Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
noh, ihan sama minulle uskotko vai etkö mutta näin se vaan on. Janne sai muutenkin töissä erityiskohtelua ja oli aikamoinen diiva. Ja niin kovasti teki asiaa siitä mitä ohjaaja hänelle on sanonut mutta nyt itse haukkuu muita juontajia yleisesti somessa. On kyllä ihmisillä niiin väärä kuva kyseisestä tyypistä että… pahin kiusaaja on hän itse
Vai niin. Mielenkiintoista että sä sitten tuppisuuna vaan ottaisit vastaan jonkun pomon tai kenenkä vaan ihmisen sontaa erityisesti töissä. No jopas olet erikoinen.
 
vierailija
Kaikki? KAIKKI? Koko maailma? Kaikki Suomessa? Vai n 20 Jannen vihaajaa? Älä yleistä. Sinä myöskin olet haukkunut ja kiusannut. Täällä mutta myös muuten elämäsi aikana. Että älä viitti olla tuollainen marttyyri ja uhri.

Enpä kylläkään Ole yhtään haukkunut enkä kiusannut
Miksi ihmeessä niin tekisin??
Olet kyllä taas erehtynyt henkilöstä ja se ei ole ekakerta kun erehdyt ja haukut väärää henkilöä..
 
vierailija
Enpä kylläkään Ole yhtään haukkunut enkä kiusannut
Miksi ihmeessä niin tekisin??
Olet kyllä taas erehtynyt henkilöstä ja se ei ole ekakerta kun erehdyt ja haukut väärää henkilöä..
Niinkö se sitten on että kaikki maapallolla tietävät kuka ja mikä Janne on? Tuo tuossa on juuri haukkumista kun kirjoitat että kaikki tietää Janne on kiusaaja. Eikö teillä järki leikkaa ollenkaan?? Ei voi sanoa kaikki ja aina ja jokainen… kun se ei ole totta.
 
vierailija
Ihmiset täällä on delulu 😂. Monta tuhatta kommenttia jostain miehestä josta kukaan kommenttien perusteella ei edes tykkää. Mutta kovin ovat kiinnostuneita kaikesta mitä hän tekee. Se mies on The Boss!
 
vierailija
noh, ihan sama minulle uskotko vai etkö mutta näin se vaan on. Janne sai muutenkin töissä erityiskohtelua ja oli aikamoinen diiva. Ja niin kovasti teki asiaa siitä mitä ohjaaja hänelle on sanonut mutta nyt itse haukkuu muita juontajia yleisesti somessa. On kyllä ihmisillä niiin väärä kuva kyseisestä tyypistä että… pahin kiusaaja on hän itse
Ihmiset jotka sanoo ”ihan sama uskotko vai et” ovat ne joilla ei ole antaa mitään konkreettista näyttöä tai tietoa miksi tietävät jonkun asian toisesta ihmisestä.
 
vierailija
Sinä haluat draamaa. Miksi muuten kirjoittelet täällä aina kieli suupielessä miten kamala Janne mielestäsi on vaikket edes tunne miestä?

Voit kyllä lopettaa jo sen valehtelun
En ole täällä mitään kirjoittanut että Janne olisi kamala!
Todella ärsyttävä ihminen Kyllä on mutta en ole kirjoittanut että olisi kamala joku muu on voinutkin kirjoittaa ja nyt erehdy kyllä henkilöstä.
Se että olen ennen asunut samassa kylässä ja kaupungissa Jannen kanssa ja nähnyt päivittäin niin kyllä riitti
 
vierailija
Vaikka Janne ei olisikaan oikeasti tehnyt niin useasti on uhkaillut tekevänsä milloin mistäkin syystä
Ei se rikosilmoituksella uhkailukaan ole kovin fiksua.
On se musta tehny pari vuotta sit, ku arvostelin sen hoitolaa. Asia ei tietenkää edenny mihinkää. Poliisi soitti ja kyseli et mikä juttu tää on, ja mä vaan sanoin, et kerroin faces vaan oman mielipiteeni.
 
vierailija
Ihmisten ei pitäis heitellä mitään kiviä lasitaloissa. Olen lukenut hyvin monia tavallisten talliaisten some sivuja, joissa ne haukkuu muita ihmisiä, työkavereista alkaen. Varmasti täälläkin on ihmisiä jotka syyllistyvät siihen että kirjoittavat negaa ihmisistä omilla sivuillaan aina välillä. Jollet itse ole täydellinen, ja et ole, ei paljon ole varaa haukkua muitakaan. Vaikka joku onkin nk julkkis, ei se tarkoita että siihen on vapaalippu haukkumiseen ja trollaamiseen.
 
vierailija
Mä rupesin miettimään tuota Jannen "ravintola"bisnestä.. Kun nyt hän tarjoaa jo lounas- tai illallismahdollisuutta edulliseen hintaan joko 49€ tai 69€.... Niin mitäs mieltä viranomaiset on tuollaisesta kotiravintolasta...? Luin että pop up- ravintolaa saa pitää max. 12 päivää vuodessa..... Mutta Janne selkeästi kuvittelee että tuo "ravintola" korvaisi nyt hänen Onnenarpa- tulonsa... Elintarvikevalvontaviranomainen voi olla hyvinkin kiinnostunut, jos Tapanilassa aletaan pitämään "ammattimaista ravintolaa" ihan vakituiseen.......
 
