Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tai siis ei mulla mua ole ikävä :D. Korkeintaan sitä naista, joka voisin olla hänen kanssaan ja sitä iloa mikä mussa vielä oli ennen tätä menettämisen surua. Mutta elämäni rakkainta miestä on kyllä ikävä. Jokainen kuluva päivä. On siis iksu kuten hän sanois.
 
vierailija
Saispa vaan istuu syliinsä, työntää pääni Hänen paitansa alle.

Nuuhkia feromonejaan, tuoksustaan humaltua.

Hän, kuin Adonisjumala.
Mut mun type ei oo sun Jii, eikä Jii ollenkaan! 😅 Ollaaks me hei by the way pateettisen säälittävii luusereita, hahah. Tallä tapaa katteina täällä mourutaan kaivatun perään.. 😺😻 kjurmjauu..
Tosin ja toisaalta: On hyvää ja tervettä nauraa itselleen, mä pyrin päivittäin tähän! Säilyy perspektiivi, asioiden tietty komediallisuus.. all that jazzzzz!
 
vierailija
Saispa vaan istuu syliinsä, työntää pääni Hänen paitansa alle.

Nuuhkia feromonejaan, tuoksustaan humaltua.

Hän, kuin Adonisjumala.
Mä joka tossa Jiitä kaipasin olen tosta tuoksuttelusta ihan samaa mieltä. Jos hyvät tavalliset tuoksut on jo huumaavia niin mitä se sit on jos kyseessä on eroottisin ja sytyttänein ihminen, jonka on koskaan tavannut. Tiedän että meinaisi lähteä kirjaimellisesti jalat alta ja tuntuisi päässä heikolta😁 Humalankaltaiseen tilaan on tullut itsekin verrattua sitä, jos on oltu lähekkäin tai päässyt halauksessa vetämään tuoksua sisäänsä. Kyllä hän sen jo varmaan tietää miten oon joka kerta korventunut ja menettänyt kyvyn ajatustyöhön kun kädet tai jalat, reidet tai hemmetti varpaat pöydän alla on koskeneet. Jäin koukkuun, pahasti. Sen voi auliisti myöntää 😋 Ollut aikanaan täysi työ ettei ole jäänyt niihin nopeisiin ja vaivihkaisiin pepun hyväilyihin kiinni muiden nähden.
 
vierailija
Mä joka tossa Jiitä kaipasin olen tosta tuoksuttelusta ihan samaa mieltä. Jos hyvät tavalliset tuoksut on jo huumaavia niin mitä se sit on jos kyseessä on eroottisin ja sytyttänein ihminen, jonka on koskaan tavannut. Tiedän että meinaisi lähteä kirjaimellisesti jalat alta ja tuntuisi päässä heikolta Humalankaltaiseen tilaan on tullut itsekin verrattua sitä, jos on oltu lähekkäin tai päässyt halauksessa vetämään tuoksua sisäänsä. Kyllä hän sen jo varmaan tietää miten oon joka kerta korventunut ja menettänyt kyvyn ajatustyöhön kun kädet tai jalat, reidet tai hemmetti varpaat pöydän alla on koskeneet. Jäin koukkuun, pahasti. Sen voi auliisti myöntää Ollut aikanaan täysi työ ettei ole jäänyt niihin nopeisiin ja vaivihkaisiin pepun hyväilyihin kiinni muiden nähden.
I hear you, mamita. ;)

Miehen testosteronin
katkuisessa [ominais]tuoksussa
on jtn vastustamatonta,
primitiivisen luontoista..
Todella näin. #nuuh

Jos
oma baby ever on
pidempään reissun päällä,
on suosikkilempparin käytetty
tuoksuin saturoitu t-shirt
👕 tai huppari
m u s t yksin nukkumisen tuskaisan koettelemuksen
aikaisessa
survival kit kolleksuunissa..

Eikö?🤔
 
vierailija
Olet Ap ja se jolla on iksu?
No kumpaa daamii SÄ nyt
tässä kaipaat, dear?
Umm.. It's messy
b e c a u s e :
~
N kuvaili lempparinsa
käyttävän ilmaisua
'iksu' -- jota M Ä itse
myös leikillisenä,
nais-oletettuna
tapaan käyttää.. 🤔

Eli mä E N kaipaa Jiitä, vaan miesoletettua, jonka nimen
alkukirjain on jokin M U U vokaali tai konssu; mutta en näissä
spekseissä - juuri nyt -
tohdi moisia arkaluontoisia
knoppitietoja alkaa eetteriin vuodattaa!

Because I dnt use

L'Oreal
but am worth the trust.

🥳
 

Yhteistyössä