K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vielä noista luvuista, niin Suomessa ne näyttää laskeneen tosi selvästi. En nyt muista missä näki ne koko maan luvut, mutta Spotifyssa niissä eniten kuuntelevissa kaupungeissa Helsinki on enää 11 511, Ljubljana on mennyt kirkkaasti ohi, siellä on pitkään ollut se n. 14t. Eikö Helsinki ollut joskus ainakin 19t vai muistanko väärin?
 
vierailija
Vielä noista luvuista, niin Suomessa ne näyttää laskeneen tosi selvästi. En nyt muista missä näki ne koko maan luvut, mutta Spotifyssa niissä eniten kuuntelevissa kaupungeissa Helsinki on enää 11 511, Ljubljana on mennyt kirkkaasti ohi, siellä on pitkään ollut se n. 14t. Eikö Helsinki ollut joskus ainakin 19t vai muistanko väärin?
Viisujen aikaan Helsingissä oli noin 19 tuhatta mutta sen jälkeen noin 14-16 tuhannen paikkeilla
 
vierailija
Hei mä olen täällä ekaa kertaa. Vauvalla ja puutarhassa siis alusta asti ollut mukana, mut tänne en ollut vielä uskaltautunut.

Olisin kysynyt teiltä shippiin pettyneiltä, että mihin yksittäiseen tapahtumaan shippi sun kohdalla jäi? Ja kumpaan osapuoleen petyit, ja miksi?
Tästä on keskusteltu useampaan otteeseen täällä ja taitaa olla vähemmistö joka olisi shippiiin pettynyt. Täällä ollaan monesta syystä. Jotkut shippaa yhä mutta muukin elämä kiinnostaa, jotkut eivät ole shipanneetkaan ja moni on vaan pettynyt vauvan sääntö ynnä muuhun jankkaukseen ja yleiseen menoon ja siksi vaihtaneet palstaa. Itsekkään en ole pettynyt shippiin tai k tai b.
 
vierailija
Oi hyvä luoja sentään. Sit pitää silti tulla tänne uskontunnustusta tuomaan. Vähän niinku jehovatkoputtelee ovelle.
Siis mun puolesta ihmiset saa leikkiä ja mielikuvitella, mutta pysykää nyt hyvät ihmiset kaukana todellisista ihmisistä sitten. Älkää esittäkö totuutena noita teidän harhaluulojanne mm. Kn puolisosta ja heidän suhteestaan. Ihan sairasta meininkiä.
Sinäkö sitten tiedät totuuden heistä ja heidän suhteestaan? Tuskin.

Niin usein palstoilla saa lukea ällösiirappisia hehkutuksia ja kuvitelmia K:n parisuhteen laadusta, että välillä on tervetullutta nähdä vastaavia kuvitelmia toiseltakin laidalta. Kukaanhan meistä ei oikeasti tiedä heidän suhteensa laadusta mitään.



Ei millään saanut lainattua, joten kopioin.
Olet nyt sekoittanut asioita. Ällösiirappiset hehkutukset ja kuvitelmat liittyvät shippaukseen. K:n todellisesta elämänkumppanista ja heidän suhteestaan olen nähnyt enimmäkseen ala-arvoista haukkumista. Sentään jonkun verran on porukkaa yrittänyt takoa järkeä näille panettelijoille.
Tietenkään kukaan ei tiedä heidän elämästään, eikä asia meille kuulukaan. Totuus on kuitenkin se, että suhde on kestänyt aikamoista myllytystä pari vuotta. Se kyllä kertoo jotain myös meille ulkopuolisille. Ja jos K on itse esim. kertonut, mitä asioita ihmisissä arvostaa ja on nähty miten hän toimii eri tilanteissa, niin voidaan laskea yksplusyks ja tehdä sellainen johtopäätös , että heillä on asiat ihan hyvin.
 
vierailija
Sinäkö sitten tiedät totuuden heistä ja heidän suhteestaan? Tuskin.

Niin usein palstoilla saa lukea ällösiirappisia hehkutuksia ja kuvitelmia K:n parisuhteen laadusta, että välillä on tervetullutta nähdä vastaavia kuvitelmia toiseltakin laidalta. Kukaanhan meistä ei oikeasti tiedä heidän suhteensa laadusta mitään.



