K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo, muutama päivä sitten mainitsin, ja silloin sattui olemaan toinenkin linjoilla joka oli just käynyt treffeillä jonkun fanikunnasta löytämänsä kanssa. Mun ihastus on ulkomailta, tavattiin instan ja tumpun kautta, ja kesällä vihdoin tavattiin pari kertaa ja 🔥🔥🔥
Ihanaa kuulla!!! On kyllä hauskaa, että kiinnostava ihminen löytynyt fandomin kautta! :) kaikkea kivaa teille!
 
vierailija
Mä odottelen jo ensi kesää. Kävin tänä kesänä piiiitkästä aikaa festareilla ja voi vitsi kun olikin kivaa. Ensi kesänä panostan tähän vielä enemmän ja houkuttelen kavereitakin.
Mullakin heräsi tänä kesänä into mennä festareille mutta rahatilanne ei nyt oikein joustanut ja odottelen ensi kesää jos sitten pääsisi. Ne oliskin sitten elämäni ensimmäiset festarit. En tiedä miksi olen aiemmin kuvitellut että ne ei olisi ollenkaan minun paikkani.
 
vierailija
Mullakin heräsi tänä kesänä into mennä festareille mutta rahatilanne ei nyt oikein joustanut ja odottelen ensi kesää jos sitten pääsisi. Ne oliskin sitten elämäni ensimmäiset festarit. En tiedä miksi olen aiemmin kuvitellut että ne ei olisi ollenkaan minun paikkani.
Ei kannata, karmeeta niissä on ja maksaa paljon enempi kuin normikeikat.
 
vierailija
Mullakin heräsi tänä kesänä into mennä festareille mutta rahatilanne ei nyt oikein joustanut ja odottelen ensi kesää jos sitten pääsisi. Ne oliskin sitten elämäni ensimmäiset festarit. En tiedä miksi olen aiemmin kuvitellut että ne ei olisi ollenkaan minun paikkani.
Et oo tykännyt mistään bändeistä tai musiikki ei muuten ole ollut niin tärkeetä. Tai sitten olet nähnyt suosikkiartistisi muullakin? Ysärillä moni suosikki oli helpointa nähdä vain festareilla.
 
vierailija
No oishan se heitä ennestään tuntematon yleisö voinut olla tulematta tuon lavan luo tai vaan käväistä vilkaisemassa ja häipyä saman tien tms. Nyt niin paljon porukkaa tuli ja jäi. Se on todellakin iso juttu.
Joo eikä sekään ole mitenkään tavatonta että yleisöä on paikalla mutta ne vaan möllöttää paikoillaan tai juttelee keskenään, mutta nyt oli tosi paljon yleisöä messissä.
 

Yhteistyössä