K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei kai oma puhuminen sen mukaan vaihdukaan, kenelle haastatteluja antaa? Kommenttini koski sujuvampaa puhetta, jonka tajuaisit, jos osaisit lukea.
Kyllähän todella moni apinoi ihan vaistomaisesti toisen puhujan nuottia. Luultavasti moni täältäkin huomaa miten vaikka entisen kotipaikan murre saattaa nousta pintaan vanhojen kavereiden kanssa tms. Bojan on vielä selvästi kiinnostunut kielistä ja oikein tarkoituksellakin tavoittelee muiden puhetapaa. Esim La Zarra ei uskonut, ettei Bojan todellakaan osaa ranskaa, koska se äänsi sitä niin hyvin.

Mä en kylläkään usko että bojan olisi mistään sadielta tai sen mummolta napannut jenkkiaksenttia, vaikka sillä sellainen olisikin. Sitä kuitenkin kuulee eniten, jos tyyliin koskaan avaa telkkaria tai nettiä, ei siihen seurustelua tarvita.
 
vierailija
Kyllähän todella moni apinoi ihan vaistomaisesti toisen puhujan nuottia. Luultavasti moni täältäkin huomaa miten vaikka entisen kotipaikan murre saattaa nousta pintaan vanhojen kavereiden kanssa tms. Bojan on vielä selvästi kiinnostunut kielistä ja oikein tarkoituksellakin tavoittelee muiden puhetapaa. Esim La Zarra ei uskonut, ettei Bojan todellakaan osaa ranskaa, koska se äänsi sitä niin hyvin.

Mä en kylläkään usko että bojan olisi mistään sadielta tai sen mummolta napannut jenkkiaksenttia, vaikka sillä sellainen olisikin. Sitä kuitenkin kuulee eniten, jos tyyliin koskaan avaa telkkaria tai nettiä, ei siihen seurustelua tarvita.
Studiolla on siis vaan katseltu jenkkisarjoja, koska aksentti on nyt vasta kehittynyt. Ilmankos levy edistyy hitaasti.
 
vierailija
Kyllähän todella moni apinoi ihan vaistomaisesti toisen puhujan nuottia. Luultavasti moni täältäkin huomaa miten vaikka entisen kotipaikan murre saattaa nousta pintaan vanhojen kavereiden kanssa tms. Bojan on vielä selvästi kiinnostunut kielistä ja oikein tarkoituksellakin tavoittelee muiden puhetapaa. Esim La Zarra ei uskonut, ettei Bojan todellakaan osaa ranskaa, koska se äänsi sitä niin hyvin.

Mä en kylläkään usko että bojan olisi mistään sadielta tai sen mummolta napannut jenkkiaksenttia, vaikka sillä sellainen olisikin. Sitä kuitenkin kuulee eniten, jos tyyliin koskaan avaa telkkaria tai nettiä, ei siihen seurustelua tarvita.
Katsoiko B tänä kesänä ekaa kertaa telkkaria vai miksi ei sitten aiemmin puhunut noin?
 
vierailija
No ei ole lähdössä. Haluaisivat vissiin keikkailla siellä, mutta voi tulla kukkaronpohjat vastaan, kuten Australiankin osalta varmaan tuli. Itse toivon heille Jenkki-keikkaa, mutta en oleta sellaista tulevan.
Ei ne varmaan ihan heti ole lähdössä, mutta selvästi olivat sitä selvitelleet, kun joku aika sitten kommentoivat niitä työlupa- ja viisumiasioita. Vaikutti kyllä tosi hankalalta ja kalliilta.
 

Yhteistyössä