K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Saksan festarikeikalle pääsi kuulema eturiviin ihan vaan laahustamalla tunti ennen keikkaa, samoin siellä Bulgariassa. Niin jos on hirveä hinku eturiviin niin matkustakoot festarikeikalle johonkin tuommoiseen maahan jossa faneja ei ole niin paljoa, ei tartte toivoa poikien suosion hiipumista. Jos suosio Suomessa hiipuisi sille tasolle että eturiviin pääsee tolleen niin voin luvata että keikkoja ei silloin tänne enään tule.
 
vierailija
Oli kyllä melkein koominen esitys. Kai kuitenkin olet nähnyt Conorin glitterhaalarin?

Toki :D Sehän kuuluu näillä palstoilla yleissivistykseen!
Ja nyt mun piti googletella toi laulajajuttu ja ilmeisesti sille davidille tapahtui joku onnettomuus viime vuoden alussa ja sille tehtiin leikkauksia ja se tarvitsi paljon lääkkeitä yms, ja vissiin näiden syiden takia se siirtyi sit viisuissa pianon taakse (tai mitä ikinä soittikaan). Vissiin niillä viime kesän joksu-wy keikoilla se kuitenkin jo lauloi, tai ainakin muistan jonkun videon mutta se saattoi olla soundcheckiä.
 
vierailija
Mielestäni aika itsekästä toivoa bändin suosion hiipumista vaan, jotta itse pääsee eturiviin.
Ja siis vaikka heidän suosio hiipuisi, niin ei se tarkoita että eturiviin pääsisi helposti. Ei siihen tarvita kuin 100 superinnokasta jonottajafania, jotka tulee 16 tuntia ennen keikan alkua jonottamaan, niin eturiviin ei ole asiaa, vaikka bändi tekisi 500 hengen pikkukeikan kerran vuodessa.
 
vierailija
Ja siis vaikka heidän suosio hiipuisi, niin ei se tarkoita että eturiviin pääsisi helposti. Ei siihen tarvita kuin 100 superinnokasta jonottajafania, jotka tulee 16 tuntia ennen keikan alkua jonottamaan, niin eturiviin ei ole asiaa, vaikka bändi tekisi 500 hengen pikkukeikan kerran vuodessa.
ei tarvita edes sataa. Eikö eturivi ole heidän lavoilla jotain 15 henkilön luokkaa? ja jos vaikka kaksi eka riviä otetaan pois niin ilman tuntien(?) jonotousta ei ole mahdollista. kun nämä hc fanit vetää aina överiksi :D

Tosin siellä jossain festareilla taisi joku sanoa että pääsi eturiviin ilman jonotusta ja jotain et helpoin eturivi koskaan :D
 
vierailija
ei tarvita edes sataa. Eikö eturivi ole heidän lavoilla jotain 15 henkilön luokkaa? ja jos vaikka kaksi eka riviä otetaan pois niin ilman tuntien(?) jonotousta ei ole mahdollista. kun nämä hc fanit vetää aina överiksi

Tosin siellä jossain festareilla taisi joku sanoa että pääsi eturiviin ilman jonotusta ja jotain et helpoin eturivi koskaan
Sehän tietysti riippuu keikkapaikan koosta, et kuinka paljon eturiviin mahtuu :D
 
vierailija
ei tarvita edes sataa. Eikö eturivi ole heidän lavoilla jotain 15 henkilön luokkaa? ja jos vaikka kaksi eka riviä otetaan pois niin ilman tuntien(?) jonotousta ei ole mahdollista. kun nämä hc fanit vetää aina överiksi :D

Tosin siellä jossain festareilla taisi joku sanoa että pääsi eturiviin ilman jonotusta ja jotain et helpoin eturivi koskaan :D
Mulla on ollut kyllä ihan mieletön mäihä. Oon tällanen mukavuudenhaluinen keski-ikäinen täti, joka ei ihan hirveän pitkään jaksa seisoskella, ja silti oon päässyt ihan eturiviin kolmesti ja muutkin keikkakokemukset on ihan siitä läheltä, korkeintaan parin kolmen ihmisen takaa. No, Kultsa kakkosella olin selvästi kauempana, varmaan jossain kuudennessa rivissä (vaikea sanoa kun ei ne nyt varsinaisesti rivejä ole). Logomossa olin myös ensin ehkä metrin päässä eturivistä, mutta ihmismassa liikutti mua sillä tavalla, että olin lopulta niin lähellä eturiviä että ylsin ottamaan kaiteesta tukea kun kyykistyttiin carpe diemissä :D Jälkikäteen vasta tajusin kuinka älyttömästi siellä oli porukkaa, en käsitä miten onnistuin alun alkaenkaan pääsemään niin lähelle! Nyt sys-kiertueella oli toki ee-liput apuna joillakin keikoilla, mutta eipä niilläkään kaikki tietenkään päässeet ihan eteen, vaikka hyvät paikat saikin. Eikä mulla toki ollutkaan aina ee-lippua.
 
vierailija
ei tarvita edes sataa. Eikö eturivi ole heidän lavoilla jotain 15 henkilön luokkaa? ja jos vaikka kaksi eka riviä otetaan pois niin ilman tuntien(?) jonotousta ei ole mahdollista. kun nämä hc fanit vetää aina överiksi

