vierailija
Ja kaikki on muovia.Ok Nyt tajusin. Kaikki kuvataan ja kerrotaan.
Plastika indeed.
Ja kaikki on muovia.Ok Nyt tajusin. Kaikki kuvataan ja kerrotaan.
Kyllä kuuluu, rouva ihan itse jakaa ja kerjää huomiota.Ei kuulu teille, kateellisia olette tälle ihanalle perheelle.
Se oli ironiaa ja jatkoa tuolle edelliselle. B tulevien biisienkin sanoituksia tulkitaan joissain piireissä K liittyviksi niin pitkään kun lauluja väsää.Hyvä iltasatu
Ei ole sattumaa. K haluaa näin järjestää näitä vahinkolaukauksia. Ei lopu kirjoitukset ja stalkkaaminen.Jossain tämänpäiväisissä kommenteissa on linkki Seuran juttuun johon K ja NM ovat sattuneet samaan kuvaan.
Kyllähän se siinä mielessä kuuluu ja näkyy kun niitä stooreja kerran katselemme.Ei kuulu teille, kateellisia olette tälle ihanalle perheelle.
Kaikkihan uudet onkin liittyneet K, ihana rakastunut Bojan.Se oli ironiaa ja jatkoa tuolle edelliselle. B tulevien biisienkin sanoituksia tulkitaan joissain piireissä K liittyviksi niin pitkään kun lauluja väsää.
Ihan itse se tuuttaa muovista kontenttia eetteriin. Myönnän, olen kateellinen siitä että tyyppi on löytänyt jostain ihan aitoa anavaria, josta ei (vielä?) ole tullut näkyviä haittavaikutuksia.Ei kuulu teille, kateellisia olette tälle ihanalle perheelle.
No sepä se. Sinkku lypsylehmä tuottaa parhaiten viihdemaailmassa, myös ammatikseen siivellä eläjälleMinkä työn, K siivellä elää?
Ei ole pakko katsella, itse luovuin ig:stä tehkää perässä.Kyllähän se siinä mielessä kuuluu ja näkyy kun niitä stooreja kerran katselemme.
Mä katson kun siellä on joskus K tms.. Ei sillä että ne muutkaan varsinaisesti ärsyttäisi.Onko teillä noin vähän muuta elämää, että jonkun yksityishenkilön insta aiheuttaa tuollaisen anaaliärsytyksen. Älkää katsoko niitä kuvia, jos on noin kamalaa.
Samanlaisia ig-tilejä on muitakin. Ei tarvitse niitä seurata, jos ei tyylistä tykkää tai ko henkilön ratkaisuja hyväksy. Simple as that. Musta on vielä idioottimaisempaa rääpiä näitä perhekuvia yms. anonyymipalstalla.
Osuiko omaan nilkkaan?Onko teillä noin vähän muuta elämää, että jonkun yksityishenkilön insta aiheuttaa tuollaisen anaaliärsytyksen. Älkää katsoko niitä kuvia, jos on noin kamalaa.
Samanlaisia ig-tilejä on muitakin. Ei tarvitse niitä seurata, jos ei tyylistä tykkää tai ko henkilön ratkaisuja hyväksy. Simple as that. Musta on vielä idioottimaisempaa rääpiä näitä perhekuvia yms. anonyymipalstalla.
Ei käy, haluan nähdä K.Ei ole pakko katsella, itse luovuin ig:stä tehkää perässä.
Ja trolli jatkaa. Hohhoijaa.Ei ole sattumaa. K haluaa näin järjestää näitä vahinkolaukauksia. Ei lopu kirjoitukset ja stalkkaaminen.
Olipa huono arvaus. Mun lapset on jo aikuisia eli taidan olla ns kypsää kamaa tietyssä mielessä. Pidän itseäni kyllä myös henkisesti kypsänä ja tällainen anonyymi juoruilu ja ihmisten haukkuminen on vain vastenmielistä.Osuiko omaan nilkkaan?
Insta navi on keksitty, selaimella pääsee ja voi katsoa Tumblr ja X?Ei käy, haluan nähdä K.
Älä katso.Kyllähän se siinä mielessä kuuluu ja näkyy kun niitä stooreja kerran katselemme.
Mun mielestä taas on vastenmielistä h uor ATA lasten yksityisyyden kustannuksella. Ja saisi itse asiassa olla rikos.Olipa huono arvaus. Mun lapset on jo aikuisia eli taidan olla ns kypsää kamaa tietyssä mielessä. Pidän itseäni kyllä myös henkisesti kypsänä ja tällainen anonyymi juoruilu ja ihmisten haukkuminen on vain vastenmielistä.
Jatkat vaan. Olet vain kateellinen ja katkera. En jaksa toistaa noita jo aiemmin tänä iltana kirjoitettuja juttuja. Selaahan taaksepäin.No sepä se. Sinkku lypsylehmä tuottaa parhaiten viihdemaailmassa, myös ammatikseen siivellä eläjälle
Älä ulise tällä julkisella kaikille avoimella palstalla kuitenkaan. Jos tuo asia on sulle tärkeä, tee jotain järkeävää sen eteen . Jos jatkat meuhkaamista tuohon tyyliin, taidat itse pian syyllistyä rikokseen loukkaamalla toisen kunnia.Mun mielestä taas on vastenmielistä h uor ATA lasten yksityisyyden kustannuksella. Ja saisi itse asiassa olla rikos.
Joojoo. Sovitaan sitten niin. Silti paheksun ja ulisen aivan niin paljon kuin lystään. Sinähän tähän tartuit ja aloit meuhkaamaan.Älä ulise tällä julkisella kaikille avoimella palstalla kuitenkaan. Jos tuo asia on sulle tärkeä, tee jotain järkeävää sen eteen . Jos jatkat meuhkaamista tuohon tyyliin, taidat itse pian syyllistyä rikokseen loukkaamalla toisen kunnia.