmärtänyt mitä he kysyivät tai ei osannut tarkentaa. En muista vastasivatko he sitten juuri siihen vai johonkin muuhun. Tuliskohan näitä pätkiä johonkin promovideoon tms?
 
vierailija
Minun mielestä nimenomaan ei tiedetä ja osa uskoo tosissaan, puhutaan B käyttää takaisin saadut matkarahat. Eihän niitä rahoja aina edes saa takaisin riippuu millainen matka varattu, lääkärintodistuksella ehkä? On voinut käyttää ne rahat jo eri matkaankin mikäli on saanut takaisin.
Ja jos on matkavakuutus joka korvaa sairaustapaukset niin matka maksetaan takaisin ihan rahana jonka voi käyttää mihin vain.
 
vierailija
Minun mielestä nimenomaan ei tiedetä ja osa uskoo tosissaan, puhutaan B käyttää takaisin saadut matkarahat. Eihän niitä rahoja aina edes saa takaisin riippuu millainen matka varattu, lääkärintodistuksella ehkä? On voinut käyttää ne rahat jo eri matkaankin mikäli on saanut takaisin.
Eihän me edes tiedetä oliko sillä matkavakuutusta!
 

Yhteistyössä