K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Selvästi tekee enemmän kuin vaan jakelee musaa, pitävät myös silmällä poikien esiintymisiä eri maissa ja mainostavat heitä (tää on ainakin toinen kerta tältä kesältä), siihen tarvitaan syvempi sopimus.
Apua! Instapäivitys ei kyllä ole promoa josta maksettaisiin (tai ehkä kamelinvarpaalta yritettiin edes sen verran saada mutta ei oikein irronnut). Se jakelukin on työtä, josta tehdään sopimus, ei siihen mitään sen syvempää tarvita. Sen perusteella heillä siis on yhteistyötä, vaikka levytyssopimusta ei olekaan. Ihan samalla tavalla Serbian universal huomioi heidät Exitissä, ja varmaan monessa muussakin maassa on ollut sama juttu. Luonnollisesti musabisnestä tuntevana tiedät että levy-yhtiöt todellakin käyvät festareilla katsastamassa uusia tulokkaita, ja kun paikalla on bändi jolla on jo heihin kytkös, on jo ihan peruskohteliaisuuttakin tavata heidät. Noin yleisesti ottaen maksavia asiakkaita yleensä vähän pyritään tervehtimään ja huomioimaan. Ja totta kai universal kyttää sitä, jos he päättävätkin etsiytyä levy-yhtiön suojiin. Tässä ei nyt kuitenkaan ole mitään salaliittoteorian aineksia. Jos joksut siirtyvät johonkin levy-yhtiöön, se ei edes voi olla mikään salaisuus, vaan asia näkyy joka tapauksessa ihan avoimesti viimeistään julkaisuvaiheessa.
 
vierailija
Bojanin paita erilainen, D:llä sama minusta.
Siis Bojanin paita on tuo sama mikä on krisillä noissa kuvissa. Se on esim näissä kuvissa
 
vierailija
Ei ollut. Vaan kauppatieteet eivät oikein kiinnostaneet. Ootko itse joku typerä amis, joka oot käärmeissäsi vähän idoliasi Jereä älykkäämmästä Boitsusta? Sit menit vielä kehumaan opettajia älykkäiksi, vaikka toinen voi nokittaa lääkärivenhemmilla, niin nyt päätit sitten jankata?
Mitä hemmettiä täällä taas touhutaan.🤣 Mun isällä onkin koko suomen isoin pippeli, niin että revi siitä vaan.
 
vierailija
Ei ollut. Vaan kauppatieteet eivät oikein kiinnostaneet. Ootko itse joku typerä amis, joka oot käärmeissäsi vähän idoliasi Jereä älykkäämmästä Boitsusta? Sit menit vielä kehumaan opettajia älykkäiksi, vaikka toinen voi nokittaa lääkärivenhemmilla, niin nyt päätit sitten jankata?
En mä mistään lääkärivanhemmista ole puhunut tai ihaile Jereä. :D Et taida itse olla maisteri kun et tajua täällä olevan useampi kirjoittaja.
 

Yhteistyössä