K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siis onko osa oikeesti niin lapsellista, ettei kestä romanialaisyleisön hehkuttamista?! Huh huh.
Joo, ei uskoisi aikuisiksi ihmisiksi. Tekee kyllä elämästä vaikeaa itselleen, jos on kateellinen jopa jostain bändin vetämästä keikasta. Eikö tässä maailmassa oo oikeasti huonoja asioita muutenkin, miksi pitää väkisin tehdä kivasta asiasta negatiivinen sillä että kadehtii ja ärsyyntyy ja pyörii sitten niissä fiiliksissä. En yhtään tajua tuota mentaliteettia. Onko se itsellekään mukava olla ankealla fiiliksellä koko ajan?
 
vierailija
Hei, Suomella ja suomalaisilla ei ole yksinoikeutta Joker Outiin.
Mä mietinkin jo että mikä tässä kiikastaa, ja luulin että K:lla on ollut joku pienempi tai huonompi yleisö tms. Mutta siis kyse onkin siitä, että Joksuilla on jossain muuallakin ollut hyvä keikka kuin Suomessa :D

Eli ilmeisesti toisina päivinä valitetaan kun ne tekee kaiken huonosti eivätkä saa yleisöä, ja sit kun saavat yleisöä, valitetaan siitä, että se on vääränlaista ja väärällä tavalla tullutta. Ok.
 
vierailija
Mä mietinkin jo että mikä tässä kiikastaa, ja luulin että K:lla on ollut joku pienempi tai huonompi yleisö tms. Mutta siis kyse onkin siitä, että Joksuilla on jossain muuallakin ollut hyvä keikka kuin Suomessa

Eli ilmeisesti toisina päivinä valitetaan kun ne tekee kaiken huonosti eivätkä saa yleisöä, ja sit kun saavat yleisöä, valitetaan siitä, että se on vääränlaista ja väärällä tavalla tullutta. Ok.
Jonkun mielestä Joksut tekee aina väärin :D hehkuttavatkin nyt väärin perustein jne... ok 😅
 
vierailija
No Slovenia varmaan samalla tasolla Kroatian kanssa, jossa ei edes neljän tähden hotellissa riitä lämmin vesi. Onhan toi Romania kyllä vielä heikommassa tilanteessa, köyhyys, kulkukoirat jne.
Slovenia on entisen Jugoslavian maista länsimaisin, ja elintasoltaan korkein. En ymmärrä näitä asenteita, mitä monella on entisiä itäblokin maita kohtaan. Joo, kehitys on jäljessä Suomeen verrattuna, mutta aika rupuoloista täälläkin on sotien jälkeen aloitettu. Ja siitä noustu maailman kärkimaihin. Ei se tapahdu hetkessä. Jugoslavian sota oli 90-luvulla - jotkut meistä muistavat uutiset.
 
vierailija
Slovenia on entisen Jugoslavian maista länsimaisin, ja elintasoltaan korkein. En ymmärrä näitä asenteita, mitä monella on entisiä itäblokin maita kohtaan. Joo, kehitys on jäljessä Suomeen verrattuna, mutta aika rupuoloista täälläkin on sotien jälkeen aloitettu. Ja siitä noustu maailman kärkimaihin. Ei se tapahdu hetkessä. Jugoslavian sota oli 90-luvulla - jotkut meistä muistavat uutiset.
Joo, ja kun katsotaan Suomen talouden ja työttömyyden kehitystä sekä houkuttelevuutta verrattuna muihin Euroopan maihin, niin ei ehkä kannata huudella mitään. Sitä ei voi tietää missä ollaan kymmenen vuoden kuluttua.
 
vierailija
Mä ymmärrän sen, että nuoret on mustasukkaisia omasta shipistään, idolistaan jne. mutta mun on vaikea käsittää sitä, että joku keski-ikäinen tai keski-iän ylittänyt on sitä. Sen ikäisellä pitäisi olla jo sen verran elämänkokemusta, ettei hän ole mustasukkainen kuvitelluista asioista, eikä ainakaan itseään puolta nuoremmista miehistä.
 

Yhteistyössä