Palstalle tarvitaan kyllä sääntö joka kieltää hengenvaarallisen terveyshörhöilyn

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En vetäis kyllä mitään pillereitä tietämättä mitä ne tarkalleenottaen tekee ja mitkä vaikuttavat aineet näissä on.

Usein on vitamiinipillereissäkin yms. niin että ei yhtä ilman kahta, tai kolmatta.
Kehossa on pysyttävä balanssi.

Ja ei, en syö yhtään mitään vitamiineja pillereitä tai muutakaan. Ihan ravinnolla tulen toimeen. Joku joskus väitti täällä että käytän ja myyn jotakin luontaistuotepillereitä.
Niin on paras
 
vierailija
Niin on paras
Jokainen ihminen on lääkkeiden sopivuuden tai sopimattomuuden kohdalla erilainen. Vain kokeilemalla voi tietää paraneeko olo vai huononeeko ja jos huononee niin sitten ei kyseistä lääkettä.
On myös laitettava vaakakuppiin itse sairauden aiheuttamat oireet tai lievät lääkkeen haittavaikutukset jos kokonaisvointi kuitenkin paranee lääkkeen vaikutuksesta.
Monissa lääkkeissä haittavaikutukset katoavat muutamien viikkojen käytön jälkeen ja olotila kohenee.
 
vierailija
Jokainen ihminen on lääkkeiden sopivuuden tai sopimattomuuden kohdalla erilainen. Vain kokeilemalla voi tietää paraneeko olo vai huononeeko ja jos huononee niin sitten ei kyseistä lääkettä.
On myös laitettava vaakakuppiin itse sairauden aiheuttamat oireet tai lievät lääkkeen haittavaikutukset jos kokonaisvointi kuitenkin paranee lääkkeen vaikutuksesta.
Monissa lääkkeissä haittavaikutukset katoavat muutamien viikkojen käytön jälkeen ja olotila kohenee.
Heitin kolesterolilääkkeet kaikki roskiin koska niistä tuli niin hirvittävän huono olo ja ne muuttivat jopa persoonallisuutta. Lisäksi olin ajaa moottoritieltä ulos koska ne olivat todella väsyttäviä, tuli usein mikrotorkahduksia

Kaikki negatiiviset asiat tosissaan hävisivät kun lopetin niiden käytön, myös kadonnut lyhytmuisti palasi takaisin
 
vierailija
Heitin kolesterolilääkkeet kaikki roskiin koska niistä tuli niin hirvittävän huono olo ja ne muuttivat jopa persoonallisuutta. Lisäksi olin ajaa moottoritieltä ulos koska ne olivat todella väsyttäviä, tuli usein mikrotorkahduksia

Kaikki negatiiviset asiat tosissaan hävisivät kun lopetin niiden käytön, myös kadonnut lyhytmuisti palasi takaisin
Ok. Hyvä sitten. Et sitten kokeillut muita kolesterolilääkkeitä kun niitä on aika paljon. Syön itse Rosuvastatinia joka vaihdettiin Simvastatiinista, joka ei sopinut. Lisänä on Ezetimibe ja yhdistelmänä toimivat oikein hyvin eli ei haittavaikutuksia.
 

Yhteistyössä