vierailija
*subsien jopaSe JO-subsine tekemä haastattelu Lontoossa?
*subsien jopaSe JO-subsine tekemä haastattelu Lontoossa?
Lääkäreiden lapsi, selkeästi paremmat mahikset olla älykkäämpi.Ja Bojan on?
Itse asiassa olisiko parempi joku haastattelu viime syksyltä (JOS Tampere) koska alkuvuodesta oli tarttunut enemmän brittiaksenttia puheeseen Lontoon vaikutuksesta. NT:llä oli samaan tapaan viettänyt aikaa Sloveniassa ennen keikkoja kuten nyt.Se JO-subsine tekemä haastattelu Lontoossa?
Häh? Siellähän se edelleen on ja siihen on useampi vastannutkin.Siellä joku poisti sen sekunneissa.
Kenen kanssa Bn sitten pitäisi pariutua? Jeren?Lääkäreiden lapsi, selkeästi paremmat mahikset olla älykkäämpi.
No ei lääkäreiden älykkölapsi selvinnyt edes kauppiksen ekaa vuotta.Lääkäreiden lapsi, selkeästi paremmat mahikset olla älykkäämpi.
Kenestä sä puhut? Bojan on sosiologian kandi.No ei lääkäreiden älykkölapsi selvinnyt edes kauppiksen ekaa vuotta.
Yritti ensin kauppista ennen kuin vaihtoa sosiologiaan.Kenestä sä puhut? Bojan on sosiologian kandi.
Jos tarkoitat numeroa 72675, niin se ei ole alkuperäinen postaus, siinä siihen vastataan. Sitä ennen ko kommenttia ei ole.Häh? Siellähän se edelleen on ja siihen on useampi vastannutkin.
Ei ollut kyse selviämisestä.No ei lääkäreiden älykkölapsi selvinnyt edes kauppiksen ekaa vuotta.
Vaihtoa? Taisi tulla typo.Yritti ensin kauppista ennen kuin vaihtoa sosiologiaan.
Apua! Instapäivitys ei kyllä ole promoa josta maksettaisiin (tai ehkä kamelinvarpaalta yritettiin edes sen verran saada mutta ei oikein irronnut). Se jakelukin on työtä, josta tehdään sopimus, ei siihen mitään sen syvempää tarvita. Sen perusteella heillä siis on yhteistyötä, vaikka levytyssopimusta ei olekaan. Ihan samalla tavalla Serbian universal huomioi heidät Exitissä, ja varmaan monessa muussakin maassa on ollut sama juttu. Luonnollisesti musabisnestä tuntevana tiedät että levy-yhtiöt todellakin käyvät festareilla katsastamassa uusia tulokkaita, ja kun paikalla on bändi jolla on jo heihin kytkös, on jo ihan peruskohteliaisuuttakin tavata heidät. Noin yleisesti ottaen maksavia asiakkaita yleensä vähän pyritään tervehtimään ja huomioimaan. Ja totta kai universal kyttää sitä, jos he päättävätkin etsiytyä levy-yhtiön suojiin. Tässä ei nyt kuitenkaan ole mitään salaliittoteorian aineksia. Jos joksut siirtyvät johonkin levy-yhtiöön, se ei edes voi olla mikään salaisuus, vaan asia näkyy joka tapauksessa ihan avoimesti viimeistään julkaisuvaiheessa.Selvästi tekee enemmän kuin vaan jakelee musaa, pitävät myös silmällä poikien esiintymisiä eri maissa ja mainostavat heitä (tää on ainakin toinen kerta tältä kesältä), siihen tarvitaan syvempi sopimus.
Kyllä, piti kirjoittaa ”vaihtoi”.Vaihtoa? Taisi tulla typo.
Olihan.Ei ollut kyse selviämisestä.
Siis Bojanin paita on tuo sama mikä on krisillä noissa kuvissa. Se on esim näissä kuvissaBojanin paita erilainen, D:llä sama minusta.
Olit ilmeisesti samassa yliopistossa?Olihan.
Ihan tosi moni puhuu amerikkalaisella nuotilla, koska sitä on yleensä kuuluvilla kaikkein eniten. Ihan riippumatta siitä onko koskaan edes käynyt yhdysvalloissa tai seurusteleeko amerikkalaisen kanssa.Bojan on jo aiemmin puhunut englantia jenkkinuotilla, mutta onhan tuo kieltämättä vahvistunut.
Ursa on pienikokoinen nainen. Mutta saattoi joku karhukin toki ottaa Janin. Ehkä joku Nace-niminen.Ursa ottanut Janin viime yönä? Siis joku karhu vai isokokoinen mies?
Ei ollut. Vaan kauppatieteet eivät oikein kiinnostaneet. Ootko itse joku typerä amis, joka oot käärmeissäsi vähän idoliasi Jereä älykkäämmästä Boitsusta? Sit menit vielä kehumaan opettajia älykkäiksi, vaikka toinen voi nokittaa lääkärivenhemmilla, niin nyt päätit sitten jankata?Olihan.
Niin puhuu, mutta onhan toi Bojanin puhe selvästi nyt muuttunut, sujuvoitunut ja nopeutunut.Ihan tosi moni puhuu amerikkalaisella nuotilla, koska sitä on yleensä kuuluvilla kaikkein eniten. Ihan riippumatta siitä onko koskaan edes käynyt yhdysvalloissa tai seurusteleeko amerikkalaisen kanssa.
Mitä hemmettiä täällä taas touhutaan. Mun isällä onkin koko suomen isoin pippeli, niin että revi siitä vaan.Ei ollut. Vaan kauppatieteet eivät oikein kiinnostaneet. Ootko itse joku typerä amis, joka oot käärmeissäsi vähän idoliasi Jereä älykkäämmästä Boitsusta? Sit menit vielä kehumaan opettajia älykkäiksi, vaikka toinen voi nokittaa lääkärivenhemmilla, niin nyt päätit sitten jankata?
En mä mistään lääkärivanhemmista ole puhunut tai ihaile Jereä. Et taida itse olla maisteri kun et tajua täällä olevan useampi kirjoittaja.Ei ollut. Vaan kauppatieteet eivät oikein kiinnostaneet. Ootko itse joku typerä amis, joka oot käärmeissäsi vähän idoliasi Jereä älykkäämmästä Boitsusta? Sit menit vielä kehumaan opettajia älykkäiksi, vaikka toinen voi nokittaa lääkärivenhemmilla, niin nyt päätit sitten jankata?
Joo, huomaa eron aiempaan kyllä.Niin puhuu, mutta onhan toi Bojanin puhe selvästi nyt muuttunut, sujuvoitunut ja nopeutunut.
Mitä hemmettiä täällä taas touhutaan. Mun isällä onkin koko suomen isoin pippeli, niin että revi siitä vaan.
Bojanilla on kova tarve opetella oikea aksentti, jotta voi tehdä vaikutuksen S:n mummoon.Niin puhuu, mutta onhan toi Bojanin puhe selvästi nyt muuttunut, sujuvoitunut ja nopeutunut.