vierailija
Mä rupesin miettimään tuota Jannen "ravintola"bisnestä.. Kun nyt hän tarjoaa jo lounas- tai illallismahdollisuutta edulliseen hintaan joko 49€ tai 69€.... Niin mitäs mieltä viranomaiset on tuollaisesta kotiravintolasta...? Luin että pop up- ravintolaa saa pitää max. 12 päivää vuodessa..... Mutta Janne selkeästi kuvittelee että tuo "ravintola" korvaisi nyt hänen Onnenarpa- tulonsa... Elintarvikevalvontaviranomainen voi olla hyvinkin kiinnostunut, jos Tapanilassa aletaan pitämään "ammattimaista ravintolaa" ihan vakituiseen.......
Ja eiku ilmoittamaan ja antamaan ilmi! Eiks se oo sun pointti tuossa kommentissa? Hop hop!
 
vierailija
Ihmisten ei pitäis heitellä mitään kiviä lasitaloissa. Olen lukenut hyvin monia tavallisten talliaisten some sivuja, joissa ne haukkuu muita ihmisiä, työkavereista alkaen. Varmasti täälläkin on ihmisiä jotka syyllistyvät siihen että kirjoittavat negaa ihmisistä omilla sivuillaan aina välillä. Jollet itse ole täydellinen, ja et ole, ei paljon ole varaa haukkua muitakaan. Vaikka joku onkin nk julkkis, ei se tarkoita että siihen on vapaalippu haukkumiseen ja trollaamiseen.
Miten sä et nyt taas vaan tajua...... 🤦 Kun tässä koko hommassa on nyt kyse siitä, että Janne Antin itse profiloituu ihmiseksi joka ei (muka) kiusaa eikä hauku ketään! Hän julistaa "Ei kiusaamiselle!", lässyttää että hän on erittäin allerginen kaikelle negativisuudelle ja hän poistaa kaikki vähänkin negativiset kommentit ja blokkaa käyttäjän. Ja hänen aivopesty fanilaumansa komppaa mukana että joo, ei muka saa haukkua eikä kiusata ja lässyn lää.... Ja sitten kuitenkin tämä sama kyseinen herra kera fanilaumansa kuitenkin haukkuu muita ihmisiä julkisesti somessa!!! Tätä "Jasekia" joku Janne-fani kutsui hienosti ihmissaastaksi. MINÄ EN OLE KOSKAAN julistanut EI KIUSAAMISELLE enkä leikkinyt mitään laupias samarialaista. SIINÄ ON SE ERO minun ja Jannen välillä!!!!! Minä en edes väitä ettenkö muka joskus haukkuisi jotain tai puhuisi negatiivisesti jostain henkilöstä! Janne taas esittää olevansa niin kiltti, herttainen, sydämellinen mies, mutta aivan samalla lailla hän puhuu ihmisistä paskaa!!!!!!
 
vierailija
Miten sä et nyt taas vaan tajua...... Kun tässä koko hommassa on nyt kyse siitä, että Janne Antin itse profiloituu ihmiseksi joka ei (muka) kiusaa eikä hauku ketään! Hän julistaa "Ei kiusaamiselle!", lässyttää että hän on erittäin allerginen kaikelle negativisuudelle ja hän poistaa kaikki vähänkin negativiset kommentit ja blokkaa käyttäjän. Ja hänen aivopesty fanilaumansa komppaa mukana että joo, ei muka saa haukkua eikä kiusata ja lässyn lää.... Ja sitten kuitenkin tämä sama kyseinen herra kera fanilaumansa kuitenkin haukkuu muita ihmisiä julkisesti somessa!!! Tätä "Jasekia" joku Janne-fani kutsui hienosti ihmissaastaksi. MINÄ EN OLE KOSKAAN julistanut EI KIUSAAMISELLE enkä leikkinyt mitään laupias samarialaista. SIINÄ ON SE ERO minun ja Jannen välillä!!!!! Minä en edes väitä ettenkö muka joskus haukkuisi jotain tai puhuisi negatiivisesti jostain henkilöstä! Janne taas esittää olevansa niin kiltti, herttainen, sydämellinen mies, mutta aivan samalla lailla hän puhuu ihmisistä paskaa!!!!!!
Pitkä jaaritus ei mistään.
 
vierailija
Miten sä et nyt taas vaan tajua...... Kun tässä koko hommassa on nyt kyse siitä, että Janne Antin itse profiloituu ihmiseksi joka ei (muka) kiusaa eikä hauku ketään! Hän julistaa "Ei kiusaamiselle!", lässyttää että hän on erittäin allerginen kaikelle negativisuudelle ja hän poistaa kaikki vähänkin negativiset kommentit ja blokkaa käyttäjän. Ja hänen aivopesty fanilaumansa komppaa mukana että joo, ei muka saa haukkua eikä kiusata ja lässyn lää.... Ja sitten kuitenkin tämä sama kyseinen herra kera fanilaumansa kuitenkin haukkuu muita ihmisiä julkisesti somessa!!! Tätä "Jasekia" joku Janne-fani kutsui hienosti ihmissaastaksi. MINÄ EN OLE KOSKAAN julistanut EI KIUSAAMISELLE enkä leikkinyt mitään laupias samarialaista. SIINÄ ON SE ERO minun ja Jannen välillä!!!!! Minä en edes väitä ettenkö muka joskus haukkuisi jotain tai puhuisi negatiivisesti jostain henkilöstä! Janne taas esittää olevansa niin kiltti, herttainen, sydämellinen mies, mutta aivan samalla lailla hän puhuu ihmisistä paskaa!!!!!!
Jaa sinä tunnet Jacekin? Vai mistä tiedät hän ei ole ihmissaasta? Menee aika överiksi jos puolustat jo ihmisiä joita et aika varmasti tunne tai edes tiedä.
 

Yhteistyössä