K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko teillä noin vähän muuta elämää, että jonkun yksityishenkilön insta aiheuttaa tuollaisen anaaliärsytyksen. Älkää katsoko niitä kuvia, jos on noin kamalaa.
Samanlaisia ig-tilejä on muitakin. Ei tarvitse niitä seurata, jos ei tyylistä tykkää tai ko henkilön ratkaisuja hyväksy. Simple as that. Musta on vielä idioottimaisempaa rääpiä näitä perhekuvia yms. anonyymipalstalla.
 
vierailija
Onko teillä noin vähän muuta elämää, että jonkun yksityishenkilön insta aiheuttaa tuollaisen anaaliärsytyksen. Älkää katsoko niitä kuvia, jos on noin kamalaa.
Samanlaisia ig-tilejä on muitakin. Ei tarvitse niitä seurata, jos ei tyylistä tykkää tai ko henkilön ratkaisuja hyväksy. Simple as that. Musta on vielä idioottimaisempaa rääpiä näitä perhekuvia yms. anonyymipalstalla.
Mä katson kun siellä on joskus K tms.. Ei sillä että ne muutkaan varsinaisesti ärsyttäisi.
 
vierailija
Onko teillä noin vähän muuta elämää, että jonkun yksityishenkilön insta aiheuttaa tuollaisen anaaliärsytyksen. Älkää katsoko niitä kuvia, jos on noin kamalaa.
Samanlaisia ig-tilejä on muitakin. Ei tarvitse niitä seurata, jos ei tyylistä tykkää tai ko henkilön ratkaisuja hyväksy. Simple as that. Musta on vielä idioottimaisempaa rääpiä näitä perhekuvia yms. anonyymipalstalla.
Osuiko omaan nilkkaan?
 
vierailija
Kyllä se niin on, että jos haluaa niittää suosiota somevaikuttajana, niin pitää kestää myös negatiivinen palaute. Ja anopalsta on nimenomaan oikea paikka näille kommenteille. En ole hänen inboksissa tai kommenteissa haukkumassa.
 
vierailija
Hei mä olen täällä ekaa kertaa. Vauvalla ja puutarhassa siis alusta asti ollut mukana, mut tänne en ollut vielä uskaltautunut.

Olisin kysynyt teiltä shippiin pettyneiltä, että mihin yksittäiseen tapahtumaan shippi sun kohdalla jäi? Ja kumpaan osapuoleen petyit, ja miksi?
 
vierailija
Olipa huono arvaus. Mun lapset on jo aikuisia eli taidan olla ns kypsää kamaa tietyssä mielessä. Pidän itseäni kyllä myös henkisesti kypsänä ja tällainen anonyymi juoruilu ja ihmisten haukkuminen on vain vastenmielistä.
Mun mielestä taas on vastenmielistä h uor ATA lasten yksityisyyden kustannuksella. Ja saisi itse asiassa olla rikos.
 
vierailija
Mun mielestä taas on vastenmielistä h uor ATA lasten yksityisyyden kustannuksella. Ja saisi itse asiassa olla rikos.
Älä ulise tällä julkisella kaikille avoimella palstalla kuitenkaan. Jos tuo asia on sulle tärkeä, tee jotain järkeävää sen eteen . Jos jatkat meuhkaamista tuohon tyyliin, taidat itse pian syyllistyä rikokseen loukkaamalla toisen kunnia.
 
vierailija
Älä ulise tällä julkisella kaikille avoimella palstalla kuitenkaan. Jos tuo asia on sulle tärkeä, tee jotain järkeävää sen eteen . Jos jatkat meuhkaamista tuohon tyyliin, taidat itse pian syyllistyä rikokseen loukkaamalla toisen kunnia.
Joojoo. Sovitaan sitten niin. Silti paheksun ja ulisen aivan niin paljon kuin lystään. Sinähän tähän tartuit ja aloit meuhkaamaan.
 

Yhteistyössä