vierailija
Kyllähän Romanian keikka oli yksi Joksujen parhaista. Boitsu vetää täysillä. Tykkään tuosta ns. revitystä poliisiasusta.
Bojan tapansa mukaan hiplaili Krisiä näin tosta hetkestä klipinkin, mutta olen hukannut sen
Näyttää mun mielestä ohuelta puuvillalta.Mitä materiaalia Janin paita mahtaa olla?
Bojan toteuttaa SM fantasioitaan?
Okei No jos sattuu vielä tulemaan vastaan niin linkkiä sitten heti tänne vaan!Bojan tapansa mukaan hiplaili Krisiä näin tosta hetkestä klipinkin, mutta olen hukannut sen
Ok, kiitos. Mä katsoin tietysti heti, että se on nahkaa (joo mun villi mielikuvitus tekee tepposet).Näyttää mun mielestä ohuelta puuvillalta.
Ei toi ole mikään poliisiasu, ihme mielikuva tämäkin, keikka YKSI parhaista joo ja tämä on tapa sanoa ei ylikehumalla.Kyllähän Romanian keikka oli yksi Joksujen parhaista. Boitsu vetää täysillä. Tykkään tuosta ns. revitystä poliisiasusta.
Tästä näkee aika hyvin: https://www.instagram.com/p/C-lXkaaNIte/Ok, kiitos. Mä katsoin tietysti heti, että se on nahkaa (joo mun villi mielikuvitus tekee tepposet).
Huh, ihanaToi tukka
Se Romanian yleisön tekemä käsien heilutus VKVn aikana oli niin upea. Pääsisipä vielä joskus keikalle jossa yleisö on noin messissä.
Taitaa olla ihan oma fantasiasi? Tämä on nyt vain lavaesitys, jonka koitat seksuaalistaa väärällä tavalla.Bojan toteuttaa SM fantasioitaan?
Paidasta ja asun värityksestä tulee mieleen suomen poliisi. Sellainen seksikäs versio siitä.Ei toi ole mikään poliisiasu, ihme mielikuva tämäkin, keikka YKSI parhaista joo ja tämä on tapa sanoa ei ylikehumalla.
Mee nyt takasin sinne shippiketjuun anna meidän keskustella rauhassaTaitaa olla ihan oma fantasiasi? Tämä on nyt vain lavaesitys, jonka koitat seksuaalistaa väärällä tavalla.
Seksuaalistaa väärällä tavalla? Ei jumankauta sentään. Jokerit osaavat seksuaalistaa ihan itse itseään.Taitaa olla ihan oma fantasiasi? Tämä on nyt vain lavaesitys, jonka koitat seksuaalistaa väärällä tavalla.
Lavaesiintyminen on monesti itsensä toteuttamista ja seksuaalista myös.Taitaa olla ihan oma fantasiasi? Tämä on nyt vain lavaesitys, jonka koitat seksuaalistaa väärällä tavalla.
Toi taisi olla Plastikan alusta, vetää sen ns. muovisen naamion Krisin kasvoilta, niin kuin monesti vetää omilta kasvoiltaan tuon biisin aikana.Bojan tapansa mukaan hiplaili Krisiä näin tosta hetkestä klipinkin, mutta olen hukannut sen
On se väärä tapa kun kohteena on Kris eikä K B oli hyvin loukkaantunut itseensä.Seksuaalistaa väärällä tavalla? Ei jumankauta sentään. Jokerit osaavat seksuaalistaa ihan itse itseään.
Nyt kun sanoit niin taisi ollakin! Bojan on monesti hiplannut Krisiä juuri Plastikan alussa/aikanaToi taisi olla Plastikan alusta, vetää sen ns. muovisen naamion Krisin kasvoilta, niin kuin monesti vetää omilta kasvoiltaan tuon biisin aikana.
On se väärä tapa kun kohteena on Kris eikä K B oli hyvin loukkaantunut itseensä.
Joo B varmaan kuvitteli, että Krisin tilalla on KOn se väärä tapa kun kohteena on Kris eikä K B oli hyvin loukkaantunut itseensä.
Onko Plastika BoKris laulu?Nyt kun sanoit niin taisi ollakin! Bojan on monesti hiplannut Krisiä juuri Plastikan alussa/aikana
Joksuilla saattaa taas olla Halloween-keikka. Voisivat pukeutua poliiseiksi tänä vuonna.Paidasta ja asun värityksestä tulee mieleen suomen poliisi. Sellainen seksikäs versio siitä.