vierailija
Minä myös 🧎Menepä vaikka sinne puutarhaan. Mä kuolaan revityssä poliisiasussa esiintynyttä Boitsua niin paljon kuin haluan.
Minä myös 🧎Menepä vaikka sinne puutarhaan. Mä kuolaan revityssä poliisiasussa esiintynyttä Boitsua niin paljon kuin haluan.
Sopisi hyvin tämmönen keikka vauvalaisille Sitten loppupuheissa ilmoitetaan, että kaikki muut maat on pskaa, suomi on paras, pojat lupaa etteivät hanki tyttyöstäviä, viettävät aikaansa vaan levyä tehdenOnpas noloa, hassuttelevat ja tanssivat lavalla. Parempi seistä suorana seipään nielleenä.
Ekaa kertaa koko kesänä ja pidempääkin boitsu on ihan liekeissä. Hyvä ettei lentoon lähtenytSiis herranjumala toi Bojanin ylikasvanut tukka tuolla Romaniassa. 🫨 Siihen kun upottaisi kätensä ja ottaisi lujaa kiinni.
Voi kuule kyllä ne muuallakin osaa, aloitetaan nyt ensin vaikka siitä että se oksettaa monia kuinka ne hehkuttaa aina Suomea. Ja sit jos hetken selailet twitterissä fandomin tilejä niin kyllä siellä ollaan katkeria puolin ja toisin, aina joku saa enemmän huomiota.Suomalaiset on kateellista porukkaa, jopa jodelissakin jo joku laitto et nehän hehkuttaa tota Romaniaa ja 🥲 hymiö perään. Missään muualla en ole nähnyt kateellisuutta siitä, että Joksut hehkuttavat jotakin keikkaa.
Kuka laittaa ideaa eteenpäin pojille seuraavaa Suomen keikkaa varten?Sopisi hyvin tämmönen keikka vauvalaisille Sitten loppupuheissa ilmoitetaan, että kaikki muut maat on pskaa, suomi on paras, pojat lupaa etteivät hanki tyttyöstäviä, viettävät aikaansa vaan levyä tehden
Tää Jan girlie täällä on ihan myyty Bojanin pään heilutuksen takia.Siis herranjumala toi Bojanin ylikasvanut tukka tuolla Romaniassa. 🫨 Siihen kun upottaisi kätensä ja ottaisi lujaa kiinni.
Olette sairaita sekopäitä poliisinne kanssa.Mulle tulee myös mieleen siitä poliisin asu. Ehkä se johtuu mun fiksaatiosta tiettyihin uniformuihin.
Lisätään siihen vielä, että K:n pitää tulla esittämään B:n kanssa bromancea ja heidän yhteisbiisiäänKuka laittaa ideaa eteenpäin pojille seuraavaa Suomen keikkaa varten?
Ou jess, Bojan on sexy poliisi, joka saa kaikki sekopäiksi.Olette sairaita sekopäitä poliisinne kanssa.
Et ole K?Siis herranjumala toi Bojanin ylikasvanut tukka tuolla Romaniassa. 🫨 Siihen kun upottaisi kätensä ja ottaisi lujaa kiinni.
Seksuaalipakotat sitä jollekin niin se tulee rankaisemaan.Mitä mun pitää tehdä että B tulee pidättämään???
Näinhän se heillä onkin, teidän osan aivot mädättää kauniin asian.Sopisi hyvin tämmönen keikka vauvalaisille Sitten loppupuheissa ilmoitetaan, että kaikki muut maat on pskaa, suomi on paras, pojat lupaa etteivät hanki tyttyöstäviä, viettävät aikaansa vaan levyä tehden
Kävin vähän aikaan sit lukemassa vauvan ketjua ja vähän meinas oksettaa perämies kirjoitukset. Hyi helvetNäinhän se heillä onkin, teidän osan aivot mädättää kauniin asian.
No muilla ei oikein ole kädet vapaana kun soittavat.Onko se muuten B joka aina tarttuu muihin vai onko joku joskus tukistanut tms. häntä?
Taitaa olla lähinnä BOnko se muuten B joka aina tarttuu muihin vai onko joku joskus tukistanut tms. häntä?
Kärtsyllä on kohta taas uusi poikaystävä kuvioissa.Et ole K?
Aivan tottaNo muilla ei oikein ole kädet vapaana kun soittavat.
No kato kun Kris heittää kitaran mäkeen ja tarttuu kaksin käsin kiinni Boitsun tukkaan.No muilla ei oikein ole kädet vapaana kun soittavat.
Millä kapulalla?Kai nyt jure voi vähän moksauttaa kapulalla jos tykkää sellasesta?