vierailija
Okei okei, kiitos tiedosta!Nyt kun sanoit niin taisi ollakin! Bojan on monesti hiplannut Krisiä juuri Plastikan alussa/aikana
Okei okei, kiitos tiedosta!Nyt kun sanoit niin taisi ollakin! Bojan on monesti hiplannut Krisiä juuri Plastikan alussa/aikana
En mene siis mitään vannomaan, mutta muistaakseni oli juurikin Plastikan alussaOkei okei, kiitos tiedosta!
Oli joo: https://vm.tiktok.com/ZGechMArH/En mene siis mitään vannomaan, mutta muistaakseni oli juurikin Plastikan alussa
On selvästikinOnko Plastika BoKris laulu?
Oli. Ei ihme että oli yksi parhaimmista koskaan heidänkin mielestään. Kesän paras keikka IMO.Kyllähän Romanian keikka oli yksi Joksujen parhaista. Boitsu vetää täysillä. Tykkään tuosta ns. revitystä poliisiasusta.
Ja tuo Bojanin liikkuminen on niin keveän notkeaa tossa myös.Se Romanian yleisön tekemä käsien heilutus VKVn aikana oli niin upea. Pääsisipä vielä joskus keikalle jossa yleisö on noin messissä.
Olenkohan katsonut liikaa klippejä Joksujen keikalta, kun tiedän varsinkin Krisin tanssiliikkeiden perusteella, mikä biisi välillä on kyseessä
mitä vitt? Sairasta.Suomalaiset on kateellista porukkaa, jopa jodelissakin jo joku laitto et nehän hehkuttaa tota Romaniaa ja 🥲 hymiö perään. Missään muualla en ole nähnyt kateellisuutta siitä, että Joksut hehkuttavat jotakin keikkaa.
Jodlaus poistettiin ja tämä oli kuulemma sen aloittajan vitsejä. Tiedä sit mikä on oikea totuusmitä vitt? Sairasta.
Katsoin samaa. Jan on mun suosikki, mutta pakko myöntää, että B oli tällä kertaa poikkeuksellisen upea.Ja tuo Bojanin liikkuminen on niin keveän notkeaa tossa myös.
Mä myös. Bojanilla ja Janilla on myös paljon tiettyjä juttuja joista tunnistaa. Katson nykyään paljon keikkavideoita äänettömällä kun olen usein paikoissa joissa ei voi kuunnella.Olenkohan katsonut liikaa klippejä Joksujen keikalta, kun tiedän varsinkin Krisin tanssiliikkeiden perusteella, mikä biisi välillä on kyseessä
Tälläiset jutut vie seksin kyllä pois koko asiasta, heivaa se poliisi nyt sanonko mihin?!Poliisi strippari Bojan heiluttaa hiuksiaan seksikkäästi. Onpas hän riehakkaalla tuulella.
Krisillä ainakin on ne samat tanssimoovit dopaminissa ja TokiossaMä myös. Bojanilla ja Janilla on myös paljon tiettyjä juttuja joista tunnistaa. Katson nykyään paljon keikkavideoita äänettömällä kun olen usein paikoissa joissa ei voi kuunnella.
Vauvalla oli kans vähän katkeraa. Romaniaa hehkuttavat viestit lähti poistoonJodlaus poistettiin ja tämä oli kuulemma sen aloittajan vitsejä. Tiedä sit mikä on oikea totuus
Jodelissa on paljon tuollaista läppää aina siitä kun ”Suomi ei ole enää special 🥲”. Tai ainakin aina ne mulla vastaan tulleet on olleet, niitä oli paljon maaliskuussa. Oli yksi tosi pitkä ketju jossa vitsillä blokattiin bändi spotifyssa ja poltettiin korttipakoista jokerikortit ym. aina jos ne hehkutti jotain muuta maata.Jodlaus poistettiin ja tämä oli kuulemma sen aloittajan vitsejä. Tiedä sit mikä on oikea totuus
Kris taisi meinata kaatua tossa, ihme noloa teatteria.Lisää Krisiä ja Bojania
Jodelissa on enemmän sarkasmia ja itseironiaa, Vauvalla 0.Jodelissa on paljon tuollaista läppää aina siitä kun ”Suomi ei ole enää special 🥲”. Tai ainakin aina ne mulla vastaan tulleet on olleet, niitä oli paljon maaliskuussa. Oli yksi tosi pitkä ketju jossa vitsillä blokattiin bändi spotifyssa ja poltettiin korttipakoista jokerikortit ym. aina jos ne hehkutti jotain muuta maata.
Onpas noloa, hassuttelevat ja tanssivat lavalla. Parempi seistä suorana seipään nielleenä.Kris taisi meinata kaatua tossa, ihme noloa teatteria.
Eipäs lähteneet, mutta kiitos vinkistä voisikin miettiä niitä ylihehkutuksia poistaa.Vauvalla oli kans vähän katkeraa. Romaniaa hehkuttavat viestit lähti poistoon
Yleensä hymiö 🥲 implikoi että kyseessä on ironinen viesti.Jodelissa on enemmän sarkasmia ja itseironiaa, Vauvalla 0.
Menepä vaikka sinne puutarhaan. Mä kuolaan revityssä poliisiasussa esiintynyttä Boitsua niin paljon kuin haluan.Tälläiset jutut vie seksin kyllä pois koko asiasta, heivaa se poliisi nyt sanonko mihin?!
Musta se Jodelin viesti oli selvää sarkasmia ja ehkä pientä kuittailua.Yleensä hymiö 🥲 implikoi että kyseessä on ironinen viesti.