Ei millään saanut lainattua, joten kopioin.
Olet nyt sekoittanut asioita. Ällösiirappiset hehkutukset ja kuvitelmat liittyvät shippaukseen. K:n todellisesta elämänkumppanista ja heidän suhteestaan olen nähnyt enimmäkseen ala-arvoista haukkumista. Sentään jonkun verran on porukkaa yrittänyt takoa järkeä näille panettelijoille.
Tietenkään kukaan ei tiedä heidän elämästään, eikä asia meille kuulukaan. Totuus on kuitenkin se, että suhde on kestänyt aikamoista myllytystä pari vuotta. Se kyllä kertoo jotain myös meille ulkopuolisille. Ja jos K on itse esim. kertonut, mitä asioita ihmisissä arvostaa ja on nähty miten hän toimii eri tilanteissa, niin voidaan laskea yksplusyks ja tehdä sellainen johtopäätös , että heillä on asiat ihan hyvin.
Kyllähän täällä tasaisin väliajoin joku kirjoittaa makeilevin sanakääntein miten rakastunut K on tyttöystäväänsä ja miten näkee vain tämän ja blaablaa. Pointti varmaan oli että ei kukaan voi myöskään tätä tietää. Ihan yhtä epäasiallisia ovat arvailut molempiin suuntiin suhteen tilasta.
 
vierailija
Kyllähän täällä tasaisin väliajoin joku kirjoittaa makeilevin sanakääntein miten rakastunut K on tyttöystäväänsä ja miten näkee vain tämän ja blaablaa. Pointti varmaan oli että ei kukaan voi myöskään tätä tietää. Ihan yhtä epäasiallisia ovat arvailut molempiin suuntiin suhteen tilasta.
Jaa, itse en ole nähnyt tuollaista keskustelunaloitusta. Muutama tuon suuntainen viesti on saattanut kyllä tulla vastaväitteenä niihin hirveisiin viesteihin, joissa kyseinen ihminen ja K on haukuttu pataluhaksi ja heidän suhteensa laatu on kyseenalaistettu.

Mun mielestä asia ei mitenkään meille kuulu ja siitä puhumisen voisi lopettaa.
 
vierailija
Jaa, itse en ole nähnyt tuollaista keskustelunaloitusta. Muutama tuon suuntainen viesti on saattanut kyllä tulla vastaväitteenä niihin hirveisiin viesteihin, joissa kyseinen ihminen ja K on haukuttu pataluhaksi ja heidän suhteensa laatu on kyseenalaistettu.

Mun mielestä asia ei mitenkään meille kuulu ja siitä puhumisen voisi lopettaa.
No mutta ei se ole vastaväitteenäkään ok. Jos halutaan että ei tehdä negatiivisia oletuksia kyseisestä henkilöstä ja suhteen tilasta niin sitten on turha tehdä myös positiivisiakaan oletuksia.
 
vierailija
Kyllähän täällä tasaisin väliajoin joku kirjoittaa makeilevin sanakääntein miten rakastunut K on tyttöystäväänsä ja miten näkee vain tämän ja blaablaa. Pointti varmaan oli että ei kukaan voi myöskään tätä tietää. Ihan yhtä epäasiallisia ovat arvailut molempiin suuntiin suhteen tilasta.
Juuri tätä tarkoitin. Hassu ajatus, että nuo makeilevat hehkutukset liittyisivät shippaukseen, kun kyse on K:n ja avopuolisonsa suhteen tilaan liittyvästä viestinnästä. Toki niillä hehkutuksilla voi olla tarkoituksena shippaajien härkkiminen, ja usein niiden yhteydessä onkin korostettu "varmaa tietoa", että K on hetero. Niitä on usein nähty heti sen jälkeen, kun on saatu uutta materiaalia K:n ja B:n kohtaamisista.
 
vierailija
No mutta ei se ole vastaväitteenäkään ok. Jos halutaan että ei tehdä negatiivisia oletuksia kyseisestä henkilöstä ja suhteen tilasta niin sitten on turha tehdä myös positiivisiakaan oletuksia.
Siis haloo. Pitäisikö vain seurata, miten palsta täyttyy panettelusta ja nimittelystä? Niitä nimittäin tulee tänne ja muille palstoille todellakin säännöllisesti. Jos joku noihin kammotuksiin heittää vastaväitteenä muuta, kannattaa vain sietää se.
 
