vierailija
Mikä sitä vahtii?Samaa mieltä!!
Mikä sitä vahtii?Samaa mieltä!!
Niin on parasEn vetäis kyllä mitään pillereitä tietämättä mitä ne tarkalleenottaen tekee ja mitkä vaikuttavat aineet näissä on.
Usein on vitamiinipillereissäkin yms. niin että ei yhtä ilman kahta, tai kolmatta.
Kehossa on pysyttävä balanssi.
Ja ei, en syö yhtään mitään vitamiineja pillereitä tai muutakaan. Ihan ravinnolla tulen toimeen. Joku joskus väitti täällä että käytän ja myyn jotakin luontaistuotepillereitä.
Jokainen ihminen on lääkkeiden sopivuuden tai sopimattomuuden kohdalla erilainen. Vain kokeilemalla voi tietää paraneeko olo vai huononeeko ja jos huononee niin sitten ei kyseistä lääkettä.Niin on paras
Ei ne muuten olis lääkelaitoksen kontrollissaOnhan se hullua kun yksinkertaisimpia ihmisiä ahdistaa avun saanti vakaviin sairauksiin muilla tavoin kuin lääkkeillä joilla on aina sivuvaikutuksia.
Pl SempersponsoriTismalleen näin ja täällähän on mainostaminen kielletty.
Ei ne ihmiset ole missään lääkelaitosten kontrollissa, jotka eivät tutkituta itseään eivätkä myöskään syö lääkkeitä.Ei ne muuten olis lääkelaitoksen kontrollissa
Heitin kolesterolilääkkeet kaikki roskiin koska niistä tuli niin hirvittävän huono olo ja ne muuttivat jopa persoonallisuutta. Lisäksi olin ajaa moottoritieltä ulos koska ne olivat todella väsyttäviä, tuli usein mikrotorkahduksiaJokainen ihminen on lääkkeiden sopivuuden tai sopimattomuuden kohdalla erilainen. Vain kokeilemalla voi tietää paraneeko olo vai huononeeko ja jos huononee niin sitten ei kyseistä lääkettä.
On myös laitettava vaakakuppiin itse sairauden aiheuttamat oireet tai lievät lääkkeen haittavaikutukset jos kokonaisvointi kuitenkin paranee lääkkeen vaikutuksesta.
Monissa lääkkeissä haittavaikutukset katoavat muutamien viikkojen käytön jälkeen ja olotila kohenee.
Ok. Hyvä sitten. Et sitten kokeillut muita kolesterolilääkkeitä kun niitä on aika paljon. Syön itse Rosuvastatinia joka vaihdettiin Simvastatiinista, joka ei sopinut. Lisänä on Ezetimibe ja yhdistelmänä toimivat oikein hyvin eli ei haittavaikutuksia.Heitin kolesterolilääkkeet kaikki roskiin koska niistä tuli niin hirvittävän huono olo ja ne muuttivat jopa persoonallisuutta. Lisäksi olin ajaa moottoritieltä ulos koska ne olivat todella väsyttäviä, tuli usein mikrotorkahduksia
Kaikki negatiiviset asiat tosissaan hävisivät kun lopetin niiden käytön, myös kadonnut lyhytmuisti palasi takaisin
ei oo mitenkään vapaa kun ei viestit näykyllä palstalla pitää saada vaihtaa tietoa ja mielipiteitä kaikista asioista
siks tää on aihe vapaa