Palstalle tarvitaan kyllä sääntö joka kieltää hengenvaarallisen terveyshörhöilyn

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
No niin, nyt ollaan samaa mieltä. Mulle erikoisalan lääkäri (jolla siis myös yleislääkärin paperit) suositteli erästä luontaisvalmistetta, mutta tarkisti kyllä, että sopii yhteen säännöllisesti käyttämäni lääkkeen kanssa.

Omin päin on riskaabelia ottaa mitä tahansa.
Ai sä syöt lääkkeitä? Saako udella että miksi?
 
vierailija
Miks ei heti?
Lääkkeet rasittää yleisesti esim. maksaa aika tavalla.

Oletko itse tutkinut paljon ”kroonista sairautta” mihin lääkkeitä syöt.

Tsemppiä eniveis ja mukavaa päivän jatkoa ——-> ⚽❤⚽
Kiitos, mutta en keskustele näistä asioista täällä vaan lääkärin kanssa ja varmasti olen tähän liittyvästä tilanteesta perillä.

Hyvää päivänjatkoa sinulle myös :)
 
Mä kannatan sananvapautta, ja vaikka itse olen länsimaisen koululääketieteen kannalla, niin en lähtisi estämään terveyshörhöilyä.

Kyllä se syöpäsairas itse sit huomaa, paransiko havulitku hänet vai ei, ja meille jotka ei syöpähoitoja tarvitse, ei joulukuusen juomisesta haittaakaan ole.
Lisäksi palstalaiset osaavat kohtuu hyvin ärähtää, jos hörhöilyä tuputetaan.

Eri asia jos olisi joku teineille menevä hengenvaarallinen haaste "valvo 3 yötä ja juo 15 energiajuomaa putkeen ja kato mitä tapahtuu", sen kieltäisin.
 
vierailija
Mä kannatan sananvapautta, ja vaikka itse olen länsimaisen koululääketieteen kannalla, niin en lähtisi estämään terveyshörhöilyä.

Kyllä se syöpäsairas itse sit huomaa, paransiko havulitku hänet vai ei, ja meille jotka ei syöpähoitoja tarvitse, ei joulukuusen juomisesta haittaakaan ole.
Lisäksi palstalaiset osaavat kohtuu hyvin ärähtää, jos hörhöilyä tuputetaan.

Eri asia jos olisi joku teineille menevä hengenvaarallinen haaste "valvo 3 yötä ja juo 15 energiajuomaa putkeen ja kato mitä tapahtuu", sen kieltäisin.
Paitsi että se uute on männystä. Juon sen sellaisenaan, metsän maku on
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä