Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oletko vähän hidas?

Jos näitä jannefaneja niin kovasti risoo se että kaikki eivät pidä Jannesta ja kommentit mitä Jannesta täällä kirjoitetaan, niin miksi lukevat tätä ketjua ja vielä tykittävät viestejä sormet sauhuten?
Oletko sinä hidas? Koska tämä on keskustelu (tai siis jotain) ja ihmiset ottaa osaa siihen puolin ja toisin. Vai oletko NIIN hidas ettet ymmärrä mitä keskustelu on?? Ei se ole sitä että ollaan ainoastaan ja vain samaa mieltä!
 
vierailija
En ymmärrä sitä miten useasti täällä kirjoitetaan siitä miten fanit puolustaa Jannea. Se on fanien työ ja tarkoitus. Ei kukaan fani mene sanomaan mitään ikävää ja huonoa tietenkään. Ihmisten pitäisi jo ymmärtää mikä fanien pointti on. Ne kannustaa ja kehuu melkein ihan mitä vaan. Miksi te täällä vedätte kiukut siitä? Erikoista.
 
vierailija
Vois Janne kerrankin olla tyytyväinen et on työtön,ei ole onnenarvassa enää töissä.
Olisi ainakin sitä aikaa hoitaa hoitolaansa ja elukoita.
Joskus kauan sitten Janne viel valitti kun onnenarpatyön jälkeen ei jaksa / ehdi
 
vierailija
Miksi Janne julistaa "stop kiusaamiselle" mutta itse kuitenkin kiusaa muita eikä poista Facestaan faniensa kirjoittamia kiusaamiskommentteja muista?
Niin joo tässähän se alkuperäinen on: en tiedä miksi. En ole hänen aivoissa. Ihmiset tekee mitä lystää ja sanoo mitä lystää ja aina välillä eivät mene sanojensa mukaan. Me kaikki ollaan joskus tehty samalla tavalla.
 
vierailija
Mistä olet saanut pakkomielteen noihin sanoihin? Voisko kirjoittaa lausetta ihan niiku normaali ihminen? Saat viestin perille myös niin.
Täällä on useampi joka käyttää noita sanoja 🤦 Lapsellista olettaa että täällä olisi 1000 Janne-fania ja vain yksi Janne-vihaaja. Ehei, meitä on täällä paljon. Mutta sinulle vinkiksi, jos vaikka sitten tunnistaisit minun kirjoitukseni... Minä lisään herttaisen ja sydämellisen perään vielä sen ♥
 
vierailija
Täällä on useampi joka käyttää noita sanoja Lapsellista olettaa että täällä olisi 1000 Janne-fania ja vain yksi Janne-vihaaja. Ehei, meitä on täällä paljon. Mutta sinulle vinkiksi, jos vaikka sitten tunnistaisit minun kirjoitukseni... Minä lisään herttaisen ja sydämellisen perään vielä sen
Kyllä sut tunnistaa. Älä pelkää että jäät huomiosta paitsi.
 
vierailija
Täällä on useampi joka käyttää noita sanoja Lapsellista olettaa että täällä olisi 1000 Janne-fania ja vain yksi Janne-vihaaja. Ehei, meitä on täällä paljon. Mutta sinulle vinkiksi, jos vaikka sitten tunnistaisit minun kirjoitukseni... Minä lisään herttaisen ja sydämellisen perään vielä sen
Sanoisin, että teitä vihaajia ei ole täällä paljon. Varmasti hänellä on inhoajia siis muuten, mutta eivät viitti tuhlata aikaansa täällä kirjoittamiseen sentään. Kirjoitustyyleistä sen tunnistaa. Noin kymmenen teitä täällä kirjoittaa.
 

Yhteistyössä