vierailija
Ja on Jannekin tuskaillut, että on vaikea peli vaikka alakoululainenkin osaisi ne ratkoa...On Jannenkin aikana pelattu Porvoo-peliä, miksi hän väittää muuta Facessa?
Ja on Jannekin tuskaillut, että on vaikea peli vaikka alakoululainenkin osaisi ne ratkoa...On Jannenkin aikana pelattu Porvoo-peliä, miksi hän väittää muuta Facessa?
En ole huomannut fanien kehuvan mitään Jannen juttuja täällä.En ymmärrä sitä miten useasti täällä kirjoitetaan siitä miten fanit puolustaa Jannea. Se on fanien työ ja tarkoitus. Ei kukaan fani mene sanomaan mitään ikävää ja huonoa tietenkään. Ihmisten pitäisi jo ymmärtää mikä fanien pointti on. Ne kannustaa ja kehuu melkein ihan mitä vaan. Miksi te täällä vedätte kiukut siitä? Erikoista.
Lisäksi Jannen Facefanit arvostelevat nyt Onnenarpaa ohjelmana rankasti. Eivät vissiin uskaltaneet arvostella Jannen juontoaikana tai olisi heti pätkähtänyt estot.Kummallisia takinkääntäjiä nuo Jannen Facefanit. Kun Janne juonsi Onnenarpaa, oli tehtävät niin ihkuja, mutta nyt kun Katrie juontaa, tehtävät on ihan p a s koja. Vaikka ovat ihan samoja tehtäviä.
Ohjelmam tehtävät ovat ihan samat kuka vaan juontaa, Janne enemmän kertoili omasta elämästään ja bisneksistään siksi moni katsoi sitä ajankuluksi vaikka ei soittanut ohjelmaan.Lisäksi Jannen Facefanit arvostelevat nyt Onnenarpaa ohjelmana rankasti. Eivät vissiin uskaltaneet arvostella Jannen juontoaikana tai olisi heti pätkähtänyt estot.
Yksi FIKSU nainen uskalsi sentään kommentoida niinkuin asiat on... Ja kohta hän kommentteineen lentää ulos Jannen facesta:Lisäksi Jannen Facefanit arvostelevat nyt Onnenarpaa ohjelmana rankasti. Eivät vissiin uskaltaneet arvostella Jannen juontoaikana tai olisi heti pätkähtänyt estot.
Kyllä ikävää mustamaalausta, haluaa nostaa itseään aina paremmaksi, keskittyisi vain omaan yritykseen eikä muiden.Janne sanoo itse olettavansa ettei kilpaileva yritys tee sitä ja tätä ja tota. Desinfioi, tee sopimuksia yms. silti sanoo miten hän on parempi, koska tekee nämä asiat? Janne ei tiedä mitä toinen tekee ja silti sanoo miten hänen hintansa on oikeutettu, koska tekee asiat paljon paremmin mitä kilpailija. Tuo Jannen aloitus pitäisi melkein antaa ilmi tälle kenestä Janne tässä puhuu, senhän Janne kertoo myös. Tuo voi olla todella haitallista kilpailevalle yritykselle. Jotain rajaa
Juuri näin. Antaa nyt kyllä todella huonoa kuvaa itsestään. Aiemmin ei mielestäni ole ihan näin räikeitä ylilyöntejä toisia kohtaan ollut, mutta nyt ensin tämä ja heti perään Katrien haukkuminen.Kyllä ikävää mustamaalausta, haluaa nostaa itseään aina paremmaksi, keskittyisi vain omaan yritykseen eikä muiden.
Facessa ja sitten täällä valitetaan siitä.En ole huomannut fanien kehuvan mitään Jannen juttuja täällä.
Yritä nyt ymmärtää että siinä ei haukuttu Jannea.Hahhah haa!!!!! Jopas on tuo Jannea tekopyhäksi haukkuva kommentti mystisesti poistunut Jannen facesta! Mutta yhtä mystisesti Janne on antanut Katrieta haukkuvan kommentin sen sijaan pysyä.
On tuo Janne Antin sitten ihanan tekopyhä mies!!!!
Miksei ole?? Minulla on monta kaveria jotka ovat opettaneet kissat pissaamaan pöntöltä.Jannehan joskus onnenarpa ohjelmassakin sanoi että hän päättää mitä Facebook sivuillaan hyväksytään, erikoista sekin ettei palaute kelpaa eikä kaikki ole edes pahoja, muistan kun joku ystävällisesti viesti ettei wc pöntön päällä oleva kissa pissa juttu ole sopiva, Janne suuttui siitä, esti viestjän, otti kyllä pissijutun pois kun huomasi ettei kissa oppinut sitä käyttämään. Aivan turha suuttuilla noin hyvästä neuvosta.
En ole lukenut mutta olisko kateutta kun Katrien sai työpaikan, vain 2h pv., niitä ei paljon ole saatavilla ja luulisi että palkka ok. Muistatteko kun fanit kuorossa väittivät että Jannelle ollaan kateellisia, asiat menikin toisinpäin.Mitä on tämä Katrien haukkuminen tuolla Jannen sivuilla, huh huh
Niinpä! Katrieta saa kyllä haukkua, mennä ihan henkilökohtaisuuksiin asti ja Janne ei tee mitään. Mutta annas olla kun joku sanoo Jannea tekopyhäksi, niin jopas tuo kommentti poistuu alta aikayksikön!Mitä on tämä Katrien haukkuminen tuolla Jannen sivuilla, huh huh
Siis mitä miksei ole? Mulla yhen kaverin kissa oppi pissaamaan wc pönttöön.Miksei ole?? Minulla on monta kaveria jotka ovat opettaneet kissat pissaamaan pöntöltä.
Älä naurata. Te menette vielä enemmän henk kohtaisuuksiin kun haukutte Jannea. Ettekö tajua että mitä täällä kirjoitatte on tekopyhää. Sitä ihan samaa mistä syytätte Jannea.Niinpä! Katrieta saa kyllä haukkua, mennä ihan henkilökohtaisuuksiin asti ja Janne ei tee mitään. Mutta annas olla kun joku sanoo Jannea tekopyhäksi, niin jopas tuo kommentti poistuu alta aikayksikön!
Myönnät siis itsekin, että muita ihmisiä saa vapaasti haukkua Jannen facessa, mutta Jannea ei? Janne, joka julistaa "Ei kiusaamiselle!" sallii Katrien haukkumisen. Ja pösilö itse haukkuu Anne-Marin ja sen puolalaisen....Miksi täällä ainiaasti kummastellaan miksi Janne jättää ne kommentit sinne?? Tiedätte että hän jättää. Olette ihmetelleet tätä täällä nyt tuhannen kommentin verran. Ei se siitä muutu.
Älä lue!Mulle tuli huono olo Jannen ja aivopestyjen faniensa kirjoituksista. Oksettaa! Kuinka voi aikuiset ihmiset olla noin kujalla kuin Janne akkalaumoineen on.....
Taasko tää?? Missä minä myönnän?? Näytä se kohta. Vituska teidän saakelin jankutuksen kanssa.Myönnät siis itsekin, että muita ihmisiä saa vapaasti haukkua Jannen facessa, mutta Jannea ei? Janne, joka julistaa "Ei kiusaamiselle!" sallii Katrien haukkumisen. Ja pösilö itse haukkuu Anne-Marin ja sen puolalaisen....