vierailija
Etkö usko et ei tarvi mitään lisiäSaa luontaistuotekaupoista ja monista muistakin, googlettaa
Itse tilaan 10 plo netistä niin tulee halvimmaksi ja rahtivapaasti
Etkö usko et ei tarvi mitään lisiäSaa luontaistuotekaupoista ja monista muistakin, googlettaa
Itse tilaan 10 plo netistä niin tulee halvimmaksi ja rahtivapaasti
Verisuonien laajentajat aiheuttavat eteisvärinääJuuri näin. Ihan tavallinen lääke. Voin joskus jopa päästä eroonkin, katsotaan.
Männynuutejuomaa ei mainosteta tai pakoteta, kerrotaan vaan artikkelit aiheesta. Jokainen tehköön omat johtopäätöksensä jutuista. Yleisesti ottaen terveellinen ruoka on estolääkitys moneen sairauteen.
Eivät aiheuta. Tutki sydämen toimintaa ja mitä eteisvärinästä kirjoitetaan.V
Verisuonien laajentajat aiheuttavat eteisvärinää
Mikähän tuo oli?No niin, nyt ollaan samaa mieltä. Mulle erikoisalan lääkäri (jolla siis myös yleislääkärin paperit) suositteli erästä luontaisvalmistetta, mutta tarkisti kyllä, että sopii yhteen säännöllisesti käyttämäni lääkkeen kanssa.
Omin päin on riskaabelia ottaa mitä tahansa.
Ei tarvi kun niin on monelle käynyt. Sitä ei vaan haluta nähdä saati tutkiaEivät aiheuta. Tutki sydämen toimintaa ja mitä eteisvärinästä kirjoitetaan.
Aina on tärkeää kertoa lääkärille tai farmaseutille/proviisorille, jos käyttää joitakin rohdoksia, kun alkaa käyttää jotakin uutta lääkettä, ja yleensä kysyvät tästä.Mikähän tuo oli?
Sinä et halua nähdä etkä ottaa asiasta selvää. Käsittämätön mutujen höpöttäjä.Ei tarvi kun niin on monelle käynyt. Sitä ei vaan haluta nähdä saati tutkia
Niin luulis mut eipä ookyllä palstalla pitää saada vaihtaa tietoa ja mielipiteitä kaikista asioista
siks tää on aihe vapaa
Läheinen kyllä ehdottomasti tarvitsi tuota uutetta, nyt hän nukkuu koko yön putkeen eikä tarvitse keskeyttää yöunia pissahädän takia.Etkö usko et ei tarvi mitään lisiä
Joo: vatsansuojalääkettä ei ole olemassaSamaa mieltä!!
Onhan tämä mäntyuute. Esa ”Essi” Keskinen parani, sekä veljensä myös jolla oli sama vaiva.Joo: vatsansuojalääkettä ei ole olemassa
Kiitos jakamisesta. Sääli vaan kun ihmisten ahtaat asenteet ja muutosvastarinta estää heitä edes kokeilemasta sivuvaikutuksettomia luonnonlääkkeitä.Tässä aineesta tutkittua tietoa:
Kannattaa lukea loppuun asti koska tutkimus sivuaa ja puoltaa myös puusta saatavan selluloosan käyttöä ravintona.
Oletko jutellut hänen kanssaan sittemmin, siis vuoden 2011 jälkeen?Onhan tämä mäntyuute. Esa ”Essi” Keskinen parani, sekä veljensä myös jolla oli sama vaiva.
Joku älytön käytäntö on et hampaita ei tarvi huuhdella pesun jälkeenNo niin, nyt ollaan samaa mieltä. Mulle erikoisalan lääkäri (jolla siis myös yleislääkärin paperit) suositteli erästä luontaisvalmistetta, mutta tarkisti kyllä, että sopii yhteen säännöllisesti käyttämäni lääkkeen kanssa.
Omin päin on riskaabelia ottaa mitä tahansa.
Niitä ei kuules muuhun tarvitakaanVarmaan aika hyvästä syystä kun lääkäri on määrännyt ne.
Luulee olevansa kai fiksu, kun kopsaa muualta juttuja.Kuka tänne heittelee näitä aivottomia heittoja. Kuvitteletko olevasi jotenkin vitsikäs ja fiksu kirjoituksinesi?
En tunne häntä mutta tuore juttu 27.6.2024 maksumuurin takana Aamulehdessä. Voi varmaankin hyvin edelleen. On tehnyt myös tuote-esittelyjä monissa liikkeissä viime vuosinaOletko jutellut hänen kanssaan sittemmin, siis vuoden 2011 jälkeen?
En tunne häntä mutta tuore juttu 27.6.2024 maksumuurin takana Aamulehdessä. Voi varmaankin hyvin edelleen. On tehnyt myös tuote-esittelyjä monissa liikkeissä viime vuosina
Kodista tuli vankila Esa Keskiselle – Tyttären sanat koskettivat kiekkolegendaa: ”Vastasin, että olen pahoillani”
Ylöjärveläinen entinen jääkiekkotähti Esa Keskinen vajosi syvälle kärsittyään haavaisesta paksusuolentulehduksesta.
Mutta kun ei ookyllä palstalla pitää saada vaihtaa tietoa ja mielipiteitä kaikista asioista
siks tää on aihe vapaa
Se oli siihen aikaan kun Hattivatit pelotti pimmeessä- sähköiset vempaimetMuumitkin syövät havunneulasia.