Tosin siellä jossain festareilla taisi joku sanoa että pääsi eturiviin ilman jonotusta ja jotain et helpoin eturivi koskaan
No kuka sanoo, että hc-fanit ovat mukana loppumattomiin. Osa heistä voi hyvinkin vaihtaa fandomia. Ja toivottavasti vaihtaakin ennen itseäni :D
 
vierailija
Mulla on ollut kyllä ihan mieletön mäihä. Oon tällanen mukavuudenhaluinen keski-ikäinen täti, joka ei ihan hirveän pitkään jaksa seisoskella, ja silti oon päässyt ihan eturiviin kolmesti ja muutkin keikkakokemukset on ihan siitä läheltä, korkeintaan parin kolmen ihmisen takaa. No, Kultsa kakkosella olin selvästi kauempana, varmaan jossain kuudennessa rivissä (vaikea sanoa kun ei ne nyt varsinaisesti rivejä ole). Logomossa olin myös ensin ehkä metrin päässä eturivistä, mutta ihmismassa liikutti mua sillä tavalla, että olin lopulta niin lähellä eturiviä että ylsin ottamaan kaiteesta tukea kun kyykistyttiin carpe diemissä :D Jälkikäteen vasta tajusin kuinka älyttömästi siellä oli porukkaa, en käsitä miten onnistuin alun alkaenkaan pääsemään niin lähelle! Nyt sys-kiertueella oli toki ee-liput apuna joillakin keikoilla, mutta eipä niilläkään kaikki tietenkään päässeet ihan eteen, vaikka hyvät paikat saikin. Eikä mulla toki ollutkaan aina ee-lippua.
Siis pääsitkö ihan jonottomatta? miten ? :D
 
vierailija
Mutta uusia hc-faneja voi tulla tilalle. Tietyt bändit vaan vetää aina omistautunutta porukkaa vaikka olisi pienempi bändi kyseessä.
En näe kans että hc fanitus loppuu joidenkin osalta vielä vuosiin ja niitä on ollut joka keikkapaikalla se joitain kymmeniä vähintään mikä yleensä tarkottaa, ettei ihan eturiviin ole asiaa jos ei jaksa jonottaa :/
 
vierailija
Se ois ollut tyhmää, ei ihme ettei haluttu. Kuka kääntää biisejä noin? CD sloveniaksi ei toiminut IMO ja vaikee kuvitella että slo biisit ois toiminut enkuksi.
Häh, Carpe Diem on alunperin tehty sloveniaksi ja todellakin toimi. Heidän kuunnelluin biisinsä. Se käännettiin englanniksi mutta fanit ovat tykänneet enemmän alkuperäisestä. Novi valista on tehty myös englanninkielinen versio Elvis Costellon kanssa. Vaikuttaa että täällä arvioi asioita tyypit jotka ei tiedä edes perusasioita.
 
vierailija
Siis pääsitkö ihan jonottomatta? miten ?
Siis toki olen jonottanut silleen perinteisesti eli olen jossain vaiheessa tullut jonoon :D mutta en siis ole saanut edes mitään numeroita kuin vissiin kerran, kun oon usein ehtinyt vasta niin myöhään paikalle. Tampereella älysin sentään hakea keikkapaikan oman numerolapun, mutta sekin oli joku 90+ eli en edes kuvitellut pääseväni kovin eteen, kun tiesin että lava on suht kapea. Mutta niin vaan olin sielläkin ihan lähellä (tosin krisin puolella eli en nähnyt siitä sitä kuuluisaa kenkäepisodia). Ruisrockissa pääsin ihan eteen, mutta siellä nyt olikin tilaa vaikka kuinka monelle, samoin Kultsa ykköselle ja Riikaan, mutta niihin mulla oli ee. Mulla oli ee myös parille muulle keikalle, ja niissä olin sit siinä tokassa rivissä. Oon kyllä päässyt tosi hyville paikoille aivan äärimmäisen vähäisellä panostuksella. Ihan hirveä mäihä, kun yhteensä 9 kertaa oon ne nähnyt, ja esim tavastialle pääsin lähtemään kotikaupungista vasta töitten jälkeen (moottoritie oli todellakin kuuma kyllä silloin).
 
vierailija
Siis toki olen jonottanut silleen perinteisesti eli olen jossain vaiheessa tullut jonoon mutta en siis ole saanut edes mitään numeroita kuin vissiin kerran, kun oon usein ehtinyt vasta niin myöhään paikalle. Tampereella älysin sentään hakea keikkapaikan oman numerolapun, mutta sekin oli joku 90+ eli en edes kuvitellut pääseväni kovin eteen, kun tiesin että lava on suht kapea. Mutta niin vaan olin sielläkin ihan lähellä (tosin krisin puolella eli en nähnyt siitä sitä kuuluisaa kenkäepisodia). Ruisrockissa pääsin ihan eteen, mutta siellä nyt olikin tilaa vaikka kuinka monelle, samoin Kultsa ykköselle ja Riikaan, mutta niihin mulla oli ee. Mulla oli ee myös parille muulle keikalle, ja niissä olin sit siinä tokassa rivissä. Oon kyllä päässyt tosi hyville paikoille aivan äärimmäisen vähäisellä panostuksella. Ihan hirveä mäihä, kun yhteensä 9 kertaa oon ne nähnyt, ja esim tavastialle pääsin lähtemään kotikaupungista vasta töitten jälkeen (moottoritie oli todellakin kuuma kyllä silloin).
Mä jonotin Tampereen keikalle vaan puol tuntii ilman numeroa ja pääsin silti tosi lähelle lavaa kun niin pieni paikka se oli :D
 

Yhteistyössä