vierailija
Siis haloo. Pitäisikö vain seurata, miten palsta täyttyy panettelusta ja nimittelystä? Niitä nimittäin tulee tänne ja muille palstoille todellakin säännöllisesti. Jos joku noihin kammotuksiin heittää vastaväitteenä muuta, kannattaa vain sietää se.
Tämä. Mä en vaan ymmärrä mikä tarve (oletettavasti) aikuisilla ihmisillä on haukkua tuntemattoman ihmisen vielä tuntemattomampaa tyttöystävää.
 
vierailija
Siis haloo. Pitäisikö vain seurata, miten palsta täyttyy panettelusta ja nimittelystä? Niitä nimittäin tulee tänne ja muille palstoille todellakin säännöllisesti. Jos joku noihin kammotuksiin heittää vastaväitteenä muuta, kannattaa vain sietää se.
Mitäs, jos kuitenkin pysyttäisiin asialinjalla, eikä lähdettäisi sepittämään kuvitteellisia tarinoita? Eikä tosiaankaan ole vain kyse vastaväitteistä panettelulle, vaan niitä hehkutuksia on nähty esim. Vauvalla juuri niissä yhteyksissä, kun muut ovat ihastelleet K:n ja B:n yhteisesiintymisiä ja lämpimiä välejä. Kukaan muu ei ole silloin gf:ää maininnut, mutta sitten tulee joku provosoimaan keksityillä kuvauksilla siitä, mitä ihanuuksia K:n hotellihuoneessa odottaa.
 
vierailija
Tämä. Mä en vaan ymmärrä mikä tarve (oletettavasti) aikuisilla ihmisillä on haukkua tuntemattoman ihmisen vielä tuntemattomampaa tyttöystävää.
Tosin jotkut on täällä niin herkkänahkaisia, että ihan mikä asia vaan joka hiukankin kritisoi rakasta Jereä ja hänen lähipiiriään, niin hyökkäys alkaa heti.

Ja ei, en tarkoita ulkonäön haukkumisen hyväksyntää tai rasistisia kommentteja. Ne ovat asiattomia.
 
vierailija
Mitäs, jos kuitenkin pysyttäisiin asialinjalla, eikä lähdettäisi sepittämään kuvitteellisia tarinoita? Eikä tosiaankaan ole vain kyse vastaväitteistä panettelulle, vaan niitä hehkutuksia on nähty esim. Vauvalla juuri niissä yhteyksissä, kun muut ovat ihastelleet K:n ja B:n yhteisesiintymisiä ja lämpimiä välejä. Kukaan muu ei ole silloin gf:ää maininnut, mutta sitten tulee joku provosoimaan keksityillä kuvauksilla siitä, mitä ihanuuksia K:n hotellihuoneessa odottaa.

Kannattaisiko ne provot nyt sitten vain ohittaa? Näitä trolleja on joka palstalla ja osa on mukana vain kiusanteossa. Kyse ei ole välttämättä kenestäkään fanista edes.

Tää keskustelu ajautui muutenkin jo ihan ihme raiteille. Mutta ihan ohiksena vielä:
ehkä shippaajatkin voisi olla sepittämättä kuvitteellisia tarinoita? Mulle on sinänsä kyllä ihan samantekevä koko shippi. Itse näen ystävyyttä ja sitä on ollut kiva seurata. En kuitenkaan voi sietää kummankaan osapuolen, saati heidän lähipiirinsä haukkumista.
 
vierailija
Vielä noista luvuista, niin Suomessa ne näyttää laskeneen tosi selvästi. En nyt muista missä näki ne koko maan luvut, mutta Spotifyssa niissä eniten kuuntelevissa kaupungeissa Helsinki on enää 11 511, Ljubljana on mennyt kirkkaasti ohi, siellä on pitkään ollut se n. 14t. Eikö Helsinki ollut joskus ainakin 19t vai muistanko väärin?
Kiva että joku kertoo kaupunkikohtaisia lukuja. Itse en niitä löytänyt, ehkä mulla ei ole kaikkia oikeuksia.
 
vierailija
Joksuthan on sanoneet, että kirjoittavat biisit, sillä kielellä, mikä sillä hetkellä tuntuu luontevalta. EW oli luontevaa kirjoittaa englanniksi ja esim SBJ Serbiaksi. Joksut tuskin ajattelevat enää sitä, millä kielellä saisi enemmän kuuntelijoita, vaikka ennen ehkä ajattelivatkin kun rupesivat englannin kielistä albumia suunnittelemaan. He kirjoittavat sillä, mikä heistä tuntuu sillä hetkellä hyvältä
 

Yhteistyössä