Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sattui lähtemään mukaan? ja minä kun oon vieläkin järkyttyny siitä oravasta. Entä jos siinä on tauteja tai myrkkyä?
En usko että tauteja tai myrkkyjä on kun näin sen kuolevan. Lensi päin lasitusta. Tuli todella surullinen olo kun nostin sen maasta mutta miksipä sitä menisi "hukkaan" heittämään. Tulee aina miettineeksi kuinka haurasta elämä loppujen lopuksi on.
-M.K.K
 
vierailija
En usko että tauteja tai myrkkyjä on kun näin sen kuolevan. Lensi päin lasitusta. Tuli todella surullinen olo kun nostin sen maasta mutta miksipä sitä menisi "hukkaan" heittämään. Tulee aina miettineeksi kuinka haurasta elämä loppujen lopuksi on.
-M.K.K
Tota.... miten se oikein liittyy siihen onko tauteja tai ei jos näit sen lentävän päin lasitusta? Kyllähän noi lintuinfluenssa linnutkin ulkona liikkuu ja pyörii niin kauan kuin sitten uupuvat.
 
vierailija
Tota.... miten se oikein liittyy siihen onko tauteja tai ei jos näit sen lentävän päin lasitusta? Kyllähän noi lintuinfluenssa linnutkin ulkona liikkuu ja pyörii niin kauan kuin sitten uupuvat.
Mulla on myös noi hygienia puitteet kunnossa. Hengitys suojaimet, käsineet, välineet ja puhdistus aineet yms. Ja jos tarttuu jotain niin se sitten voi voi.
-M.K.K
 
vierailija
Kuuntelen sateen ropinaa ja ajattelen sua. Kuinkas muutenkaan.
Olit mun unessa, kohdattiin ystävällisissä merkeissä.
Joku merkitys sulla mun elämässä on, en vaan oikein ymmärrä että mikä.
Mitä mun tunteet yrittää mulle opettaa.

Suukko sateiseen päivään.
 
vierailija
Masentaa kun menetin sinut ja sinä lopulta myös menit piiloon minulta. Viimeksi nähtiin siellä häissä. Sain suureksi onnekseni halata sua. Mutta kun kätkeydyt minulta, mun elämänhalu hävisi. Ei ole enää kiinnekohtaa, kun sut menetin. On se surullista. Mun pitäis luovuttaa. En edes ymmärrä miksi sinua niin kaipaan. En ymmärrä miksi läheisyyteesi saa minut tuntemaan, että olen henkisesti kotona. Tässä ei ole mitään järkeä. Sä oot fiksu, kun blokkaat mut. En ansaitse sua ja sun ystävyyttäsi. Muutenkin olen varmasti ollut pettymys sulle. En ole mielestäsi luotettava enää. Kaiken tämän jälkeenkin ajattelen sinua kaiken aikaa. 😢
 
vierailija
Masentaa kun menetin sinut ja sinä lopulta myös menit piiloon minulta. Viimeksi nähtiin siellä häissä. Sain suureksi onnekseni halata sua. Mutta kun kätkeydyt minulta, mun elämänhalu hävisi. Ei ole enää kiinnekohtaa, kun sut menetin. On se surullista. Mun pitäis luovuttaa. En edes ymmärrä miksi sinua niin kaipaan. En ymmärrä miksi läheisyyteesi saa minut tuntemaan, että olen henkisesti kotona. Tässä ei ole mitään järkeä. Sä oot fiksu, kun blokkaat mut. En ansaitse sua ja sun ystävyyttäsi. Muutenkin olen varmasti ollut pettymys sulle. En ole mielestäsi luotettava enää. Kaiken tämän jälkeenkin ajattelen sinua kaiken aikaa.
Mitä tapahtui, että menetit hänet?
 

Yhteistyössä