vierailija
Mä en vaan pysty ymmärtämään miten kukaan voi fanittaa tuollaista ihmistä kuin Janne Antin....
Onko sinulla siis se aivovamma?Myönnät siis itsekin, että muita ihmisiä saa vapaasti haukkua Jannen facessa, mutta Jannea ei? Janne, joka julistaa "Ei kiusaamiselle!" sallii Katrien haukkumisen. Ja pösilö itse haukkuu Anne-Marin ja sen puolalaisen....
Vapaa maa. Ei sun tartte ymmärtää kaikkea.Mä en vaan pysty ymmärtämään miten kukaan voi fanittaa tuollaista ihmistä kuin Janne Antin....
Noh tätä en olekkaan aiemmin lukenut täälläMyönnät siis itsekin, että muita ihmisiä saa vapaasti haukkua Jannen facessa, mutta Jannea ei? Janne, joka julistaa "Ei kiusaamiselle!" sallii Katrien haukkumisen. Ja pösilö itse haukkuu Anne-Marin ja sen puolalaisen....
Botoxia ei laiteta huuliin.Tuo kitkerä eukko joka haukkuu Katrieta tötteröhuuleksi, jolla on lipsahtanut liikaa botoksia huuliin... Oletan että hän on KATEELLINEN Katrielle??! Vai mitä Janne? Fanit??
Noh siinähän sinäkin juuri haukuit. Niin se menee. Et vaan tajua sitä kun oot niin sokeaTuo kitkerä eukko joka haukkuu Katrieta tötteröhuuleksi, jolla on lipsahtanut liikaa botoksia huuliin... Oletan että hän on KATEELLINEN Katrielle??! Vai mitä Janne? Fanit??
Kerro se tuolle kateelliselle eukolle....Botoxia ei laiteta huuliin.
En ole niin kiinnostunut.Kerro se tuolle kateelliselle eukolle....
Noh ainakin jotain vaihtelua sulta nyt mutta älä nyt ala jankkaamaan mafia sanaa koko ajan. Sä kun jäät aina jumiin sanoihin.Voi luoja kun drama queen Janne on taas vauhdissa: (taasko se mafia on tappamassa Jannea )
"Pyydän anteeksi että olen juontanut Onnenarpaa kaikki nämä vuodet! Olen erittäin pahoillani siitä että olen joutunut sanomaan ja tekemään paljon sellaista mitä en olisi halunnut... Olen pahoillani siitä että en ole ollut vahvempi ja taistellut vahvemmin vastaan vääryydet!
Tiedätte hyvin sen että korvaani kerrottiin lähetyksen aikana vaikka ja mitä että tee näin ja noin ja sano näin ja noin... Jos tietäisitte millaisen salassapito sopimuksen olen joutunut allekirjoittamaan ette olisi kovin kateellisia tilanteestani.
Tiedän paljon, mutta en voi kertoa koska sitten joudun maksamaan siitä, isosti. Tai sitten ajattelen että IHAN SAMA, kuollaan me kaikki kuitenkin joskus niin samapa tuo aikani oli tässä, sanon sitten sanottavani ja sen jälkeen katoan kokonaan! Tämä olisi varmaan parasta kaikille..."
Minä kun en ole facessa, hämmästyin jos Janne tälllaista tekstiä kirjoittelee , todella outoa, onnenarvan takiahan sai julkisuutta tv, mitä sitä anteeksi pyytelemään, kellä vaan voi työ loppua, salassapito sopimus pidettävä hänenkin kuten muidenkin. Luulisi jo lopettavan itse puhumisen entisestä työpaikastaan ja keskittyisi nykyisyyteen. Kateellisia Jannelle ei ole varmaan kukaan ollut eikä ol kuoleman vakavaa. Turhaan draamailee.Voi luoja kun drama queen Janne on taas vauhdissa: (taasko se mafia on tappamassa Jannea )
"Pyydän anteeksi että olen juontanut Onnenarpaa kaikki nämä vuodet! Olen erittäin pahoillani siitä että olen joutunut sanomaan ja tekemään paljon sellaista mitä en olisi halunnut... Olen pahoillani siitä että en ole ollut vahvempi ja taistellut vahvemmin vastaan vääryydet!
Tiedätte hyvin sen että korvaani kerrottiin lähetyksen aikana vaikka ja mitä että tee näin ja noin ja sano näin ja noin... Jos tietäisitte millaisen salassapito sopimuksen olen joutunut allekirjoittamaan ette olisi kovin kateellisia tilanteestani.
Tiedän paljon, mutta en voi kertoa koska sitten joudun maksamaan siitä, isosti. Tai sitten ajattelen että IHAN SAMA, kuollaan me kaikki kuitenkin joskus niin samapa tuo aikani oli tässä, sanon sitten sanottavani ja sen jälkeen katoan kokonaan! Tämä olisi varmaan parasta kaikille..."
Samat sanat sulle. Ja kaikille täällä.Ja nyt tekopyhä Janne on julkaissut facessa hyvän keskustelun säännöt... Yksi teeseistä kuuluu näin:
"Älä pilkkaa, ivaa, halvenna, sysää syrjään tai nolaa ketään puheillasi, käytökselläsi tai teoillasi. Pitäydy ulkonäön arvostelusta, juoruilusta ja stereotypioiden ylläpitämisestä."
Voi Janne, Janne. Kun nyt ensin itsekin noudattaisit noita "käytöstapoja"!
Ootpa sinä panostanut huikean paljon tähän mieheen! Jesus Christ !Nyt on viimeiset pari päivää mennyt aika kovaa. Facen jutut on taas aika laidasta laitaan. Mutta tutusti on taas tää vaihe menossa.
Moni kommentoijakin siellä yhtyy haukkumisiiin koskien muita juontajia. Oli noloa mm haukkua Anne-Maria ja se valittaminen, kun ei ole soittanut. Onko hän itse soittanut? Paitsi jos pyytää ja tarvii kantajia tms. Haukkui hyväksikäyttäjäksi. Sen hän osaa itsekin vallan hyvin.
'Ei tarvitse ihmetellä miksi ei tule työtarjouksia muihin tv-ohjelmiin, saati yhteistyökumppaneita hänen kanavalleen.
Kateuskortti kaivettu taas. En ole tippaakaan kateellinen hänelle. Enneminkin hävettää tuollainen toiminta. Odottaa muilta vaikka ja mitä, mutta itse vähät välittää.
Tässä yhtenä päivänä, kun taas haukkui tämän Jacekin. Sai ohjeita korvanappiin. Mistä hän kertoi miten olisi pitänyt siitä itse ohjelmasta puhua. Häntä siis ohjeistettiin mikä on se ohjelman ydin. Työhönopastusta kaikkien vuosien jälkeen. Mut sekin taisi taas olla sitä kiusaamista. Mitä jos uutistelukija alkaisi puhua omasta kesälomastaan?
Miten ei ihminen näe omia virheitä.
Etkö ikinä, siis IKINÄ, ole ottanut mitään kuvaa talteen netiltä?? Älä ees viitti! Nyt olet jo ihan epätoivoinen näiden kanssa. Ja naurettava.Siellähän on kiva kuva omenapiirakasta. Sehän onkin Arlan sivuilta otettu. Hänelle lienee vierasta tekijänoikeus. En usko, että on lupaa kysynyt kuvan käyttämiseen.
Just! Itelläni on puhelin täynnä kuvia. Ja niin on monella muullakin. Jopa minun 82 v äidillä. Tuo tyyppi on ihan ulalla.Etkö ikinä, siis IKINÄ, ole ottanut mitään kuvaa talteen netiltä?? Älä ees viitti! Nyt olet jo ihan epätoivoinen näiden kanssa. Ja naurettava.
Siellähän on kiva kuva omenapiirakasta. Sehän onkin Arlan sivuilta otettu. Hänelle lienee vierasta tekijänoikeus. En usko, että on lupaa kysynyt kuvan käyttämiseen.